Futaba T4PV 2.4GHz, R304SB

Igor Vlahovič


Displej je pro snadné čtení v horní části vysílače. Navigace je intuitivní přes joystikové tlačítko a velké tlačítka.

Samozřejmostí je integrovaná telemetrie ve vysílači. Můžete v reálném čase sledovat napětí baterie přijímače, napětí pohonné baterie, otáčky, teplotu – vše co zkrátka potřebujete. Novinkou je logování telemetrických dat pro pozdější analýzu.

Obecné programové funkce RC vysílače Futaba T4PV
  • Integrovaný telemetrický systém Futaba T-FHSS
  • Hlasový výstup telemetrie do sluchátek – nemusíte se obtěžovat díváním na displej
  • Podpora S.BUS a S.BUS2 zařízení
  • Bez jakýchkoliv dalších senzorů se zobrazuje napětí přijímače, pro měření ostatních údajů je potřeba zakoupit patřičné telemetrické senzory.
  • Nativní podpora gyra Futaba GYC430 a GYC440 pro automatickou stabilizaci modelu.
  • Velký LCD displej s přehledným menu.
  • LED signalizace
  • Plně nastavitelná ergonomie – nastavitelná pozice ovladače plynu, tuhost volantu a pozice volantu
  • Odklopná anténa – pokud je anténa ve svislé poloze, vysílač má vyšší dosah, natočení volantu lze změnit.
  • Napájení 4 AA bateriemi, lze použít i nabíjecí NiMH nebo 2 čl. LiFe akumulátorů. (součástí vysílače je krabička pro vložení 4 AA baterií)
Programové funkce RC vysílače Futaba T4PV
  • Paměť na úctyhodných 40 modelů
  • Pojmenování modelu až 10 znaky
  • Ackermanova geometrie řízení předních kol (tj. pokud jsou přední kola řízena nezávisle 2 servy) – používá se to u velkých modelů.
  • Programové menu pro nezávislé nastavení brzdy předních a zadních kol včetně ABS funkce.
  • Mix pro řízení předních a zadních kol (4WS Mixing – používá se např. u Crawlerů či stavebních strůjů).
  • Mix pro pohon předních a zadních kol – používá se např. u Crawlerů či stavebních strojů.
  • Nastavení tzv. brzdy v neutrálu – používá se např. u Crawlerů či stavebních strojů.
  • Brzdový systém ABS.
  • Nastavení volnoběhu u spalovacích motorů.
  • Nastavení zhášení motoru u spalovacích motorů.
  • Nastavení omezení rychlosti kanálu plynu.
  • Nastavení omezení max. zrychlení kanálu plynu.
  • Exponenciály a dvojí výchylky na kanálech řízení a plynu/brzdy.
  • Nastavitelný poměr plynu/brzdy – 50:50 nebo 70:30.
  • Nastavitelný koncových bodů na všech 4 kanálech.
  • Subtrimy na všech kanálech.
  • Reverz na všech kanálech.
  • Volně programovatelné mixy.
  • Volně přiřaditelné funkce k digitálním trimům a otočnému ovladači.
  • Nastavitelný Fail/Safe na všech 4 kanálech.
  • Samozřejmostí je časovač a počitadlo kol.
  • Programování S.BUS a S.BUS2 serv

 

Zdoj úvodní foto a text: rc-auta.eu