HIT 150 online

Igor Vlahovič


Je 17.11.2018 a před námi je další závod seriálu HIT, nyní s pořadovým číslem 150. Dnes s větší účastí, jak minule. Opět jezdci z celé republiky. A navíc se jede Le Mans série. A ta přilákala také hodně pilotů.

Já jedu poprvé nově pořízený podvozek XRAY X1 2018 v kategorii Formule 1. Nyní přejít přes technickou kontrolu (motor ORCA 21,5T mám v pořádku) a mohu začít testovat.

První krátká jízda na koberci s mazáním typu: zadní celá plocha, přední půlka zevnitř a jak to auto sedělo do zatáček… Velká změna. A to jsem jel pastorek 40. Auto bylo hodně rychlé a nebrzdilo příliš. Takže nyní pastorek 35T, čištění pneu po jízdě.

""
XRAY X1 2018 první jízdou příjemně překvapil

 

Online výsledky zde: http://www.myrcm.ch/myrcm/main?dId[E]=42291

Hala se pomalu plní, depa jedou naplno. Probíhá registrace a koordinovaný trénink. Jaroslav Číp projevil zájem o moji obstarožní Tamiya F103 se všemi doplňky. A tak se bude i obchodovat.

Kategorie jsou hodně obsazené. Snad v TC Truck je menší účast.

Pro mne bude velmi zajímavé, zda se kvalifkuji do finále A. Protože v F1 kategorii je docela konkurence. Tak či tak, na minulém závodě jsem si pěkně zazávodil s Honzou Matyášem.

Po změně pastorku za 35 zubů nyní auto lépe zrychluje, motor není horký a brzdí to lépe do zatáček. Ale někteří jsou i tak rychlejší. Ovšem to je dáno stylem jízdy, dalšími úpravami podvozků atd. Asi zde bude hrát roli každý detail. Ale já se chci krásně svézt a neřešit detaily :-).

Jinak hala se již pěkně naplnila. Vedení závodu jak jinak Petr Novotný a Karel Martinec. Technická kontrola Radek Šimurda.

Je zde možnost objednat pizzu, která pak bude dovezena. Naproti hale přes silnici je kebab bistro. Takže ani hladem se strádat zde na závodě nebude.

V činnosti jsou opět světelné tabule a semafor. Myslím, že jsem připraveni začít závodit. Na konci závodu je avizovaná tombola.

""
Michal Andrlík bude testovat nové šasi

 

V 9:00 startuje rozprava. Na té se řeklo vše podstatné a pak byla na řadě tombola. Dominika Matyášová losovala z klobouku Ivo Gombíka 7 startujících, kteří se přihlásili do středy tohoto týdne.

""
Rozprava na 150tém HITu

 

Nyní začíná závod Le Mans sérií. Ta se jede na nejlepší kolo v kvalifikaci a pak finále se sčítají. Delší přestávka v depu pro závadu = možná prohra. Tři kvalifikační skupiny. Několik závodních kategorií, které po kvalifikaci klidně jedou spolu. Zde opravdu záleží na jízdním stylu a vyladění modelu. Startem každé další skupiny se kola zrychlují. Samozřejmě se dá očekávat útok Romana Krejčího na první pozici. Ale sešla se zde silná konkurence. A po prvním kole je v čele Roman Krejčí před Jirkou Vaňkem a Filipem Rajdusem.V podstatě kvalifikace je hotová. Zde je celkové pořadí:

1 Roman Krejčí CZ256 0:13.022
2 Jiří Vaněk 0:13.686
3 Filip Rajdus 0:14.122
4 Tomáš Rajdus 0:14.500
5 Libor Holub 0:14.557
6 Michal Andrlík 0:14.575
7 Daniel Urban 0:14.737
8 Martin Krejčí 0:14.900
9 Leoš Bulva 0:15.016
10 Juraj Šranko 0:15.330
11 Ivo Kavanek 0:15.829
12 Marek Hradiský 0:15.905
13 Lukáš Vrba 0:16.253
14 8 Jaroslav Číp 0:16.387
15 Pavel Červenka 0:16.755
16 Martin Pospíšil 0:16.764
17 Tomáš Liška 0:18.237

Po delší době se na závodě objevil Rýša Granát. Jede TC Truck a navíc vyhrál cenu v tombole. Avšak v jízdě už tak úspěšný nebyl. Radko Černohous junior opět v klidu s nájezdem o kolo více jak soupeři. Milan Peška odolal tlaku Ivo Kavánka. Zde to bylo o sekundu.

