V pozděchovské tělocvičně praskalo obvodové zdivo!

Fanán Stodola


<p>
Tak by se dala nazvat účast 40 prezentovaných závodníků při čtvrtém závodě ZVKáčka! A to
ještě čtyři, kteří byli přihlášeni <!– separe –>pro nemoc nepřijeli. Kat. 2WD 300 motor/4články 2 + 2
závodníci, 22 závodníků!! 180motor/5článků, 14 závodníků kategorie open.
</p>
<p>
On-line report provedl redaktor masters Igor Vlahovič a určitě se mu povedl včetně videí.
Na mne zbylo, abych Vám Igorův report podtrhl výsledky ze všech kategorií se svým malým
komentářem, když dovolíte.
</p>
<p>
Kategorie 2WD 300motor/4čl. jeli dva závodníci: Libor Holub &#8211; žlutočervený model najel celkem
119 kol, Jirka Hrabec zelenofialový model &#8211; najel 118 kol. Další dva závodníci testovali
dvoukolky s motorem 280+lipol bat. 2S pro šestihodinovku v Polné (13.2.). Svaťa Hájek jel se
světle fialovým modelem, najel 108 kol! A čtvrtý do &#8222;maryáše&#8220; byl Vláďa Vomlel z Polné s bílou
kastlí a lopatou na zadku, najel 100 kol. To barevné rozlišení Vám uvádím pro ilustraci k
natočenému videu, abyste se snáze mohli orientovat na trati! Vladimír poprvé v životě jel
pohon 2WD, takže mu to jako čtyřkolkáři dělalo &#8222;trochu&#8220; problémy! Pro další srovnání nemusíte
chodit vůbec daleko. Tito dva borci jeli i 180/5čl. a najeli shodné kola (oba dva), navíc
Libor Holub jel v kat. open a v té najel 125 kol. Jirka Hrabec (už jezdí za Vizovice) tak
najel 110 kol. Tady musím podotknout, že takto různě kombinuje dvě kategorie mnoho dalších
závodníků (P.Nesládek, Tom Brodský, Martin Kratochvíl a další).
Takže co chceme řešit ve fóru na masters ohledně pohonů! Zde je jasné náhrada stoosmdesátek.
Nemám nic proti stříďákům a velice jim fandím, ale ty by měly taky jako kategorii EZRUN
jezdit pro dobro věci zvlášť, alespoň pro začátek, než se tento boj názorů vykrystalizuje v
praxi! Navíc pokud chcete kvalitně testovat nové systémy, dávám Vám všem prostor pro
testování i na našich kvalitních závodech!
</p>
<p>
<b>22 závodníků v kategorii stoosmdesátek bylo rozděleno do tří skupin, výsledky máte zde:</b>
</p>
<p>
1. Vlahovič Igor 125 kol
</p>
<p>
2. Brodský Tomáš 121 kol
</p>
<p>
3. Schiller Pavel 119 kol
</p>
<p>
4. Kratochvíl Martin 116 kol
</p>
<p>
5. Martinec Pavel 114 kol
</p>
<p>
6. Nesládek Petr 114 kol
</p>
<p>
7. Hrabec Jiří 110 kol
</p>
<p>
8. Hájek Svatopluk 108 kol
</p>
<p>
9. Křížek Miroslav 108 kol
</p>
<p>
10. Hrbáček Ondřej 102 kol
</p>
<p>
11. Vomlel Vladimír 101 kol
</p>
<p>
12. Vomlel Ondřej 98 kol
</p>
<p>
13. Smrtka Josef 96 kol
</p>
<p>
14. Myšička Martin 96 kol
</p>
<p>
15. Ptáček Stanislav 96 kol
</p>
<p>
16. Nesládek Mikuláš 95 kol
</p>
<p>
17. Matějičný Filip 93 kol
</p>
<p>
18. Stodola Fanán 88 kol
</p>
<p>
19. Hráček Antonín 84 kol
</p>
<p>
20. Rajdus Filip 84 kol
</p>
<p>
21. Kupský Jan 82 kol
</p>
<p>
22.Hartman Jan 73 kol
</p>
<p>
Já tuto kategorii dokreslím. Myslel jsem, že výborně jezdící Tom Brodský zde bude kralovat
celou sezónu. Ale tu pomyslnou laťku zde posunul daleko výš Ajgor. Myslím si,že Pavel
Martinec a Petr Nesládek tak trošičku koukali, kdopak se to dostal před ně. Pavel Schiller
si asi přijel potrénovat ruce před &#8222;Polnou&#8220; a ejhle, je z toho bedna! Martin Kratochvíl
jel taktéž poprvé tuto pro něho pomalejší kategorii a je vidět, že i zde se prosadil. Na
sedmém místě Jirka Hrabec taky první závod ve 180/5 jistě je spokojený. Mira Křížek v této
sezóně byl u nás poprvé, umí jezdit. 11.-14.místo kompletní ekypa z Polné velice vyrovnané
družstvo se nenápadně ale jistě dere nahoru. Je vidět, že i přes velkou vzdálenost v km se
jim vyplácí jezdit až sem na závody! Patnáctý Staňa Ptáček &#8211; toho se musím zeptat, kde si
nechal &#8222;pozlatit ručičky&#8220;, jel jak z partesu! Moje 18. místo raději nebudu komentovat. 20.
