Mibosport Cup 10.10.2009 – online

Igor Vlahovič


<p>
<b>UPDATE: 22:18 – foto a video </b>
</p>
<p>
Je 10.10.2009 a před námi je první halový závod zimní sezóny 2009/2010. Mibosport Cup zahajuje
zimní sezónu.
</p>
<p>
Po příjezdu do Hrotovic, kde je místo konání nás <!– separe –>přivítala prostorná tenisová hala. Byl jsem zde již
na začátku sezóny a tak jsem šel najisto a ani místo konání nemusel hledat. Přijeli jsme s kolegy
po 8. hodině a na dráze již bylo plno. Koberec šedomodré barvy, značení dráhy dřevěnými latěmi žluté
barvy. Vše dobře viditelné. Tribuna pro více jak 10 jezdců ve výšce cca 2. metrů. Občerstvení zajištěno
přímo u dráhy. Prostoru pro depa spoustu. A mnoho známých
tváří kolem mne. Wifi je sice k dispozici, ale nejde se mi na ni zatím připojit. A tak vám budu
nyní přenášet text a foto a video shlédnete až večer. Přenos bude vždy po ukončení jednoho kola
kvalifikací a pak finále. Pokud se připojím, udělám upload ihned.
</p>
<p>
Dle elektronických přihlášek bylo registrováno cca 75 lidí. Uvidíme, kolik jich skutečně potvrdí
účast. Ale podle počtu dep by počet mohl být dodržen. Nyní probíhá ranní trénink, registrace. Nyní jdu
obhlédnout depa, udělat pár fotek a otestovat model TT-01. Po rozpravě se opět přihlásím.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/m7vekdNC-9s&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/m7vekdNC-9s&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Ranní rozprava proběhla kolem 9:30, kde se jedzci seznámili s průběhem závodu a byly vyvěšeny
kvalifikační skupiny. Nakonec se sešlo 11 jezdců v kateogorii Micro, 5 v kategorii GT, 7 v Hobby,
39 ve Speed Passion a 13 jezdců v OPEN. Kateogorie 1/12 se pro nedostatek účastníků nepojede.
</p>
<p>
Na startovní listině jsem viděl známá i méně známá jména. Juraj Hudý se synem Martinem také zavítali
na tento první závod, aby otestovali svoje stroje. Přijeli borci z Team Airspeed, RC klubu Blansko,
RC Svitavy a mnoha dalších. Spoustu lidí znám již ze seriálu Xray Challenge Morava. A tito všichni
si poprvé po letní sezóně otestují dovednosti a nastavení podvozků na kobercovém povrchu. Navíc na
startu uvidíme i karoserie modelů Ferrari FXX, Ferrari 430, MBW 320 SI, Lamborghini Countach, Nissan
R32 a další skvosty silnic v reálném provedení. Do toho rychlé modely v OPEN s krásně provedeným
airbrushem, zadokolky Tamiya F103 nebo XRAY X10. Máme se na co těšit.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/zhgOt4aFKlA&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/zhgOt4aFKlA&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Kvalifikace Micro číslo 1</b>
</p>
<p>
V úplně první jízdě dne vyhrál Tomáš Sedláček s nájezdem 15. kol. Za ním to bylo velmi
vyrovnané, protože 13 kol najeli tito jezdci: Miloš Saturka, Ondřej Dušek a Dominik Mašek.
Ladialav Beran, Vladimír Toman, Marek Kovář a další jezdci najeli mnohem méně kol. Zřejmě
poruchy na modelech.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace GT číslo 1</b>
</p>
<p>
I zde to od začátku vypadalo na souboj Martina Kořínka a Radka Fleka. Oba nájezd 20 kol. Se ztrátou
za nimi Marek Černý, Tomáš Sedláček a Jirka Groch, který měl dnes dva podvozky (Tamiya F103 a XRAY X10)
a rozhodoval se, se kterým pojede.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Hobby číslo 1</b>
</p>
<p>
Nakonec se sešlo na startu 8 jezdců. Pomalá jízda, přesné průjezdy zatáček – o to se museli všichni
piloti snažit. Rozdíly v rychlosti mezi modely byly i větší a musí se dořešit proč. Zřejmě díky
použití NiMh baterií. Ale většina modelů byla vyrovnaná. Igor Vlahovič se svým BMW 320 vyhrál jízdu
s nájezdem 14. kol před Erikem Margonym (14 kol a model Ferrari FXX). Třetí místo v jízdě vzal
Jirka Rampula (Lamorghini Countach), který na tribuně vyjadřoval spokojenost. Dojel s mírnou ztrátou. Pole bylo dále
vyrovnané a to mezi Vladimírem Pilátem (Ferrari F430), Petrem Machalou (Nissan R34), Miroslavem
Melounem, Matyášem Hruškou. Konec pole uzavírala Míša Saturková. Všichni motor Carson CE-4 a použité
pneu od pořadatele (na auto za 100 Kč).