F1 a velmi slušná konkurence. Petrovi Novotnému těsně před startem jízdy upadlo kolo. Byl ze hry. Jan Matyáš také nenastoupil. Ivo Gombík neměl v modelu AMB čip. Předem bylo jasné, že Lukáš Hoch všem ukáže záda a pak se to pěkně seřadí počínaje Martinem Janíčkem. Ono všichni do 7 pozice v celkovém pořadí jedou velmi svižně a přesně. Že bych se dostal do A finále? Nemožné. Ale to svezení s X1čkou je prostě paráda. Před jízdou jsem RIDE pneu namazal celou plochou vzadu a půlku vpředu. Jízdu před startem naší. Auto sedělo krásně, méně točilo (asi namažu celou plochu i vpředu). Ale to mi nevadilo. Přesně jsem ho vodil do zatáček a kolo za kolem jsem kroužil. Jak to okomentoval Jarda Číp – staré dobré časy se navrátily :-). Dokonce jsem byl ve vteřině s Leošem Bulvou. Pastorek 35 bohatě stačí. Auto akceleruje svižně. Na pohled krásná jízda, ale oproti špičce pomalá. Prostě špička jede rychleji, sedí jim to lépe a vyždímají z podvozku maximum. Ale tohle neřeším. Já jsem se svezl královsky a v B finále si najdu soupeře zcela určitě.

Free Stock – kategorie pro začátečníky a jezdce v podstatě s čímkoliv. Omezena je rychlost. A tak se zde sejde zajímavá skupina pilotů. Radovan Šimurda se dnes zapojil do závodu a hned dokázal dojet druhý. Za Tomášem Lysákem. Oba v jedné sekundě. Zde to tedy vypadá na finálový souboj. Jan Matyáš vyškolil dceru Dominiku. Na dráze byly vidět různé modely a nejzajímavější je Škoda 130LR.

Nakonec jsem koupil pneu Volante. Údajně by to mělo být lepší, jak Ride. Ty jsou určeny na venkovní asfalt. Dostal jsem nějaké informace od Tomáše Rajduse a jdu to připravit na druhou jízdu.

""
Volante jsou na podvozku Xray X1 2018

 

Ve Stock kategorii se ujali vedení oba Kratochvílové (Martin o něco lepší). Do hry vstupuje i Tono Sloboda. A také Markéta Vítámvásová. Nebude chybět Radko Černohous junior. Jiří Ondrušek zatím sbírá zkušenosti v této kategorii a uzavírá pro tuto chvíli startovní pole.

Modified je „královská“ kategorie. A zde královsky zajel Martin Kratochvíl. Oliver Havránek se prozatím musel spokojit se třetí pozicí. Zatímco oba Kratochvílové v jedné sekundě, pak Oliver a Michal Vítámvás také v jedné sekundě. Neuvěřitelně vyrovnané.

""
Na další jízdu jsem opravdu zvědav

 

Le Mans bude mít za sebou první finálové kolo. Juraj Šranko zvítězil v první skupině B s nájezdem 23. kol. Roman Krejčí pak najel 27 kol ve skupině A. Ale to nic neznamená. Pořád vás odstávka může posunout vzad a to hodně vzad. Po prvím kole a máme tyto vedoucí piloty: Roman Krejčí, Filip Rajdus a Daniel Urban.

Trucky stále ovládá Radko. A nebude tomu určitě jinak. Zajímavé to bude ale na dalších pozicích. Daniel Hons jezdí kategorii pravidelně a nyí zajel druhou pozici. A nechat za sebou hochy z STS týmu !!!

