Speed Passion Challenge 20.2.2011 online

Igor Vlahovič


<p>
<b>LAST UPDATE: 20:40 – videa k dispozici, report kompletní</b>
</p>
<p>
Hlásím se vám z haly Hrotovice, kde se dnes koná další závod seriálu Speed Passion Challenge. Pro mne je to dnes taková menší generální zkouška před příštím týdnem. To zde <!– separe –>budu po dobu čtyř dnů a provádět online report z ME ET 1/10 2011.
</p>
<p>
I pro pana Vladimíra Šeligu je tento den v podstatě přípravou na nadcházející podnik ME, protože to bude právě on, kdo bude řídit časomíru. Ale do rukou to dostal profesionál, který měl na starosti i ME 2010 LS ve Slavkově u Brna. Prohodil jsem s ním po ránu pár slov ohledně závodu ME a pak se již „ubytoval“ v hale na dnešní závod.
</p>
<p>
Depo jsme si s Radkem Skopalem vytvořili u kolegů Perta Baxanta, Tomáše Erdélyiho a Petra Vaculy. Už ranní pozdrav sliboval skvělou náladu a atmosféru v této části haly. Zajímavostí bylo, že kolegové prvně vybalili RC modely a homem vyzkoušet trať, já začal připravovat své redaktorské náčiní.
</p>
<p>
Do příštího týdne by se měla zařídit plně funkční wifi v hale. Já se dnes na HOTEL 6 sice připojil jako ostatní, ale měl jsem omezené připojení. Naštěstí v prvním patře je HOTEL 3 a zde je připojení bez problémů. Díky tomu budete mít k dispozici jako vždy kromě textu i foto. Video spíše až ve večerních hodinách. Uvidím jak bude wifi rychlá při uploadu.
</p>
<p>
Ozvučení myslím si dobré. Z mého místa jsem Vladimíra Šeligu slyšel zřetelně. Teplota v hale taky v pořádku, za chvíli půjdu do krátkého rukávu. Počet startujících je do 60ti jezdců. Jarní prázdniny asi mají vliv na účast. Ale menší počet v neděli vůbec nevadí. Budeme alespoň dříve doma.
</p>
<p>
Překvapila mě účast v Hobby a Tamiya Cupu. Poměrně slušná obsazenost. Po vyvěšení skupin Vm nafotím všechny skupiny.
</p>
<p>
Zběžně jsem prošel halu a depa. Známé tváře, neregistroval jsem zatím novou tvář. Ale je začátek a brzy ráno. Ihned se se všemi zdravím a speciálního pozdravu se mi dostává od Zdenko Kunaka. Radek Flek je přítomen, Jiří Mára, Michal Bok, Vojta Novický a další naši reprezentanti, kteří pojedou i zmiňované ME.
</p>
<p>
Samozřejmě nechybí příznivci F1 a Modified. Jirka Rampula, Tomáš Hejtmánek a další borci zadokolek jsou přítomni.
</p>
<p>
Je na čase vyzkoušet můj model. Zatím probíhá prezentace a volný trénink.
</p>
<p>
K dispozici je i kompresor na dámské toaletě. Ano je to tak. Je to mimo halu a neruší to závodníky. Vladimír Šeliga upozornil na ranní rozpravu a pak již není problém závod započít. Jak jej znám ze Slavkova, pojede se bez zbytečných prodlev a můžeme se těšit i na komentář u jízd.
</p>
<p>
V 9:30 závod začne. Před tím ještě proběhla rozprava přes mikrofon a bylo sděleno důležité. Bude se hlídat i čistota jízdy. A jak jsme již napsal, i časový harmonogram bude dodržován.
</p>
<p>
Skupiny není potřeba dnes fotit. Proč, to se dozvíte níže. Ještě poznámka: Vladimír Šeliga má postavenou vlastní tribunu v levém rohu haly a přinesl si i plátno, kde promítá výsledky. Po jízdě se otočíte a vidíte jak jste dojeli. Jak jsem se již zmínil, je to profesionál.
</p>
<p>
Takže, do startu je 20 minut a pak to začne. A nyní tedy ještě důležitá informace pro všechny čtenáře masters: poprvé v historii tohoto seriálu můžete sledovat průběh závodu ONLINE i na webu <a href=“http://www.myrcm.ch/main?dId[E]=5166″target=“_blank“>My RCM</a>. Link máte ZDE. Nemusím tedy podrobně popisovat výsledky, poněvadž si je najdete právě tam.