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Speed Passion číslo 1</b>
</p>
<p>
Nejpočetnější kategorie tohoto seriálu hned od začátku. Čtyři skupiny jezdců. A v každé hodně podobné
výkony. První skupina měla nejlepší nájezd 17 kol a zvítězil v ní Jan Bláhovský, který měl problém
s čipem. V druhé skupině byl nájezd vyšší – 18 kol a najeli je Vítězslav Hola a Bronislav Vykutil.
V třetí skupině pak Ivo Gombík najel 19 kol jako jediný ze skupiny. Za ním to však bylo hodně
vyrovnané – 4 jezdci a nájezd 18 kol. V poslední skupině kraloval Radek Flek (20 kol). Jinak 5 pilotů
za ním najelo 19 kol, což je velmi vyrovnané. Jakub Plechač na první jízdu nenastoupil. Ani Marek
Černý.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/C04h0dgCVXA&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/C04h0dgCVXA&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Kvalifikace Open číslo 1</b>
</p>
<p>
Dvě skupiny jezdců. Kategorie bez omezení vyjma obutí. Vedení se ujal po první jízdě Martin Hudy
před Michalem Bokem, Zdeňkem Hamákem a Zdenko Kunakem (pořadí v sortu). Zde se objevila
jména Juraj Hudy, Jan Vláčil, Kája Novotný, Tomáš Holický, Jan Morávek a Marek Černý.
</p>
<p>
Po každé jízdě musely modely na přísnou technickou kontrolu, kde se prověřovalo nastavení a dodržení
technických pravidel. Na inspekci šly i modely Hobby. Kontrola motoru a pneu. V depech jsem pozoroval
přípravy na další jízdu. Zatím vše běželo bez prodlev.
</p><p>
<b>Kvalifikace Micro číslo 2</b>
</p>
<p>
Vladimír Toman řešil převod, aby dojel a zrychlil. Jízdu opět vyhrál Tomáš Sedláček před
Ladislavem Beranem a Vladimírem Tomanem. Zlepšil se i Martin Saturka a Miroslav Kaiseršat.
Tentokráte nedokončil jízdu Ondra Dušek. I zde došlo ke zlepšení několika jezdců.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace GT číslo 2</b>
</p>
<p>
Roman Kořínek na tuto jízdu nenastoupil. A tak ve vedení Radek Flek, kterému stíhal Marek
Černý (oba 19 kol). Zlepšil se nyní i Jirka Groch a Tomáš Sedláček.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Hobby číslo 2</b>
</p>
<p>
Opět modely kroužily po dráze a na tribuně se opět čile diskutovalo. Jirka Rampula obrátil svoje
Lambo na střechu. To se povedlo i Vláďovi Pilátovi s Ferrari. Igor dvakrát chyboval a to ho stálo
první místo, kdy ho pojel kolega Erik Margony. Erik tuto jízdu vyhrál a zrácel na Igora
sekundu v nájezdu celkem. Ale svůj výkon si vylepšil i Petr Machala, Miroslav Meloun, Vláďa
Pilát i slečna Saturková (Alfa Romeo 156).
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Speed Passion číslo 2</b>
</p>
<p>
Ve všech skupinách si jezdci začali vylepšovat nájezdy. Petr Hruška, Jan Bláhovský, Jan Krupička, Olda
Groch, Zdeněk Ajmut ve skupině číslo 4. Lukáš Gombík, Patrik Dworschak, Filip Uher, David
Dohnal ve skupině číslo 2. Třetí skupiny jsem výsledek nenašel. V první skupině to byli Zdenko
Kunak a Jakub Plechač, kteří najeli oba 20 kol. Jirka Janoušek, Radek Flek, Vojta Novický, Lukáš
Vopat – všichni 19 kol – krásně vyrovnané.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Open číslo 2</b>
</p>
<p>
Zde si nájezdy piloti nevylepšili, ale opět v popředí Martin Hudy, Michal Bok, Zdenko Kunak,
Zdeněk Hamák. Nyní se nedařilo Tomáši Holickému, který skončil v 13. kole – pověsté číslo 13…
</p>
<p>
Po druhém kole se tedy velké množství pilotů zlepšilo a všichni si pomalu zvykají na nový
povrch. Nezáviděl jsem práci kontroly modelů, který si nemohl pomalu oddechnout. Pozoroval
jsem práci v depech a nafotil modely a jejich majitele. Občas prohodil s někým pár slov a
pokračoval v práci redaktora.