Ve Fromuli jsem namazal přední kola Volante více jak polovinu. A to byla chyba. Moc to vedlo a bylo to hodně ostré na řízení. Ale i přes tento fakt jsem zajel o 2 sekundy lepší čas a lepší kolo padlo také. Prostě jsem zrychlil. Ale nelíbí se mi tak ostrý styl. Na další jízdu odmastím přední kola a máznu jen lehce vnitřek. Ale jinak jízda jako po kolejích. Do hry vstoupili další jezdci, zlepšili se a já se posunul dozadu. Ale pokud se mi podaří vyladit přední nápravu a svezu se dle mých představ, spokojenost.

""
STS tým Chvojkovice Brod depo

 

Radovan Šimurda si drží druhou pozici v celkovém pořadí. Roman Štalmach si také polepšil oproti minulému kolu. Dominika Matyášová má na soupeře před sebou, ale nesmí chybovat.

Ve Stocku se mezi oba Kratochvíli vmáčkl Oliver Havránek. Markéta Vítámvásová přeskočila Tono Slobodu. Prvních 8 jezdců má velice vyrované výkony a jsou v jednom kole. Nájezd 21 kol. Davidu Měšťanovi chybí jen kousek k tomuto nájezdu.

Oliver Havránek se polepšil nejen v kategorii Stock, ale ujal se vedení v TC Modified. V této super rychlé kategorii jede i Vilém Augustýnek. Zatím se příliš nedaří Kubovi Šimurdovi a i Ludvík Kurečka by chtěl se svým Serpentem být někde jinde.

Le Mans série pokračuje úspěšně vpřed. Roman Krejčí si postupně buduje náskok před soupeři. Ve stejném kole jsou jezdci Filip Rajdus vs Daniel Urban (51 kol), Tomáš Rajdus vs Juraj Šranko vs Ivo Kavánek (47 kol), Michal Andrlík vs Marek Hradiský (45 kol) a Pavel Červenka vs Marton Jurča (43 kol).

Truck – opticky nejblíže je vítězi kvalifikace Radkovi Černohousovi jun. Milan Peška najel stejný počet kol, ale se značnou ztrátou. Ovšem Danielu Honsovi scházelo velmi málo k nájezdu 19 kol.

1 Radko Černohous jr. 19 5:00.947 1 [2, 3]
2 Milan Peška 19 5:11.943 3 [1, 2]
3 Daniel Hons 18 5:00.288 3 [2, 1]
4 Ivo Kavanek 18 5:03.658 3 [1, 2]
5 Richard Granát 18 5:08.617 3 [2, 1]
6 Jan Kupský 17 5:08.937 1 [3, 2]

F1 – nyní jsem namazal půlku vnitřku předních kol a pořád to dost vede. Ale i tak jsem se zase lehce zlešil. Na první finále nebudu mazat vůbec. Gripu je dostatek na předek. Každopádně velkým soupeřem pro mě bude Martin Jurča. Ale když se mi to podaří vyladit ještě o chloupek lépe, možná potrápím i Leoše Bulvu v B finále a další soupeče. A finále uzavírá Pavel Červenka. TQ samozřejmě Lukáš Hoch (Yokomo) a hned za ním bude stát Filip Rajdus (XRAY). Celkově A finále bude hodně zajímavá záležitost. Petr Novotný skončil dnes také v B finále, ale konečně zajel výsledek a byl zřejmě spokojený.

1 Lukas Hoch 20 5:09.373 3 [2, 1]
2 Filip Rajdus 19 5:03.189 3 [2, 1]
3 Ladislav Holásek 19 5:05.042 2 [3, 1]
4 Ivo Gombik 19 5:08.303 3 [2, 1]
5 Svetlin Douhlevski 19 5:12.395 3 [1, 2]
6 Martin Janíček 19 5:13.632 1 [3, 2]
7 Dušan Bayer 19 5:13.689 3 [2, 1]
8 Libor Holub 19 5:14.441 2 [3, 1]
9 Tomáš Rajdus 19 5:15.876 1 [3, 2]
10 Pavel Cervenka 18 4:58.164 3 [1, 2]
11 Petr Novotný 18 5:00.308 3 [2, 1]
12 Milan Peška 18 5:01.413 3 [2, 1]
13 Leoš Bulva 18 5:04.257 3 [2, 1]
14 Martin Jurča 18 5:08.473 2 [3, 1]
15 Igor Vlahovic 18 5:09.852 3 [2, 1]
16 Tomáš Liška 18 5:17.323 2 [3, 1]
17 Jan Matyáš 17 5:06.376 2 [3, 1]

Free Stock – na vítěze Tomáše Lysáka se dotáhl Radek Šimurda a Roman Štalmach (nájezd 17 kol). Rodina Matyášů jezdí za sebou, táta Jan je lepší o něco než jeho dcera.