místo sedmiletý Filip Rajdus &#8211; škoda posledních dvou nevydařených finálovek (tech. potíže)
určitě by byl výš. Zde je jasně vidět, že tato kategorie i díky proklamovaným potížím
ohledně baterií, tak motorů, se má čile k světu. Heli motory 180 jsou a budou pořád.
Baterie s nižšími kapacitami se dají taky sehnat. Ty vysoké kapacity jsou právě nekvalitní!
Vždyť se stoosmdesátkou za 10 minut jízdy z nich vyjedete cca 600mAh.Tady je ještě jedna věc.
Tak jak Ajgor proklamoval, že pojede 2 roky starý pětipak, tak to s ním odjel. Laik by
určitě nepoznal, že jde o pětipak, jak škaredě vypadal (je i ve fotogalerii). Mě se o nich
dokonce v noci zdálo, že jsem o nich někomu říkal: poslouchej takové ohavy ohavné, já bych
ani do popelnice nevyhodil a on s nimi vyhraje rozdílem třídy.
</p>
<p>
<b>Ale pojďme na kategorii Open!</b> – 14 závodníků, řekl bych stálých zákazníků (přibyl jen
Petr Hartman a určitě se mu nedařilo, jak by si přál). Výborně mu to jezdí v buggy 1:6 i na
mezinárodních kolbištích! Nebudu dnes komentovat závodníky, jen podotknu, že tak jak se zde
jezdily s oblibou třístovkové plechovky, tak začínají být oblíbené stříďáky!
</p>
<p>
1. Kratochvíl Karel 134 kol
</p>
<p>
2. Brodský Tomáš 132 kol
</p>
<p>
3. Rajdus Tomáš 127 kol
</p>
<p>
4. Holub Libor 125 kol
</p>
<p>
5. Schiller Marek 122 kol
</p>
<p>
6. Stodola Fanánek 122 kol
</p>
<p>
7. Kratochvíl Martin 121 kol
</p>
<p>
8. Hybler Tony 119 kol
</p>
<p>
9. Sekula Petr 116 kol
</p>
<p>
10. Nesládek Petr 113 kol
</p>
<p>
11. Pykal Filip 113 kol
</p>
<p>
12. Hartman Petr 109 kol
</p>
<p>
13. Ptáček Jan 108 kol
</p>
<p>
14. Kubík Martin 86 kol
</p>
<p>
Závod se podle vyjádření Ajgora (a nejenom jeho) vydařil, v tělocvičně bylo příjemné teplo,
když venku bylo ráno -15°C. Vy, kteří se pořád rozhodujete, zda jet do Pozděchova, jste
srdečně zváni.
</p>
<p>
Ještě jedna třešnička na dortu, kterou jsem si nechal až na konec. Pro všechny odpůrce motorů
280. Při sobotním závodě v kategorii open jel Marek Schiller s tímto motorem (280) + lipol
7,4V a podívejte se, kde skončil a to jel s dvoukolkou! Ano v open kategorii! Ve 180 by
skončil na druhém místě, hned za Ajgorem!! Tak ahoj na pátém ZVKáčku.
</p>