BPA Cup 15.3.2008 Micro

Igor Vlahovič


<p>
Je 15.3.2008 a my s Laďou Mlčákem a Lukášem Diblíkem vyrážíme na poslední závod BPA Cupu. Já jel testovat karoserii Ferrari Modena 360. Byl jsem zvědav
na koncovou účast v kategorii Micro. Nakonec dorazilo 14 jezdců této kategorie. Dráha opět hezky připravená. Prostě pláň.
</p>
<p>
Byli jsme rozděleni do dvou skupin po sedmi jezdcích. První skupinu tvořili Dominik Mašek, Petr Kovár, Jan Hrnčíř, Jaroslav Trojan,
Jiří Běluša, Petr Uhýrek a Tomáš Gregor. Druhou pak obsadili Vít Parák, Lukáš Diblík, Luboš Dudák, Ajgor Vlahovič, Laďa Mlčák, Josef
Polačík a Milan Parák.
</p>
<b>Rozjížďka 1</b> začala v klidu. Všem se zdálo, že to jede pomalu. První jízda první skupiny byla pod vedením Dominika Maška (13 kolo). Za ním pak
Jiří Beluša (13 kol). V druhéc skupině začal opět vystrkovat růžky Víťa (18 kol). Hned za ním se ale se 17 koly naštosovali Josef Polačík,
Laďa Mlčák, Lukáš Diblík a Ajgor. No vypadá to zajímavě.
</p>
<p>
<b>Rozjížďka 2</b> byla pro Dominika Maška ve znamení nové karoserie Mazda 6. Po přizpůsobení karoserie podvozku se jeho jízdní lehce vylepšily. Ale měl hodně nehod
a tak se celkově nezlepšil. Zato Jirka Beluša a Jarda Trojan najíždí 14 kol. V první skupině se nepovedla jízda Milanovi Parákovi a Laďovi Mlčákovi, kteří se poněkud zhoršili
díky kolizi. Vedení se chytl Josef Polačík s 18 koly, Potom Lukáš Diblík (17 kol) a potom Ajgor (17 kol). Tato jízda se nepovedla Víťovi. Další jízda rozhodne o konečném
pořadí ve finále.
</p>
<p>
<b>Rozjížďka 3</b> byla ve znamení souboje Ajgor vs Laďa. Krásný souboj už jako ve finále. Já jsem se opět malinko zlepšil, ale 18 kol zatím zapovězeno. Ale trojice Polačík, Diblík a
Parák se již 18 koly mohou pochlubit. V druhé grupě se opět zlepšil Mašek Dominik a jeho kolega Trojan. Budou ve finále A ?
</p>
<p>
<b>Rozjížďka 4</b> se mi trochu více nepovedla. Ale jinak je rozhodnuto o finalistech A i B. Hádejte, kdo se dostal do A finále 🙂
</p>
<p>
<b>Finále 1 -</b> po startu se ujímá vedení Vít Parák následovaný Josefem Polačíkem. Jedou hezky za sebou a Vít vyhrává s nájezdem 18 kol. Za ním Josef Polačík. O třetí místo
bojoval Láďa s Lukášem (oba 17 kol). Nakonec třetí Lukáš a za ním Laďa. Já na hezkém 5. místě. Ferrari jede skvěle, převrátilo se mi jen jednou. Po radě Ládi jsem dotáhl
přední multiflex.
</p>
<p>
<b>Finále 2 -</b> krásný souboj mezi Josefem Polačíkem a Víťou Parákem. Oba 18 kol. Ale těsně za sebou, první Vít a druhý Josef. Jako třetí Lukáš Diblík (17 kol). Ze začátku v souboji
s Laďou Mlčákem. Pak měl Laďa kolizi a já jej dotáhl a měl s ním taky čistý souboj, který jsem dotáhl do vítězného 4 místa. Konečně se mi podařilo najet také 17 kol. Takže třetí
jízda rozhodne o bramborové pozici.
</p>
<p>
<b>Finále 3 -</b> jelo se obráceným směrem a navíc: kdo byl poslední, byl nyní první. Ano je to tak. Po dohodě všech se poslední finálová jízda jela
opačně. Jdeme na to… Start se vydařil a najednou byli všichni na konci rovinky. Luboš Dudák se chvíli radoval z první pozice. Pak ji ztratil. Víťa a Josef se během dvou kol
dostali přede mne. Vít najel 17 kol, Josef 16 kol. A to jsem chvíli vedl i já. Ale to třetí místo už jsem udržel až do konce jízdy (15 kol). Za mnou Lukáš a Láďa, oba také 15 kol.
Prostě zajímavá změna na posledním závodě. Celkové pořadí tedy Parák, Polačík, Diblík, Ajgor, Mlčák… a další jezdci tohoto finále.
</p>
<p>
<b>B finále</b> vyhrál po urputném boji Gregor Tomáš. Za ním pak Uhýrek Petr.
</p>
<p>
Co závěrem ? Pohodový závod, bramborová medaile pro Ajgora. Vyrovnané souboje v rámci fair-play. Proběhlo i vyhlášení celkových výsledků seriálu. Zimní sezóna na velkých tratích končí. Těšme se proto již nyní
na léto 2008.
</p>