1 Tomáš Lysák 17 5:04.236 3 [2, 1]
2 Radovan Šimurda 17 5:08.732 3 [2, 1]
3 Roman Štalmach 17 5:09.033 3 [2, 1]
4 Jan Matyáš 16 5:10.852 3 [1, 2]
5 Dominika Matyášová 16 5:15.974 1 [2, 3]
6 Venda Wirth 16 5:16.813 3 [2, 1]
7 Martin Ondrušek 14 5:04.759 2 [3, 1]
8 Petr Sekula 14 5:06.672 1 [3, 2]
9 Martin Kovářík 13 5:14.180 2 [1, 3]

TC Stock – TQ nakonec vybojoval Oliver Havránek před Karlem a Martinem Kratochvílovími. Ale i mnoho dalších jezdců najelo 21 kol. A fnále bude hodně napínavé. B finále bude zahajovat Daniel Holiš. C finále pak Richard Granát.

1 Oliver Havránek 22 5:13.315 3 [2, 1]
2 Karel Kratochvíl 21 5:00.938 3 [2, 1]
3 Martin Kratochvíl 21 5:01.300 2 [3, 1]
4 Radko Černohous jr. 21 5:05.038 2 [3, 1]
5 Markéta Vítámvásová 21 5:05.823 3 [2, 1]
6 Tono Sloboda 21 5:07.188 3 [2, 1]
7 Zdenda Beneš 21 5:08.279 3 [2, 1]
8 Matěj Bábovský 21 5:09.369 2 [3, 1]
9 Petr Rovný 21 5:11.880 3 [2, 1]
10 Jirka Svoboda 21 5:11.947 3 [2, 1]
11 Daniel Holiš 21 5:13.975 3 [2, 1]
12 David Měšťan 21 5:14.430 3 [2, 1]
13 Martin Bábovský mladší 21 5:14.542 3 [2, 1]
14 Ivo Gombik 20 5:03.369 2 [1, 3]
15 Jiří Vaněk 20 5:03.613 2 [3, 1]
16 Zdeněk Šafář 20 5:05.409 2 [3, 1]
17 Zdeněk Zikmund 20 5:11.598 3 [1, 2]
18 Daniel Hons 20 5:12.444 2 [1, 3]
19 Jiří Pavlovec 20 5:13.875 3 [1, 2]
20 Jindřich Španěl 19 5:02.985 2 [1, 3]
21 Richard Granát 19 5:04.000 1 [3, 2]
22 Leoš Zádrapa 19 5:05.964 3 [1, 2]
23 Jan Španěl 19 5:08.881 2 [3, 1]
24 Jan Černohous 19 5:14.840 2 [1, 3]
25 Martina Kavankova 18 5:07.205 2 [1, 3]
26 Petr Ondrušek 18 5:10.412 3 [2, 1]
27 Jiří Ondrušek 17 5:04.769 3 [2, 1]

TC Modified – Oliver Havránek má TQ. Nyní zajel svůj výsledek Kuba Šimurda a zaujal druhé místo. Každopádně prvních 5 pilotů v A finále bude hodně vyrovnaných.

1 Oliver Havránek 23 5:06.415 3 [2, 1]
2 Kuba Šimurda 23 5:07.823 3 [1, 2]
3 Karel Kratochvíl 23 5:08.121 3 [2, 1]
4 Michal Vítámvás 23 5:13.129 3 [2, 1]
5 Martin Kratochvíl 22 5:01.938 2 [1, 3]
6 Zdenda Beneš 22 5:10.997 2 [1, 3]
7 Ludvík Kurečka 22 5:13.315 3 [1, 2]
8 Martin Bábovský starší 22 5:13.645 2 [1, 3]
9 David Měšťan 21 5:02.925 3 [1, 2]
10 Jakub Dalecký 21 5:04.634 2 [3, 1]
11 Martin Beníček 19 4:56.042 1 [2, 3]
12 Vilém Augustýnek 18 5:04.152 1 [3, 2]

Já jsem namazal zadní kola a přední po odmaštění vůbec nemazal. A zkusil jsem několik kol v přestávce. A nyní jsem se svezl dle mých představ. Auto není ostré, nekouše se při ostrém nájezdu do zatáčky. Na finále se těším !!! Dnes si to užívám a poznávám XRAY X1 2018. Na finále si umístím GoPro 5 Session na čelo a natočím finálovou jízdu.

