Brno – Bosonohy 17.12.2006 – UPDATE

Igor Vlahovič


<p>Závod <b>18tin se opět konal v Brně</b>. A to 17.12.2006. Další závody se pojedou již jen v Březí a Lužicích. Ale pojďme k věci, jak to zase pěkně v klidu probíhalo. Slovo pohoda je zde opět příhodné. </p>
<p>Dráha byla opět perfektně připravená a koberec se navíc luxoval, takže po závodě bylo autíčko pěkně čisťounké. Dráha byla hodně technická a bylo tam hodně ostrých zatáček. Pro mě to byl druhý závod s volantovkou. Kupodivu s 18tinou jsem se sžil velmi rychle a finále již bylo hodně vyrovnané. Zřejmě pomalejší rychlost a změna výchylek řízení udělali svoje. Svojí návštěvou nás poctil i Karel Kratochvíl, který se hrdě přihlásil do obou <!– separe –> kategorií – 180 a 300. A tak nabíjel, jezdil, nasazoval a pořád dokola. Jinak už z předešlé doby jsme spolu měli klání na MČR a je to jezdec No.1 ve 12kách a pokořitel Juraje Hudého. A tak se dalo očekávat, že to s ním nebudeme mít lehké… A také neměli. Samozřejmě kromě něj se zde objevila řada pravidelných účastníků. A tak moji rivalové Láska Martin a Drahoš Hejtmánek nechyběli. I Tomáš Havlásek opět přišel zkusit závod, jelikož ten první se mu velmi líbil. Vláďa Toman byl jen na rozjížďky a jedno finále – to víte rodinné povinnosti. Pořád kroutil hlavou, jak nám to s tím Karlem Kratochvílem jede. </p>
<p>Rozjížďky probíhaly po více skupinách a celkem bez kolizí. Ty si jezdci schovávali až na finále. Tam už to bylo hustější a to proto, že jelo více aut pohromadě. </p>
<p><strong>300ky:</strong></p>
<p>V 300kách suveréně dominoval Pavel Schiller. Měl auto hodně jedovaté a jel jak utržený z řetězu. Jen on dokázal pokořit výborně jezdícího Karla Kratochvíla. Třetí jim do toho zpíval Vít Parák, který mimo soutěž zkoušel nový Robitronic Skalpel (coby 2wd). Jinak se to ve finále mlelo a Broňa Fogt společně s Mašlánem Petrem, Parákem Milanem a dalšími si nic nedarovali. Nakonec zvítězil opravdu suveréně Pavel Schiller před druhým Karlem a třetím Víťou.</p>
<p><strong>180ky:</strong></p>
<p><strong>A:</strong></p>
<p>Zde to bylo v péči Karla Kratochvíla a to hlavně díky bezchybné jízdě. Motoricky stejně se mnou a jinými, ale stopa lepší. Ale i s ním jsem prožil mnoho soubojů a to velmi čestných. 40 kol nebyl problém pro něj najet. No zvládl jsem jich najet taky 40 i já v poslední finálovce. Ale jinak jsem občas tu chybu udělal a tak třetí jízda rozhodovala mezi mnou, Drahošem a Martinem o 2. a 3. místu. Když už Karel vyhrál dvě jízdy, byl samo první. A tak boj na dalších místech proběhl právě v té 3. jízdě. Ale zde jsem jel bezchybnou jízdu s těmi kýženými 40. koly. Ii zde jsem dokázal Karlovi někdy zatápět. Nakonec jsem skončil tedy 2. a potom Drahoš. Jinak oba Výletové byli v Ačku a Tomáš jel i nového Stratuse. Jeho bratr Jan a jeho 5. místo – super úspěch. Martin se z bedny tentokrát nedočkal. </p>
<p><strong>B: </strong></p>
<p>Havlásek Tomáš byl horký favorit na vítěze Bčka. Ale nakonec skončil druhý. Už by měl vyřešit ten vypínač v předním skle. Pojel ho Fišer Petr. Bratr Vávlav stále ubíral na brzdě místo na plynu a tak jezdil velmi zajímavě. Rekreačně závod pojal opět Hrnčíř Jan.</p>
<p>No co dále napsat o závodě ? Pěkné poháry a diplomy pro vítěze, dobrá organizace a konec závodu kolem 16:00. Super strávená neděle v prostředí příjemných lidí. To mám velmi rád a vždy si to užiji dosytosti. A jiní určitě taky…</p>