</p><p>
<b>Kvalifikace Micro číslo 3</b>
</p>
<p>
V micrp zazářil Ladislav Beran a najel jako jediný 16 kol a získal TQ na finále. Ale ostatní
borci si také polepšili a to jak Marek Kovář, tak i Miloš Saturka, Dominik Mašek, Marek Kovář…
Finále bude zajímavé a dle výsledku Ládi to vypadá na jeho možné vítězství. Uvidíme. Ale před námi je ještě jedno kolo jízd.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace GT číslo 3</b>
</p>
<p>
V této jízdě opět nastoupil Martin Kořínek a vyhrál tuto jízdu s nájezdem 20. kol. Marek Černý dojel druhý a jeho výkon šel taky nahoru. Nedařilo se nyní Radkovi Flekovi, který se musel spokojit se čtvtou pozicí za Tomášem Sedláčkem. Jirka Groch poslední, ale v pohodě.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Hobby číslo 3</b>
</p>
<p>
Jízda všech se sklidnila. Před jízdou všichni ladili svoje vysílačky (30% expo na řízení a 70% výchylek na řízení). Pomohlo to Vladimírovi Pilátovi, který nyní dojel 3. A také Miroslav Meloun si polepšil. Erik po startu stíhal Igora, ale pak měl nehodu a ztrácel. Na TQ to nyní nestačilo. Petr Machala si stěžoval na rychlost modelu – ano byl nejpomalejší. Ale to bude muset doladit.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Speed Passion číslo 3</b>
</p>
<p>
Díval jsem se jako nasazovač na poslední skupinu Stock a mnozí jízdu svého modelu nezvládali. Mnoho kolizí, zkracování dráhy, ale i prodlužování (neprojel smyčkou po havárii)… Dost práce pro nasazovače. V osatních skupinách už to bylo mnohem klidnější. Radek Flek pracoval na svém modelu pořád v depu a odměnou mu bylo zlepšení v podobě nájezdu 20. kol. Ivo Gombík už se mohl pochlubit nájezdem 19. kol společně s Janem Červeným, Kájou Novotným. Patrik Dworschak si také polepšil. Michal Bláhovský v první skupině (tam jel i Radek Flek) dokázal najet 19 kol a možná to bude stačit na A finále. 19 kol najel také Oskar Malatinský, který byl před Michalem.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Open číslo 3</b>
</p>
<p>
Na metu 21. kol konečně dosáhl i Juraj Hudy. Honza Vláčil, Tomáš Holický, Zdenko Kunak, Martin Hudy a Jan Morávek – tito všichni opět poskočili s výkonem výše. Po jízdě se diskutovalo o jízdních vlastnostech modelu mezi Zdenko Kunakem, Radoslavem Bokem a Jurajem Hudym. Pořád je co dolaďovat…
</p>
<p>
Před námi je čtvrté a poslední kolo kvalifikací.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Micro číslo 4</b>
</p>
<p>
Na první pozici ve finále se postavil Tomáš Sedláček před Ladislava Berana a třetího Miloše Saturky. Vladimír Toman na hezkém čtvrtém místě. Startovní pole uzavírá Martin Saturka. Prostřed pole bude hodně vyrovnané. Uvidíme, jak piloti
zkrotí své rychlé a malé stroje.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace GT číslo 4</b>
</p>
<p>
TQ získal Martin Kořínek před Radkem Flekem a třetím Markem Černým. Potom Tomáš Sedláček a poslední místo vzal Jirka Groch. Dá se očekávat dle současných výsledků boj o první místo mezi Martinem a Radkem.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Hobby číslo 4</b>
</p>
<p>