</p>
<p>
Ve volném čase pouští Vladimír Šeliga do reproduktorů hudbu a vyplňuje tak pauzu mezi jízdami. Osobně se mi to velmi líbí a dává to závodu zcela jinou úroveň požitku.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace číslo 1</b>
</p>
<p>
Formule – jedna skupina jezdců. Novinkou je, že v této kategorii dnes startuje Vladimír Šulc. Samozřejmě Tomáš Hejtmánek nechybí a je horkým adeptem na stupně vítězů. Ale ani Jirka Rampula či Miroslav Meloun, Zdeněk Svoboda nezůstanou pozadu. Po jízdě upozornil časoměřič jezdce, aby v další jízdě byli ohleduplnější. Tomáš a Vladimír zajeli nejlépe.
</p>
<p>
Hobby, TC – dvě skupiny jezdců. Hobby se jede společně s Tamiya Cupem. Hodnoceno je potom zvláště.
Zatímco v Hobby jsou volné podvozky, karoserie a motory typu plechovka, Tamiya Cup má svá pevně daná pravidla – karoserie Tamiya, motor Johnson 540-J. To zaručuje určitou značkovost tohoto poháru. Patrik Maňousek a Tomáš Turek zajeli 15 okruhů v první skupině. Ve druhé pak o kolo více Igor Vlahovič, Olda Groch a Tomáš Erdélyi. Igor Vlahovič dnes poprvé startuje za klub Auto RC Slavkov. Ano, stal se jeho členem. A tak bude hájit barvy za tento klub, a to i ve velkém měřítku Porsche Cup.
</p>
<p>
Stock – Petr Vacula si zlepšíl styl jízdy a obstál ve své skupině. Tam jel i Radek Skopal, který přeladil kompletně podvozek Tamiya TRF 416X a hlavní změnou je použití planetových diferenciálů. Radek Flek, Marek Černý, Drahoslav Hejtmánek, Olda Groch spolu ve skupině. Stocku jsou tedy dvě skupiny. Radek Flek v první jízdě za sebou ponechal Zdenko Kunaka a Adama Dubáka. Adam Dubák a jeho firma DUBI Design je jedním ze sponzorů ME ET 1/10 2011. Finále A bude hodně poutavé a video z něj určitě bude k dispozici.
</p>
<p>
Modified – Václav Sauer se sešel ve skupině s Matějem Řehákem a dalšími piloty extra rychlých modelů. I zde jsou vytvořeny dvě skupiny. Nechybí zde Michal Bok, Zdenko Kunak, Marek Černý, Dominik Šulc, Václav Strupek a Jiří Mára. Mezi těmito borci se svede jednak boj o A finále, ale potom i v něm. Samozřejmě, kdo se do něj kvalifikuje. Určitě to bude Michal Bok, Zdenko Kunak, kteří zajeli velmi dobře. Ale jsme v prvním kole kvalifikací a na zlepšení je stále čas.
</p>
<p>
Dnes jsem se pozastavil, a to nejen já, že nebylo stanoveno místo technické kontroly. Po konzultaci s Michalem Bokem by toto mělo býti dořešeno. Jinak první kolo opravdu svižně uběhlo a Vladimír Šeliga dodržuje co naznačil na začátku.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace číslo 2</b>
</p>
<p>
Formule – po krátké přestávce vyplněné hudbou Vladimír Šeliga odstartoval druhé kolo jízd. Musel ještě vyzvat nasazovače z poslední skupiny Modified a jízda započala. Nafotil jsem monoposty některých jezdců. Dnes převažuje modrá barva. A jak víme modrá je dobrá – viz. slogan firmy LRP „BLUE IS BETTER“. Opět jsem ze svého stanoviště slyšel nárazy do dřevěného hrazení či do železných zábran na obvodu dráhy. A taky pokřik jezdců na nasazovače. Dnes mají všechny modely přítlačné prvky – zadní i přední přítlačné křídlo. Na jiných závodech se najdou exotické kousky bez těchto prvků. Tomáš Hejtmánek vítězí a nechává za sebou soupeře. Zatím má dobře nakročeno do finále A, kde budou všichni piloti.
</p>
<p>