Zastavil se zde v hale Igor Kratochvíl s rodinkou. Prohodili jsme spolu pár slov a já se jdu chystat na první finále s GoPro kamerou na čele.

Roman Krejčí si v Le Mans zvyšuje sůvj náskok před soupeři. Filip Rajdus si najel 2 kola na Daniela Urabana. Ale opět tu jsou jezdci v jedno kole: Tomáš Rajdus vs Juraj Šranko (71 kol), Marek Hradinský vs Lukáš Vrba (67 kol) a Martin Pospíšil vs Jarda Číp (51 kol).

Radko Černohous junior zvítězil. Ale byl ve stejném kole jako soupeři. A 4 sekundy zase není až tak moc na druhého Milana Pešku. Dan Hons naopak sekundu na Milana. Zde není nic rozhodnuto.

B finále F1. Předem jsem si nezapnul kameru a tak jízda není zdokumentována. Což je škoda, protože: jsem se omylem postavil na 6tou pozici a měl jsem být 5tý. Tím pádem jsem měl před sebou Tomáše Lišku a více jak 2 minuty jezdil za ním v těsném závěsu a čekal na chybu. Pak přišla mezera a povedlo se. Potom ale zaútočil Tomáš na mě a byl kontakt. Avšak počkal a pak jsem mu dokázal ujet. 2 minuty před koncem jsem předjel, ani nevím jak, dvojici Peška / Jurča a dostal se zázrakem na třetí místo. Jenže… pak se za mě zavěsil Milan Peška a já měl co dělat, abych ho do konce časového limitu udržel za sebou. To bylo ale finále !!! Napínavé. Auto bylo lehce nedotáčivé. Taky jsem nemazal přední kola. Avšak nyní bych i uvítal trošku gripu navíc. A proto na druhou jízdu namažu pouze vnitřní část předníc kol zevnitř  jen kraje. A finále bylo rychlé. Lukáš Hoch jako jediný kolo pod 15 sekund. A 20 kol s ním najeli jen Filip Rajdus a Ivo Gombík. Tomáš Rajdus jako jediný (kvůli nasazování), najel jen 18 kol. Zbytek 19. Krásná podívaná s napínavými okamžiky. druhou jízdu se mi snad již podaří natočit a pojedu z 5té pozice za Martnem Jurčou.

Radek Šimurda si dojel ve Free Stocku pro první vítězství. Dokonce porazil doposud vedoucího Tomáše Lysáka. Jan Matyáš v F1 musí s autem bojovat, ale tady vyladil čínský onroad podvozek a ukořistil 3tí pozici.

""
Drift podvozek Petra Sekuly vyladěn do Free Stock

TC Stock – C finále: zde měl být vítězem Ríša Granát, ale lepší byl v této jízdě Jan Španěl, který o 3 sekundy porazil Leoše Zádrapu. B finále bylo v režiji Davida Měšťna. I zde byl jezdec na první pozici odsunut vzad. Ale 5 pilotů v jednom kole je krásná vyrovnanost. V A finále Oli Havránek dokázal za sebou udržet oba Kratochvíli. Karla i Martina. Ovšem mezi jezdci těsné časové rozestupy.

TC Modified – B finále: Jakub Dalecký vs kolega David Měšťan. Lepší nyní Jakub o pár setin. A finále: zde po startu poodjel soupeřům Oliver Havránek a náskok si zvyšoval. Osamoceně pak jel Karel Kratochvíl na druhém místě. Až pak probíhaly souboje a občas byl slyšet crash. Kuba Šimurda díky nehodě jízdu nedokončil. Martin Kratochvíl si zajistil třetí pozici.

