Carson X-Crawlee 1/10 RTR – test dojezdu

Igor Vlahovič


Nabil jsem přiložený akumulátor o kapacitě 1500 mAh typu NiMh. Zajel nad lom Hády a projel les s nástrahami, louky a skončil i na úpatí lomu v nejvyšším místě.

Neměl jsem snížený výkon a proto byl model při chůzi o něco rychlejší. Ale šlo o test výdrže v továrních podmíkách.

Projížděl jsem i kalužemi. Měl jsem ložiska modelu ošetřena Nanoprotecehm Electric. ELektroniku zatím nikoliv. Ale pokud jedete s modelem do půlky se zatopenými koly, servo je stále nad vodou.

""

Jel jsem střídavě plný výkon, na překážkách pak samozřejmě s citem.

Když jízda trvala 1 hodinu a 45 minut, výkon systému poklesl. Takže je reálné na tento akumulátor ujet cca 2km. Záleží však na terénu, okolní teplotě (ta dnes byla kolem 9°), případně dalších faktorech.

Z toho lze odvodit, jak daleko dojedeme s LiPol 2S o kapacitě 4800 mAh. Můžeme atakovat hranici 6km. To bude předmětem dalšího testu a výkone nebudu snižovat.

Prostupnost terénem s tímto RTR crawlerem je velmi slušná. Pokud je pod koly pevnější podloží, model se vyšplhá opravdu skoro všude.

Celkově jsem skončil při nájezdu 1,84 km. Ale mohl jsem ještě chvíli pokračovat. Zbyla malá rezerva.

""

Zde je krátký záznam z testu:

 

Jinak byla docela zábava řídit model Carson a do toho držet vysílač od drona. Při počtu dvou rukou… Vzdálenost byla měřena GPS Holux 245 Sport.