Hobby, TC – opět pohodová jízda. Jezdci, co jedou Hobby, mají modely přirozeně rychlejší jak kolegové v Tamiya Cup. Ale nedrží přesnou stopu a především v ostrých zatáčkách „plavou“. Tím ztrácí cenné sekundy. Igor Vlahovič opět nechal za sebou Olda Grochu a Tomáše Erdélyiho. Tomáš solidně potrápil Oldu, který na vedoucího ztrácel 7. sekund. Matěj Šulc opět startuje v Hobby, sbírá zkušenosti a rady od svého otce Vladimíra. A musím podotknout, že mu to jde a i v pouštění o kolo se zlepšil.
Dned chybí Petr Rovný se synem, kteří měli přijet. Ale nakonec se musí startovní listina obejít bez nich.
</p>
<p>
Stock – pozoroval jsem kolegy z první skupiny. Možná se mi to zdá, ale Radek Skopal naladil model lépe. Jeho jízda byla mnohem klidnější a lépe mu TRFka držela stopu. Petr Vacula by si měl zvednout karoserii vpředu, protože při dobržďování chytal o koberec. Mezi tím dojela další skupina Stock v čele s Radkem Flekem. Finále se Zdenko Kunakem, Adamem Dubákem a dalšími jezdci bude opravdu zajímavé. Rád bych natočil všechny finálové jízdy. Ovšem nevím, jak to budu stíhat.
</p>
<p>
Modified – před jízdou skupiny kontroloval Vladimír Šeliga pozice nasazovačů. Vyvolával jména jezdců, kteří měli tuto povinnost. Pak teprve jízda začala. Vyfotil jsem jezdce na tribuně, aby se zapsali do historie a pozoroval jízdu. Václav Sauer jede velmi čistou stopu a po zásluze skončil první. Zajímavostí možná je, že Ivo Gombík jede tuto kategorii. Možná se pletu, ale jezdil Stock. Před jízdou ještě malá úprava koberce v podání Radka Fleka a mohlo se začít s poslední jízdou tohoto kola. Jiří Mára, Michal Bok a další najeli 20 kol. Michal Bok se zlepšil a na podrobné výsledky se podívejte na My RCM.
</p>
<p>
Krásně nám to ubíhá. Petr Vacula sleduje online report na své Nokii. Má tam plnohodnotný prohlížeč a kromě textu má k dispozici i foto. Ach ta technika. Ta nás jednou dostane… Za 10 minut jdeme na třetí rundu.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace číslo 3</b>
</p>
<p>
Formule – zatím. co jely formule, Petr Baxant zajížděl nový motor Johnson na jednu (ano na jednu) tužkovou AA baterii. Zajímavé a muselo se to zdokumentovat. Zjistil, že napětí není ideální, a tak začal s dalšími úpravami počtu článků. Zatím skončil na dvou AA bateriích… Tomáš Hejtmánek se pomalu stává ikonou této kategorie. Oproti jiným závodům tu postrádáme Zdeňka Hamáka st. Dnes nejede ani Jiří Groch. Je zde pouze jeho bratr Olda a ten jede opět dvě kategorie – Hobby a Stock. I v této jízdě někteří jízdu nedokončili.
</p>
<p>
Hobby, TC – detailní foto některých pilotů první skupiny (před jízdou), aby neměli mžitky z použitého blesku. Za focení při jízdě jsem dostal „napomenutí“ od Václava Strupka a oprávněně. Proto musím vše stihnout ještě před započetím jízdy. Na trati je vidět Lamborghini Gallardo, Audi DTM, Arta Garaiya, Honda NSX a poté klasické karoserie Protoform. Všiml jsem si, že ani rodina Saturků dnes na závod nepřijela. Ještě jsem zapomněl na Corvette karoserii a jeden Mercedes. Arta Garaiya opět s nejlepším nájezdem a do nájezdu 17. kol chyběla jedna sekunda. Oldřich Groch při dnešní velmi technické trati nevyužívá rychlejší model a ztrácí na vedoucího Igora Vlahoviče. Ten získal TQ na finále A. Na My RCM již máte finání výsledky pro F1 a Hobby (TC) po třech kvalifikacích. Kolegové z Hobby a TC zkoumali model Igora, který jede stále konstantní rychlostí a i když není nejrychlejší, dokáže udržet první pozici.
