GP Třebíč MICRO – 20.1.2007

Igor Vlahovič


<p>20. 1. 2007 jsme s kluky z RC Vinohrady nasedli do auta a vydali se společně na další závod <b>seriálu GP Třebíč</b>, který se už konal v roce 2007. Všichni nazbrojení a nedočkaví na závod. Já osobně jsem trochu tuningoval svoji M18 Pro – hliníkové kardany, volnoběžka a motor Xray 370. A byl jsem zvědav, jak to pojede. V Okříškách jsme byli brzo a tak hurá na trénink. Ale nejdříve jsme se uvelebili v prvním patře a založili depo Brno. Trénink jsem ještě absolvoval s karoserií Stratus 3.0. Potom za mnou přišel Standa Němeček společně s <a href=“http://www.slot-bpa.com“ target=“_blank“>Radkem Pavlíčkem (ředitelem fy BPA</a>) a oslovili mě ohledně vyzkoušení jejich výrobku – karoserie Honda Accord 1/18 <!– separe –> od fy BPA. A tak jsem vyfasoval dřívější „památečnou“ karoserii po Standovi a už jsem jel první rozjížďku s touto karoserií. Zatímco první jízda byla nesmělá a najel jsem málo kol, protože se mi uvolnil pastorek, druhá jízda už byla mnohem lepší. Najel jsem 23 kol, ale na Lukáše Diblíka jsem neměl. Jel výborně a čistě. Samozřejmě kraloval Standa Němeček. Takto to bylo i další jízdu. A tak zbývala poslední jízda, abych si vylepšil pozici na finále. Standa již nenastoupil. Jízda se vydařila a já nejel 24 kol tak jako první Standa Němeček. Lukáš na 24 kol zatím nedosáhl. Kolegovi Radkovi Skopalovi se moc nedařilo. Nutno podotknout fakt, že byla v průběhu závodu navázána spolupráce s Radkem Pavlíčkem, který se mi po celou dobu závodu staral o model a díky jeho zásahům jsem se neustále zlepšoval. A to hlavně ve finále. TQ na finále tedy Standa a za ním já. Jako třetí Diblík Lukáš.</p>
<p>Mezi rozjížďkami a finále bylo občerstvení a pauza. Ale i zde se připravovalo. Finále se blížilo a nervozita některých jezdců také. Finále bylo velmi zajímavé.</p>
<p><b>1. První jízdu</b> samozřejmě vyhrál Standa. Použil motor Trinity se 14ti závity. Jelo mu to opravdu rychle a na rovině měl šílenou akceleraci. Já s motorem 370 a převodem 42/21 jsem jel plynuleji, ale také pomaleji. Ale najel jsem 25 kol jako Standa Němeček. Lukáš dojel třetí s 23. koly. Jako 4. dojel Holický Tomáš.</p>
<p><b>2. Druhou finálovku</b> vyhrál opět Standa a já s ním byl opět v jednom kole. Nastavení od Radka a neustálá údržba mechů udělala svoje. Lukáš Diblík opět třetí a 23 kol. Ne a ne dosáhnout na 24 kol. Čtvrtý tentokráte Dudák Luboš. Radek Skopal dojel 5tý.</p>
<p><b>3. Na třetí finále</b> dal Standa mechy medium dopředu i dozadu. Po startu zjistil, že tudy cesta nevede a tak odstoupil a já měl volné pole působnosti. Najel jsem opět 25 kol. A Lukáš dosáhl konečně na kol 24. Gratuluji. Třetí dojel Dudák Luboš a jako čtvrtý Radek Skopal.</p>
<p>Takže celkové pořadí bylo jasné Němeček, Vlahovič, Diblík. Precizní starostlivost Radka Pavlíčka a rady Standy Němečka mi to druhé místo vlastně zajistili. Opravdu se o můj model starali po celou dobu závodu. A je mi také ctí representovat BPA slot racing team na dalších závodech s jejich karoserií. Má opravdu velmi dobré jízdní vlastnosti a hlavně je velmi lehká. Má kolem 26 grm (záleží na množství barvy).</p>
<p>Vyhlášení, odměny v podobě sladkostí. Potom ještě rychlá příprava mechů na nedělní závod v Březí s motorem 180 a hurá do Brna. Příprava na zítřek se nesmí zanedbávat. Hlavně stihnout novou karoserii…
</p>
<br>
Foto: Masters.cz<br>
<br>