Roman Krejčí už si vybudoval 3 kola náskok před Filipem Rajdusem. I zde v pořadí jezdci v jednom kole: Marek Hradinský vs Lukáš Vrba (89 kol), Tomáš Rajdus vs Michal Andrlík (86 kol). Pořadí se mění.

Radko je vítězem TC Truck. Dan Hons může ale pomýšlet na druhé místo. Protože nyní dojel druhý před Ivo Kavánkem.

Petr Novotný se stává vítězem B finále. Ale na špičku pořád nemá a je nespokojen. Ale za Petrem se děly věci. Já jsem po startu chvíli chytal tempo. Ale pak jsem dojel Martina Jurču a čekal na chybu. Mezi tím se vyboural o poklici Leoš Bulva. Martin chyboval stopou v místě smyčky a já byl za Milanem Peškou. I jeho jsem dokázal stáhnout, ale bohužel jsem nedobrzdil a poškodil ho. Martin na druhém místě. A pak vláček nás tří až do cíle. A to jsem ještě jednou lehce kontaktoval Milana (omluvu přijal). Takže těsné dojezdy a adrenalin ze závodění. Teď se mi to líbilo ještě více jak minule souboj s Tomášem Liškou. Celá jízda natočena. Večer bude zde nahrána. A nahraji i třetí jízdu. Jan Matyáš koukal na výsledky a že mu dávám sekundu na kolo se mu moc nelíbí. Změna podvozku je prostě hodně znát. Našel jsem optimální namazání zde na tento koberec na pneu Volante. Zadní celé, přední jen vnitřek cca 5mm. A ještě se mi občas zdá, že když na výjezdu ze zatáčky přidám, že mi vynechá výkon a pak se chytne. Stačí přidávat plynule a je to ok.

2 4 Martin Jurča 18 5:04.479 16.295 17.106
3 2 Milan Peška 18 5:05.115 15.809 17.215
4 5 Igor Vlahovic 18 5:05.515 16.343 17.132

Free Stock byl plný změn. Radek Šimurda se propadl dozadu. Zvítězil Tomáš Lysák. Třerí Venda Wirth. Druhý Jan Matyáš. Tady se to pěkně zamýchalo.

Ríša Granát zabojoval v C finále a nyní obhájil první místo. Tím totálně zamýchal karty. V B finále David Měšťan obhájil druhé vítězství a zde je vítěz znám. Ale za ním opět nic rozhodnuto. A finále: tady je vítězem Oliver Havránek a druhý bude Karel Kratochvíl. Radko Černohous jun. zamýchal kartami. Petr Rovný vyrovnaný výsledek – 2x 8mé místo.

""
Tribuna TC Modified finále A

TC Modified – v B finále se kolegové Dalecký / Měšťan (vítěz) prohodili pozice. Takže ani zde není janý vítěz. V A finále je vítězem Oli Havránek a za ním již má jisté druhé místo Karel Kratochvíl.

Málo kdy se stane, že není rozhodnuto ve více kategoriích o vítězích.

Le Mans má odjeto 5 jízd a zde máme konečné pořadí. Vítězem se stal Roman Krejčí.

1 A Roman Krejčí CZ256 135 30:20.194 5, 4, 2, 1, 3
2 A Filip Rajdus 132 30:40.863 5, 4, 3, 2, 1
3 A Daniel Urban 127 30:36.051 2, 5, 4, 3, 1
4 A Libor Holub 120 30:44.579 2, 1, 3, 4, 5
5 A Martin Krejčí 118 30:34.019 2, 4, 3, 5, 1
6 B Juraj Šranko 115 29:54.523 2, 3, 4, 1, 5
7 B Lukáš Vrba 112 30:59.154 3, 5, 2, 4, 1
8 B Marek Hradiský 111 30:27.464 2, 5, 3, 1, 4
9 A Tomáš Rajdus 110 28:10.669 3, 1, 5, 2, 4
10 B Martin Jurča 109 31:11.522 5, 4, 3, 2, 1
11 A Jiří Vaněk 106 26:02.611 5, 4, 3, 1, 2
12 B Ivo Kavanek 106 27:50.859 2, 4, 5, 1, 3
13 A Michal Andrlík 105 29:47.122 4, 2, 1, 5, 3
14 B Tomáš Liška 103 31:14.643 5, 4, 2, 1, 3
15 B Pavel Červenka 101 28:41.441 5, 4, 1, 2, 3
16 B Martin Pospíšil 93 27:21.091 5, 2, 4, 1, 3
17 8 B Jaroslav Číp 92 30:30.102 5, 2, 4, 1, 3
18 A Leoš Bulva 91 23:19.751 5, 3, 1, 4, 2

TC Truck ve znamení Radko Černohouse jun. Výborně dnes Daniel Hons.