</p>
<p>
Stock – dnes zde nejede Petr Baxant, který sice svoji Tamiyi měl na stole, ale věnuje se pouze Tamiya Cupu. I Tomáš Erdélyi Xray podvozek nechal doma. Přitom minule to byla pěkná podívaná, když se sešli ve finále Radek Skopal, Tomáš Erdélyi, Petr Baxant. Změny jsou však stále. Radek Flek zlepšil BEST LAP těsně nad 15. sekund. S podvozkem Yokomo BD5 se velmi rychle spřátelil a podává
s ním skvělé výkony na každém závodě. Důkazem toho je i 4. místo v Pro Stock na závodě ETS
v Rakousku. Ale i mladý Zdenko Kunak nezaostává ve svých výkonech. Ve Stocku jede i mladý Dominik Mašek a je tu v depu společně s kolegy Kováři. Koukněte se na výsledkový web pro prozatimní rozdělení do finálových skupin.
</p>
<p>
Modified – při této jízdě začal Petr Baxant z kategorie TC fázi 3 při zajíždění nového motoru Johnson. Nyní již měl motor v modelu a dával mu „ostré“ volty. Matěj Řehák startoval do poslední jízdy jako první. Ale on i Vašek Sauer se do A finále kvalifikují. Nájezd 20 kol by měl dostačovat. V A finále budou určitě Michal Bok, Jiří Mára. Dominik Šulc se bude muset asi spokojit s B finále. Na podrobné výsledky se podívejte. Už jsou aktualizovány.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace číslo 4</b>
</p>
<p>
Formule – poslední kolo kvalifikací začalo. Na závodě se objevili i první diváci. Zřejmě místní obyvatelé Hrotovic. Vladimír Šeliga udělil první STOP and GO. Závod má plně pod kontrolou. Zde mohou být všichni relativně v klidu, protože do A finále postupují všichni.
</p>
<p>
Hobby, TC – opět kontrola nasazovačů před jízdou skupiny. Zde je situace jiná. Ne všichni se kvalifikují do A finále. Ovšem Parik Maňousek, Václav Turek a Miloš Pokorný by měli být v A finále. Nájezd 15 kol bude pravděpodobně stačit. Takže by to mělo stačit i Petrovi Baxantovi či Matěji Šulcovi. Igor Vlahovič již TQ má jisté. Na záda mu buou dýchat Olda Groch s Tomem Erdélyim. Ale
v poslední jízdě Olda zrychlil a tlačil na Igora. Ten se musel „bránit“ a jak chytl stopu, najel nakonec 17 kol. Olda měl kolize a jízdu nedokončil.
</p>
<p>
Stock – opět došlo na slova Vladimíra Šeligy, ktetý napomenul jezdce za bavení se na tribuně (při jízdě má být ticho) a také upozornil opakovaně na čistotu jízdy. Radek Skopal je s modelem spokojen. Ve Stocku nechybí náš Tonda Pospíchal. Kluci z TC si po jízdě měřili své motory Johnson a teploměr jim ukázal 106°. Na konečné pořadí v této kategorii se již můžete podívat na My RCM. Uvidíte, kdo se kvalifikoval do Ačka.
</p>
<p>
Modified – před startem opět kontroloval časoměřič pozice nasazovačů. Dnes se na to klade důraz. Protože zatím Vladimír Šeliga nemůže znát jména, žádá piloty, aby se přihlásili zvednutím ruky. I zde se piloti naposledy snažili zajet co nejlepší výsledek, aby si zajistili co nejlepší umístění na finále. Zvuk motorů se donášel až do našeho depa a už podle poslechu poznáte, že jede Modified. Je potřeba připravit kameru na další část závodu. Finále se pomalu blíží.
</p>
<p>
Následuje pauza na oběd. A potom to vypukne. Sledujte report i nadále.
</p>
<p>
<b>Finálové kolo 1</b>
</p>
<p>
Formule – před startem ještě proběhla kontrola pozic na startu. Tomáš Hejtmánek zvítězil v prvním finále a jeho jízdu, ale i ostatních, jsem zaznamenal na kameru. Opravdu mám v plánu natočit A finále každé skupiny. Jiří Rampula dokázal udržet druhé místo před Milanem Cendelínem.
</p>