Krásný souboj mezi Igorem a Erikem. Igor chyboval a Erik se dostal před něj. A pak jízda do konce Igor karoserii za Erikem až do konce. Bez možnosti předjetí. Tímto výkonem si Erik zajistil TQ na finále. Igor za ním. A na dalších místech to bude vypadat následovně: Miroslav Meloun, Jirka Rampula, Vladimír Pliát, Petr Machala, Matyáš Hruška a pole uzavřela Míša Saturková.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Speed Passion číslo 4</b>
</p>
<p>
V početné kategorii nakonec pořadí pro jednotlivá finále bylo na prvních třech místech následující včetně TQ: Finále D: Toník Pospíchal, Jan Krupička, Radim Vrabec. Finále C: Filip Uher, Matěj Řehák, Marek Černý. Finále B: Lukáš Vopat, Jan Červený, Kája Novotný. Finále A: Radek Flek, Jakub Plechač, Zdenko Kunak.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace Open číslo 4</b>
</p>
<p>
Jízda jezdců Open byla čistá a pohledná. Těsné průjezdy zatáček, kdy na prvním místě Zdenko Kunak a za ním Martin Hudy. Slyšel jsem jen čistý zvuk motorů a práce nasazovačů nebyla vůbec potřeba. TQ si čistou jízdou dokázal vyjet Michal Bok před Martinem Hudym, Zdeňkem Hamákem, Zdenko Kunakem. Pole uzavíral Tomáš Holický.
</p>
<p>
Finále startuje v 15:45. Po prvním kole se opět přihlásím.
</p>
<p>
<b>Finále Micro číslo 1</b>
</p>
<p>
Občasné lovení modelů na dráze při vysoké rychlosti. Ale Ladislav Beran a Marek Kovář podali krásný a vyrovnaný výkon. Oba v jednom kole (16 kol) a Ladislav vyhrál s náskokem cca 1. sekundy. Na třetím místě Tomáš Sedláček (také 16 kol, ale s odstupem 2. sekund na druhého). Pak již Vladimír Toman (14 kol) těsně pod bednou. ;Marek Kovář a Martin Saturka jízdu nedokončili. Pole uprostřed bylo vyrovnané a piloti najeli v průměru 11 kol.
</p>
<p>
<b>Finále GT číslo 1</b>
</p>
<p>
Metodou start cíl vyhrál Martin Kořínek (20 kol). Radek Flek nyní druhý (18 kol) a sedm sekund za Radkem. Čtvrtá pozice stačila nyní markovi Černému. Jirka Groch uzavřel pole.
</p>
<p>
<b>Finále Hobby číslo 1</b>
</p>
<p>
Ihned po startu lehce chyboval Erik Margony a Igor Vlahovič se dostal před něj. Ale pak přišel krátký souboj, kdy Erik chyboval a pak měl kontakt i s jedci o kolo zpět a dojel až třetí. Pokořil ho i Miroslav Meloun, který dokázal dojet druhý. Těsně pod bednou pak Jirka Rampula se svým Lamborghini. Vláďa Pilát byl na střeše (uvidíte na videu), ale jízdu dokončil na páté pozici. Pole uzavřel nyní Petr Machala, kterému nepočítal čip.
</p>
<p>
<b>Finále Speed Passion D číslo 1</b>
</p>
<p>
Tonda Pospíchal využil naplno své výsadní pozice a dojel si pro první místo v této jízdě a navíc si ještě vylepšil nájezd. Druhý Jarda Vala se steným počtem kol jako Toník (17 kol). Na třetí pozici se ocitl Jan Krupička, který za sebou nechal Oldu Grocha. Zdeněk Ajmut a Ondra Dušek out of race…
</p>
<p>
<b>Finále Speed Passion C číslo 1</b>
</p>
<p>
Hezky vyrovnané bylo toto finále. První čtyři jezdci v jednom kole s nájezdem 18 kol. Místo první: Matěj Řehák, místo druhé: Filip Uher, místo třetí: Marek Černý, místo čtvrté: David Dohnal. Co dodat… Zde jízdu nedokončil Karel Doležal.
</p>
<p>
<b>Finále Speed Passion B číslo 1</b>
</p>
<p>
Lukáš Vopat jako jediný najel 19 kol a jízdu s přehledem vyhrál. Ale boj o další pozice byly otevřené až do konce. 6 pilotů v jednom kole a pozice jen jedna. A tak nakonec pořadí dále Tomáš Boór, Jan Červený, Kája Novotný, Bronislav Vykutil… Zde skončil dříve Patrik Dworschak.