1 A Radko Černohous jr. 2 3:1, 2:1 [1:1] Dry CZE Details
2 A Daniel Hons 5 2:2, 1:3 [3:3] Dry CZE Details
3 A Ivo Kavanek 5 3:2, 2:3 [1:4] Dry ASM Details
4 A Milan Peška 7 1:2, 2:5 [3:6] Dry CZE Details
5 A Richard Granát 8 2:4, 3:4 [1:5] Dry CZE Details
6 A Jan Kupský 11 3:5, 1:6 [2:6] Dry CZE Details

F1 já jsem posldní jízdu nedokončil. Špatně dotažený pastorek, který při nehodě opustil osku motoru. Záznam bude později. A tak to bylo zase vyrovnané. Poladil jsem brzdu, abych dokázal brzdit při těsných kontaktech. V A finále někteří jezdci jeli hodně hranu a ohrožovali ostatní. A zbytečně.

1 A Lukas Hoch 2 2:1, 3:1 [1:1]
2 A Filip Rajdus 4 2:2, 1:2 [3:2]
3 A Ladislav Holásek 6 3:3, 2:3 [1:6]
4 A Ivo Gombik 7 1:3, 2:4 [3:8]
5 A Dušan Bayer 11 3:4, 2:7 [1:8]
6 A Martin Janíček 11 1:5, 2:6 [3:7]
7 A Pavel Cervenka 13 3:5, 2:8 [1:9]
8 A Libor Holub 13 3:6, 1:7 [2:9]
9 A Svetlin Douhlevski 14 1:4, 3:10 [2:10]
10 A Tomáš Rajdus 14 2:5, 3:9 [1:10]
11 B Petr Novotný 2 3:1, 2:1 [1:1]
12 B Milan Peška 5 3:2, 2:3 [1:4]
13 B Leoš Bulva 5 1:2, 3:3 [2:5]
14 B Martin Jurča 6 2:2, 3:4 [1:5]
15 B Igor Vlahovic 7 1:3, 2:4 [3:7]
16 B Tomáš Liška 12 3:5, 1:7 [2:7]
17 B Jan Matyáš 12 2:6, 1:6 [3:6]

Free Stock – Radovan Šimurda nakonec vítězství nedosáhl. Ale i druhé místo je krásný úspěch.

1 A Tomáš Lysák 2 3:1, 2:1 [1:2] Dry CZE
2 A Radovan Šimurda 3 1:1, 3:2 [2:5] Dry CZE
3 A Jan Matyáš 5 2:2, 1:3 [3:5] Dry CZE
4 A Venda Wirth 6 3:3, 2:3 [1:4] Dry CZE
5 A Martin Ondrušek 9 3:4, 1:5 [2:7] Dry CZE
6 A Dominika Matyášová 11 2:4, 3:7 [1:8] Dry CZE
7 A Martin Kovářík 12 2:6, 3:6 [1:7] Dry CZE
8 A Petr Sekula 15 1:6, 2:9 [3:9] Dry CZE
9 A Roman Štalmach 16 2:8, 3:8 [1:9] Dry CZE

TC Stock – Oliver potvrdil roli favorita, oba Kratochvílové opět výborný výsledek