<p>
<CENTER>
<iframe title=“YouTube video player“ width=“425″ height=“344″ src=“http://www.youtube.com/embed/gFZdUXUr7CY“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>
</CENTER>
</p>

</p>

<p>
Hobby, TC – v B finále se sešli pouze tři jezdci. Takže místa pro všechny dost. Před startem vyzval časoměřič Michala Boka, aby modely seřadil na startu. B finále měl v režiji . A finále bylo pro Igora pohodovouzáležitostí s nájezdem 17. kol. Tomáš Erdélyi se po startu objevil na poslední pozici po nehodě, kterou nezavinil. Ale dotlačil se nakonec za Oldu Grocha na třetí místo.
</p>

<p>
<CENTER>
<iframe title=“YouTube video player“ width=“425″ height=“344″ src=“http://www.youtube.com/embed/gVt77QY_F5Q“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<iframe title=“YouTube video player“ width=“425″ height=“344″ src=“http://www.youtube.com/embed/ROyTRyNaYG8″ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>
</CENTER>
</p>

<p>
Stock – B finále celou dobu vedl Petr Vacula před Tondou Pospíchalem. Ale v posledním kole potkal Petr jezdce o kolo a dopaltil na to. Hezký souboj proběhl mezi Radkem Skopalem a Oldou Grochem. Olda úspěšnější. A finále je nyní již na kameře a byla to pastva pro oči. Radek Flek vs Zdenko Kunak. Několikrát se pokusil Zdenko Radka předjet. Ale vždy došlo ke kontaktu. Zdenko vždy počkal a zachoval se velice korektně. Ostatně video je toho důkazem. Potlesk po jízdě byl naprosto namístě. Pokud chcete vidět, jak jezdí špička v kategorii Stock, budete mít video.
</p>

<p>
<CENTER>
<iframe title=“YouTube video player“ width=“425″ height=“344″ src=“http://www.youtube.com/embed/0gVleKVCNr8″ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>
</CENTER>
</p>

<p>
Modified – B finále se jelo v počtu 4. Dominik Šulc ovládl pole. Ivo Gombík se v B finále také ocitl. A finále se stalo opět terčem mé kamery. TQ na každou jízdu bude mít Michal Bok. Všechno uvidíte na záznamu. Nicméně pořadí po jízdě bylo pořadí Bok, Kunak, Mára a bylo na co se dívat.
</p>