</p>
<p>
<b>Finále Speed Passion A číslo 1</b>
</p>
<p>
Do cíle dojel s nájezdem 20. kol jako první Zdenko Kunak, před Jirkou Janouškem a Jakubem Plechačem. Mezi borci byly minimální rozestupy a to hned po startu. Krásný vláček bez zbytečných kolizí. Opravdu pohledná jízda 10 nejlepších borců dne v této kategorii. Nájezdem 19. kol se pak mohlo pochlubit 5 jezdců jmen Vojta Novický, Lukáš Gombík, Ivo Gombík a Oskar Malatinský. Opravdu hezká podívaná.
</p>
<p>
<b>Finále Open číslo 1</b>
</p>
<p>
Čistá jízda od startu a zasloužený potlesk pro všechny jezdce. Vláček modelů za sebou s malými odstupy. I zde jízda všech v zatáčkách jako přes kopírák. I když měl Michal Bok TQ, z vítězství se radoval Zdeněk Hamák, před druhým Michalem a třetím Zdeno Kunakem. V závěsu Martin Hudy. Všichni najeli 20 kol. Kája Novotný je mladý a nadějný a i když nakroužil „jen“ 18 kol společně s Honzou Vláčilem, za svůj výkon se rozhodně stydět nemusí.
</p>
<p>
<b>Finále Micro číslo 2</b>
</p>
<p>
Zde se pořadí prohodilo mezi Ladislavem Beranem a Tomášem Sedláčkem. Skvěle zajel Vladimír Toman na třetím místě. Čtvrtá pozice zůstala na Miloše Saturku. Marek Kovář jízdu nenastoupil. Prostředek pole hodně vyrovnaný (nájezd 12 kol průměr). Pozice stále otevřené.
</p>
<p>
<b>Finále GT číslo 2</b>
</p>
<p>
Jízda stejná jako předešlá. Martin Kořínek první a jisté první místo v závodě. Druhý Radek Flek a také již zcela jistě druhý. A i Tomáš Sedláček svoji třetí pozici si zajistil celkové třetí místo i když se pojede ještě jedna jízda. Tedy pokud se nestane zázrak. Jirka Groch sice poslední, ale s vylepšeným nájezdem.
</p>
<p>
<b>Finále Hobby číslo 2</b>
</p>
<p>
Po startu v čele Erik před Igorem. Erik s malým náskokem pře druhým Igorem. Jedna špatně projetá zatáčka a mezi jezdci mezera na auto. Erik diskutoval s Igorem při jízdě a divil se, proč za ním jeho sok jede tak těsně… Pak dojeli jezdce o kolo a Erik měl lehký kontakt. Ale Igor počkal, až si model srovná a oba pokračovali ve stejném pořadí. Igor chtěl kolegu pojet jeho chybou a ne chybou jiného jezdce. Pak ji přece jen Erik udělal a Igor se na chvíli dostal na první místo. Pak se pozice opět prohodila a Erik dojel první. A zaslouženě. Situace s jezdci o kolo se opakovala v jízdě několikráte a pokaždé se oba zachovali stejně. Na třetím místě dokroužil Vladimír Pilát. Vláďa po jízdě nadhodil, že Igor a Erik pro něj nejsou hrozbou a že si v klidu jede svoje… Co dodat ? Nic. Ale pozor: první místo není jisté a také další pozice. Petr Machala se zlepšil, co do modelu dal LiPo. Poslední nyní Míša Saturková. Erik zajel best lap 19.614 pod nátlakem soupeře.
</p>
<p>
<b>Finále Speed Passion D číslo 2</b>
</p>
<p>
Nechápu, co se děje s výsledky a kam se ztrácejí. Jízdu jsem nepozoroval a tak bohužel výsledek nemám nyní k dispozici. Ale tuším, že i zde se podařilo Toníkovi opět vyhrát. Zaslouží si to a dnes se ani na tribuně nevzrušuje. Ale závodu ještě není konec…
</p>
<p>
<b>Finále Speed Passion C číslo 2</b>
</p>
<p>
Matěj Řehák si pojistil první místo celkově. Ale Karel Doležal a Filip Uher zajistili to, že zde ještě není zdaleka rozhodnuto. I na dalších místech se to proházelo a tak všichni začali ladit stroje na poslední zteč…
<p>
<b>Finále Speed Passion B číslo 2</b>
</p>
<p>
Sedím, koukám na výsledky a občas slyším rány modelů do mantinelů. Jela se druhá jízda finále B. Pak se chvíli koukám, ale neznám modely pilotů a tak nevím kdo zrovna havaroval. Ale počítač nakonec hlásil pořadí v číslech a jmenovitě na prvních pozicích: Lukáš Vopat, Michal Nagy a Jan Červený. Víťa Hola jízdu nedokončil.