1 A Oliver Havránek 2 2:1, 1:1 [3:10]
2 A Karel Kratochvíl 3 3:1, 2:2 [1:2]
3 A Martin Kratochvíl 5 3:2, 1:3 [2:10]
4 A Radko Černohous jr. 6 3:3, 2:3 [1:4]
5 A Markéta Vítámvásová 9 2:4, 1:5 [3:5]
6 A Tono Sloboda 9 3:4, 2:5 [1:7]
7 A Zdenda Beneš 12 2:6, 1:6 [3:8]
8 A Matěj Bábovský 13 3:6, 2:7 [1:9]
9 A Jirka Svoboda 16 3:7, 2:9 [1:10]
10 A Petr Rovný 16 1:8, 2:8 [3:9]
11 B David Měšťan 2 2:1, 1:1 [3:2]
12 B Daniel Holiš 4 3:1, 1:3 [2:5]
13 B Martin Bábovský mladší 4 2:2, 1:2 [3:6]
14 B Ivo Gombik 7 3:3, 2:4 [1:5]
15 B Zdeněk Zikmund 10 3:4, 1:6 [2:7]
16 B Jiří Vaněk 11 3:5, 2:6 [1:9]
17 B Daniel Hons 12 1:4, 3:8 [2:10]
18 B Zdeněk Šafář 13 2:3, 1:10 [3:10]
19 B Jindřich Španěl 15 3:7, 2:8 [1:8]
20 B Jiří Pavlovec 16 1:7, 2:9 [3:9]
21 C Richard Granát 2 2:1, 3:1 [1:3]
22 C Jan Černohous 4 2:2, 3:2 [1:4]
23 C Jan Španěl 5 1:1, 2:4 [3:4]
24 C Leoš Zádrapa 5 1:2, 2:3 [3:3]
25 C Martina Kavankova 10 1:5, 3:5 [2:6]
26 C Petr Ondrušek 12 2:5, 1:7 [3:7]
27 C Jiří Ondrušek 12 1:6, 3:6 [2:7]

TC Modified – v B finále si to dness rozdali Jakub a David. Nakonec David byl v poslední finálové jízdě o pár setin lepší a zaslouženě zvítězil. Souboj Oliver vs Kuba prostě pastva pro oči a potlesk !!!

1 A Oliver Havránek 2 3:1, 1:1 [2:1]
2 A Karel Kratochvíl 4 2:2, 1:2 [3:3]
3 A Kuba Šimurda 5 3:2, 2:3 [1:8]
4 A Martin Kratochvíl 8 1:3, 2:5 [3:8]
5 A Michal Vítámvás 8 2:4, 3:4 [1:4]
6 A Ludvík Kurečka 10 3:5, 1:5 [2:8]
7 A Martin Bábovský starší 12 3:6, 1:6 [2:7]
8 A Zdenda Beneš 13 2:6, 1:7 [3:7]
9 B David Měšťan 2 2:1, 3:1 [1:2]
10 B Jakub Dalecký 3 1:1, 3:2 [2:2]
11 B Martin Beníček 6 1:3, 2:3 [3:3]
12 B Vilém Augustýnek 8 2:4, 1:4 [3:4]

 

Závěrem: dnešní závod jsem se podrobně seznámil s podvozkem XRAY X1 2018. Dalo to práci, zabralo nějaký čas. Ale podařilo se mi zvolit obutí na koberec (Volante), zjistit, jakmazat, aby mi to sedlo na můj jízdní styl. Ten už nikdy nebude agresivní. Vždy jsem měl rád odpouštivý podvozek, minimum brzdy v jízdě. A toho jsem dosáhl. Své soupeře jsem i zde našel. A najdu si je i jinde. Jsem spokojen a již nyní jsem zvědav na závod Winter Race Morava. Tam je ale jiný koberec a budu muset opět hledat optimální nastavení mazání.

Jezdil jsem XRAY T4 2016. Super svezení ve Stock, ale moc se tam špičkoval převod. V TC Modified to sedělo také výborně, ale při velkém výkonu prostě trpí řemínky, poloosy apod. Tak to cítím já. Tamiya F103 – skoro žádné náklady na provoz, ale na asfaltu ještě pohoda a dobré svezení (až jsem se divil). Ale na koberci na pneu Tamiya trápení a neschopnost to nějak rozumně nastavit. Ale neřeší se řemínky, kardany, prostě nic. Zadní náhon, kuličkový diferenciál. A nyní skok na XRAY X1 2018 – a pokud nebudu mít nucené kolize a provádět alespoň základní údržbu, zřejmě jsem našel optimální podvozek pro jízdy.