<p>
<CENTER>
<iframe title=“YouTube video player“ width=“425″ height=“344″ src=“http://www.youtube.com/embed/DnxXnBOgTTk“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>
</CENTER>
</p>

<p>
Jelikož jsem se rozhodl natočit všechny A finále (kromě Hobby :-), budu zpracovávat videa až v klidu domova. Ale Asus UL20FT umožní rychlé zpracování a tím pádem i zveřejnění. Za malou chvíli jdeme na druhé kolo.
</p>
<p>
<b>Finálové kolo 2</b>
</p>
<p>
Formule – opět bez kompromisů první Tomáš Hejtmánek. Druhou pozici udržel Jirka Rampula. Pilot Janíček podjel kolegy Cendelína a o třetí místo ještě bude souboj v posledním kole. Opět jsem zaznamenal jízdu na kameru. Vladimír Šulc jízdu nedokončil. I na záznamu je vidět jeho ukončení jízdy.
</p>

<p>
<CENTER>
<iframe title=“YouTube video player“ width=“425″ height=“344″ src=“http://www.youtube.com/embed/QU65n_IeSSg“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>
</CENTER>
</p>
<p>
Hobby, TC – čtyři modely v B finále jsou v podstatě „nudou“. Velké rozestupy mezi piloty a žádná pořádná akce. Zato v A finále je dráha plná a o předjížděcí manévry není nouze. I ke kolizím dochází. Olda Groch na poslední kvalifikaci dal motor z minulého závodu, kdy Igora porazil
v rychlosti. Po ujetí 3. kol motor ztratil výkon. Technická dráha ho zřejmě utrápila, a to i přes stejný převodový poměr. A tak Igor má dnes jednodušší jízdu. Podvozek vyladěn Radkem Skopalem jede opravdu dobře.
</p>
<p>
Stock – v B finále zajel skvěle Petr Vacula. Myslím, že by si i A finále příště zasloužil. Olda Groch soupeřil s Tondou Pospíchalem, který se tak trochu nečestně dostal před Oldu. Ten pak ještě bojoval s Radkem Skopalem, který jej dokázal předjet a jeho třetí místo je extra výsledek. A finále opět na kameře. A jak to dopadl ? Radek Flek, Zdenko Kunak, Adam Dubák. Tentokráte to měl Radek lehčí. Ale Zdenko opět doplácel na jezdce o kolo zpět. I tak ale druhou pozici udržel.
</p>

<p>
<CENTER>
<iframe title=“YouTube video player“ width=“425″ height=“344″ src=“http://www.youtube.com/embed/-tGgm43soV8″ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>
</CENTER>
</p>

<p>
Modified – zaměřím se na A finále. To jsem natáčel. Ale již bylo bez Václava Sauera. Necítil se dobře. Michal Bok vítězem. Zdenko Kunak se jej pokusil předjet, ale nepodařilo se mu to. Třetí
v cíli Jiří Mára před Vaškem Strupkem. Ten hrubě chyboval a ztratil třetí místo. Ostatně všechny důležité okamžiky jízdy budou na záznamu.
</p>

<p>
<CENTER>
<iframe title=“YouTube video player“ width=“425″ height=“344″ src=“http://www.youtube.com/embed/Vctt_DimDrI“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>
</CENTER>
</p>