</p>
<p>
<p>
<b>Finále Micro číslo 3</b>
</p>
<p>
Ladislav Beran si dojel pro celkové první místo. Další pozice uvidíte na fotce vítězů, ale bylo to velmi napínavé až do konce.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/RFNtMRLMzv8&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/RFNtMRLMzv8&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Finále GT číslo 3</b>
</p>
<p>
Zde nenastoupil Martin a Radek. Pouze ostatní a vyhrál Tomáš Sedláček před Markem Černým a Jirkou Grochem. Pořadí tedy Martin Kořínek, Radek Flek a Tomáš Sedláček.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/89Xwf4Vt4C4&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/89Xwf4Vt4C4&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Finále Hobby číslo 3</b>
</p>
<p>
Po startu Igor za Erikem a tlačil. Ale jen chvíli. Pak Igor hrubě chyboval a bylo na průšvih zaděláno. Pak ještě jedna hrubá chyba a o první místo se Erik bát nemusel. Igor přemazal kola – zatímco všichni namazali předek pouze uvnitř, Igor riskl celou plochu a to byl problém – převrátil se. Ale best lap Igora byl 19,593, Erik držel best lap 19,460.
I Vladimír Pilát chyboval a měl kontakt s Igorem a neobhájil celkově třetí místo. To získal nakonec Miroslav Meloun. Na dalších místech se také prohodilo pořadí. Ale vyrovnanost ostatních byla bez komentáře. Průměr 13 kol. A tak celkově dne Erik, Igor a Mira. Podtrženo a sečteno: vyrovnaný závod o chybách a stopě, nikoliv o rychlosti. Dvě prasklá kola. Ale vzhledem k ceně a předešlému použití bych toto neřešil. Stejné motory, stejné obutí pro všechny. Koberec získává ke konci závodu přilnavost a musí se laborovat s mazáním. Co ještě napsat ? Přeji si, aby nás bylo příště zase o něco více…
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/N4EbcblZwmI&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/N4EbcblZwmI&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Finále Speed Passion A číslo 3</b>
</p>
<p>
Radek Flek výborně až do cíle první. Konečně zajel svoje i Vojta Novický a to na druhém místě. Třetí v tomto rozhodujícím finále Jirka Janoušek. Ivo Gombík dojel čtvrtý a na výsledek se můžete potom podívat na fotky vítězů.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/c66ek9x6nfY&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/c66ek9x6nfY&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Finále Open číslo 3</b>
</p>
<p>
Třetí výsledek nebyl dodán na tabuli a tak si počkám na vyhlášení, kde se vše odtajní. Počkejte si na foto a video. Trochu napětí neuškodí :).
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/M49g7YvSYFw&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/M49g7YvSYFw&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Byl jsem v domnění, že skupiny D, C a B stock jedou i třetí finále. Ale nebylo tomu tak. A proto se omlouvám jezdcům, že se neuvidí na záznamu a foto. Chtěl jsem to vše zvládnout v poslední rundě. Ale nevidíme se naposledy. Díky za pochopení. Vynahradím to záznamy z vyhlášení…
</p>
<p>
Nyní se chystá vyhlášení výsledků a předání cen. Já se odeberu domů a večer se doplní report o foto a samozřejmě o krátké záznamy.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/2i5MtxldPwg&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/2i5MtxldPwg&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
První závod Mibosport Cupu byl dle mého názoru na úrovni. Neslyšel jsem osobně žádné hádky a rozepře. Kontrolovala se pozice nasazovačů. Občas byla delší prodleva zaviněná výpadkem softu a jedna jízda se kvůli tomu opakovala. Občerstvení zajištěno a restaurace v hotelu. Ale myslím si, že účastníci mohou být spokojeni. Uvidíme se za týden v Brně na premiéře Xray Morava přátelé. P.S. Omluvte kvalitu fotek, ale podmínky nebyly ideální.
</p>