GP Třebíč MICRO – 10.3.2007 UPDATE

Igor Vlahovič


<p>Dne 10.3.2007 se konal poslední a závěrečný závod seriálu <b>GP Třebíč</b>. Z Brna jsme opět vyrazili ve stejné kombinaci: já, Ladislav Mlčák a Radek Skopal. Opět brzký výjezd, protože bylo potřeba potrénovat. Hlavně kluci s dvoukolkama to vždy potřebují. Já jen objedu pár kol, abych zjistil, že mi to celkem <!– separe –> funguje.
</p>
<p>Zaregistrovalo se tentokráte celkem 16 jezdců. Ale i tentokráte chyběl Standa Němeček. Ale i tak se sešla elita kategorie 1/18. Erik Muff, Martin Hudy. Ano, to není chyba. Martin se rozhodl kromě kategorie modified i pro 1/18. A dokonce i Michal Bok se do této kategorie přihlásil. Jinak se zde objevil i Tomáš Brodský. S dvěma podvozky zároveň (2WD vlastní výroby a Scalpel) startoval Parák Milan. Startovní pole obsadili i další dobří jezdci. Ale souboje o první pozice se daly očekávat právě mezi výše jmenovanými.
</p>
<p>Rozjížďky probíhaly ve dvou skupinách a jely se celkem 4x. Tovární servis BPA využilo mnoho jezdců. Chodilo se i pro jednu radu k Radkovi Pavlíčkovi. Vždy rád pomohl a poradil. A to byl vždy hodně zaneprázdněn. Již od první chvíle bylo jasné, že první pozice na finále budou patřit Erikovi, Michalovi a po výměně motoru i Martinovy Hudému. Já jel obyčejnou 300ku, která mi potom vypověděla službu. Ale po rozdělání bylo zjištěno, že uhlíky jsou využity na 110%. Od Milana Paráka jsem pořídil novou 300ku a s tou potom jel ve finále. Díky technickým problémům Martina jsem nakonec startoval z třetí pozice v A finále. Za prvním Erikem a druhým Michalem Bokem. Za mnou potom byl Martin Hudy a za ním můj obávaný soupeř Tomáš Brodský. S ním jsem se domluvil na stejném převodu a to bylo později zárukou kvalitního a vyrovnaného závodění. A kdyby nebylo kolizí s jezdci o kolo, bylo by to napínavé od startu do cíle. Laďa startoval za Tomem a jeho 2WD se 4. články a střídavým motorem byl postrach startovního pole. Od třetí rozjížďky Martin Hudy přenechal svůj model Radkovi Pavlíčkovi a ten mu až do konce závodu prováděl také tovární servis BPA.
</p>
<p>Finále byla velmi vyrovnaná a zajímavá. První finále vyhrál Michal Bok před Erikem. Třetí dojíždí Martin Hudy. Za ním Laďa, potom Tomáš a já až za nimi. Měl jsem kolize a těžko se ztráty dojíždí.
</p>
<p>Druhé finále bylo ještě zajímavější. Oba favorité Michal a Erik nenastupují na jízdu. Důvod – zřejmě podivně nabité baterie (dle slov Radka Pavlíčka). Takže se vedení ujímá Martin Hudy a také vítězí. Já bojoval s Tomem a Laďou o druhou pozici. Bez problémů jsem ji udržel. Tomáš tedy třetí a za ním Milan Parák. V této jízdě poškodil Laďa svůj model a tak má co opravovat na poslední finále.
</p>
<p>Třetí finále už probíhá opět s oběma favority. A ti si to mezi sebou rozdali opravdu zdatně. Vyhrál Michal Bok před Martinem Hudym a já dojel nečekaně třetí. Erik měl problém s modelem a nedojel toto finále. Takže díky této náhodě jsem se mohl radovat z celkového třetího místa. Takže vítězové tohoto klání: Bok, Hudy, Vlahovič.
</p>
<p>Po závodu proběhlo nejdříve vyhlášení vítězů tohoto závodu.</p>
<p>Ihned po tomto vyhlášení proběhlo vyhlášení celkových výsledků seriálu. Rozdávali se hodnotné ceny a i firma BPA nemalou měrou přispěla cenami. A příští sezónu opět
naviděnou.</p>
<div align=“right“>foto: Masters.cz<br>foto: Igor Vlahovič</div>