<p>
Jedna perlička z redaktorova depa. Redaktor se divil, proč má kinder tyčinky v poněkud jiném tvaru. Přitom s nimi nikdo nemanipuloval. Ale nechat je u výdechu notebooku asi není dobrou volbou… A ještě něco navíc: kolegové se ptali Igora, zdali ho to baví jezdit na prvním místě. Odpoveď byla zajímavá – 5 minut v podstatě relaxuji na tribuně nikým nerušen a potom dalších 50 minut tvrdě pracuji.
</p>
<p>
<b>Finálové kolo 3</b>
</p>
<p>
Formule – Rampula, Cendelín, Janíček – takové bylo pořadí po skončení jízdy. Ptáte se, kde je jméno Tomáše Hejtmánka ? Podívejte se na záznam (který budek dispozici) a uvidíte. Vladimír Šulc už do jízdy nenastoupil.
</p>

<p>
<CENTER>
<iframe title=“YouTube video player“ width=“425″ height=“344″ src=“http://www.youtube.com/embed/OnorBB4Jz9s“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>
</CENTER>
</p>

<p>
Hobby, TC – V A finále Igor vedl. Olda změnil motor, protože opět zrychlil. Ale i tak Igor vedl. Potom na něj počkal a doplatil na to. Potkal Matěje Šulce a nepodařilo se jej předjet a Olda vyhrál poslední finále. Ale první místo je pro Igora jisté z minulých dvou vítězství.
</p>
<p>
Stock – B finále jsem natáčel, aby i zde piloti viděli svůj styl. Kdyby Radek Skopal nechyboval, byl by… Ale to jen kdyby. Nakonec opět dojel třetí, ale mohlo to být zcela jistě lepší. Petr Vacula si bez potíží dojel pro první místo. Toník Pospíchal druhý, Olda třetí. A finále opět na kameře. Radek Flek potvrdil své prvenství. Zdenko Kunak si zase vypil šálek hořkého nápoje do dna. Opět kolize se soupeři o kolo zpět, emoce jeho kouče. Ovšem třetí místo Libora Vévody je extra výkon.
</p>

<p>
<CENTER>
<iframe title=“YouTube video player“ width=“425″ height=“344″ src=“http://www.youtube.com/embed/0ces0ZXudrc“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<iframe title=“YouTube video player“ width=“425″ height=“344″ src=“http://www.youtube.com/embed/b3z_ci3oJJw“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>
</CENTER>
</p>

<p>
Modified – kamera opět v pohotovosti. B finále jsem „prošvihl“. Ovšem Ačko z pohledu kamery vypadalo zajímavě a bylo ve znamení velké úmrtnosti modelů. Toho využil Marek Černý, Zdenko Kunak (ten vítězí) a další jezdci, kteří se postupně posouvali kupředu. Vše bude s komentářem večer.
</p>

<p>
<CENTER>
<iframe title=“YouTube video player“ width=“425″ height=“344″ src=“http://www.youtube.com/embed/KXhWp1DM3dY“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>
</CENTER>
</p>

<p>
Poměrně náročný den pro redaktora. Jelikož časomíra jela bez prodlev, tak natáčení všech finálových jízd A (kromě Hobby), některých Bček, do toho focení a psaní textu je docela zábava. Ale byla to
v podstatě genrální zkouška na příští týden. Tam to bude větší „fičák“ :-).
</p>
<p>
Závod skončil v perfektní dobu. Vyhlášení proběhne za malou chvíli a vy uvidíte ještě před mým odjezdem foto vítězů. Vyfotím i vítěze Tamiya Cupu. Videa budou ve večerních hodinách. Tentokráte jsem komentoval vývoj v každé jízdě. Dlouho jsem to nedělal, ale snad se vám to bude zamlouvat. I toto byla průprava na příští týden, ale zde bude mnoho nových jmen. Tak tam si tak jistý nebudu.
</p>
<p>
Takže dnešní závod je u konce. Z Hrotovic se přihlásím ve čtvrtek 24.2.2011 zhruba kolem 17. hodiny, kdy začne report z ME 2011.
</p>
<p>
Poslední foto je z kategorie Tamiya Cup, kde pořadí bylo následující: Igor Vlahovič, Tomáš Erdélyi, Patrik Maňoušek (velm dobrý výkon na první závod).
</p>