Volné Mistrovství buggy 1/8 40+ Horní Jelení

Igor Vlahovič


Přijal jsem pozvání od organizátorů tohoto Mistrovství buggy 1/8 40+. O reportáž projevil Otto se svým týmem z Horního Jelení dlouho dopředu. Navíc jsem tu byl i minulý rok. A to se akce vydařilo na jedničku.

Dnes to ale zřejmě nebude jiné. Pár novinek ze zázemí, připravená dráha. A přes 30 závodníků na startu v kategorii buggy 1/8IC a také účast v buggy 1/8E.

Online výsledky sludejte zde:

"" 1:8E Buggy
"" 1:8IC Buggy

 

Jak jsem nastudoval, účast je následující:

Buggy 1/8IC – 31 pilotů starších 40ti let

Buggy 1/8E volná kategorie – 14 pilotů

 

Tento závod není o hodnění výsledků, ale o setkání nadšenců těchto kategorií a o zábavě. Minulý rok jsem se o tom přesvědčil. Dokonce jsem chtěl i závodit, ale dal jsem přednost reportáži. Tak tomu bude i tento rok.

 

Zázemí:

– občerstvovací autobus s novým posezením

– toalety

– sprcha

– připravená dráha

– velká a prostorná tribuna

– skvělé ozvučení

– profesionální časomíra

– dostatek místa pro depa

– zdravotnická služba

""
Ranní rozprava v Horním Jelení

 

Rozpravu vedl Vladimír Šeliga, který je dnes za časomírou a je také rozhodčím závodu.

Vše se sdělilo a na závod jsou zajištěni i externí nasazovači. Takže to mají mechanici a jezdci jednodušší.

Takže na závod přijeli nejen borci 40+, ale i mladší ročníky. Například Karel Novotný nesmí chybět na žádné větší či menší akci.

Nejstarším účastníkem, jak to vypadá je opět Oldřich Groch. Takže tu máme kontrast věkových kategorií.

A hned po ránu jsou zde i první diváci. Pro ty je zde připravena speciální tribuna z návěsu. Jsou tak ve stínu, ale klimatizaci zde čekat nemohou.

 

„Co mi to sem nosíš, ty vemeno z kachny“ – tak to byla hláška pana Kubrta, když mu donesl na vyvážení kolo pan Otík.

""
Karel Novotný dnes bude zřejmě nejrychlejším jezdcem dne

 

Otík Drápalík zjišťuje, kterým směrem se dnes jezdí. A také se ptá, proč má ta dráha hrboly. Tady to žije od rána.

Jsou tu zajištěny i náhradní díly v podobě obchodu Pelikán Daniel.

 

Optal jsem se několika účastníků závodu (40+), co je sem přivedlo. Odpovědi byly vesměs krátké,ale výstižné.

""
Oldřich Groch – nejstarší účastník závodu

 

Redakce: co vás přivedlo na tento závod ?

Leoš Bulva: zavzpomínat se na staré veterány a přiřadit se do davu důchodců

Vladimír Temr: jenom mechanikování

Michal Novák: kamarádi moji. Mám už 40+, takže jsem jel

Zdeněk Kapička: tradice

Oldřich Groch: no tak jednak, že su starej dědek a že tady je závod seniorů. A jezdím sem rád, protože je tady dobrá parta a krásná dráha

 

První kolo kvalifikací je za námi.

V buggy 1/8IC 40+ je ve vedení Otto Gotzl. Tedy domácí jezdec. Hned za ním je Miroslav Jurenka. Miroslav Fedeles je pak třetí. A zde máte celé pořadí, ať nemusíte často na MyRCM.

1 3 Otto GOTZL 36 1:36, 2: [3:]
2 1 Miroslav JURENKA 34 1:34, 2: [3:]
3 4 Miroslav FEDELES 33 1:33, 2: [3:]
4 2 Pavel BRAUN 32 1:32, 2: [3:]
5 25 Karel HAJEK 31 1:31, 2: [3:]
6 5 Petr st. JAVOROVSKY 30 1:30, 2: [3:]
7 32 Jaroslav VALDER 29 1:29, 2: [3:]
8 26 Martin KOBRLE 28 1:28, 2: [3:]
9 22 Jan BILEK 27 1:27, 2: [3:]
10 31 Jiri RYBAK 26 1:26, 2: [3:]
11 6 Vaclav TUREK 25 1:25, 2: [3:]
12 14 Jiri BENES 24 1:24, 2: [3:]
13 30 Tomas RAJDUS 23 1:23, 2: [3:]
14 8 Zdenek ZICHA 22 1:22, 2: [3:]
15 23 Petr BRUNCLIK 21 1:21, 2: [3:]
16 33 Ivo st. VIKTORIN 20 1:20, 2: [3:]
17 9 Martin BENICEK 19 1:19, 2: [3:]
18 27 Frantisek MAZANEC 18 1:18, 2: [3:]
19 10 Jiri NOVOTNY 17 1:17, 2: [3:]
20 20 Leos BULVA 16 1:16, 2: [3:]
21 21 Ales MARICA 15 1:15, 2: [3:]
22 12 Stepan st. SILHAVY 14 1:14, 2: [3:]
23 15 Oldrich GROCH 13 1:13, 2: [3:]
24 19 Martin RITSCHEL 12 1:12, 2: [3:]
25 16 Vaclav SLADEK 11 1:11, 2: [3:]
26 18 Jaromir st. ROCEN 10 1:10, 2: [3:]
27 7 Jan HUJER 9 1:9, 2: [3:]
28 13 Petr DVORAK 8 1:8, 2: [3:]
29 11 Zdenek KAPICKA 7 1:7, 2: [3:]
30 29 Milan NOVAK 6 1:6, 2: [3:]
31 28 Leon NESEJT 5 1:5, 2: [3:]

 

Ve volné kategorii buggy 1/8E vede zcela jasně Karel Novotný.

1 1 Karel NOVOTNY 19 1:19, 2: [3:]
2 2 Tomas KAPICKA 17 1:17, 2: [3:]
3 3 Jiri DVORAK 16 1:16, 2: [3:]
4 6 Roman BILEK 15 1:15, 2: [3:]
5 5 Martin BENICEK 14 1:14, 2: [3:]
6 13 Lukas RESETAR 13 1:13, 2: [3:]
7 15 Jaroslav VALDER 12 1:12, 2: [3:]
8 8 Jan HORACEK 11 1:11, 2: [3:]
9 10 Adrian LUTKA 10 1:10, 2: [3:]
10 4 Tomas CHALOUPKA 9 1:9, 2: [3:]
11 7 Stanislav DREJSL 8 1:8, 2: [3:]
12 12 Petr PRCHAL 7 1:7, 2: [3:]
13 11 Marek ORNST 6 1:6, 2: [3:]
14 9 Stefan LUTKA 5 1:5, 2: [3:]

 

Nyní je přestávka. Ovšem jezdci stále pracují na svých modelech.

""
Groch Team aneb děda, syn a vnuk (zleva)

 

Je to raritka na tomto závodě. Nejen, že je zde chlapský rodinný tým, ale všichni tři jsou Oldřichové. Syn Oldřich má ještě další syny doma. Ale ti naštěstí již nejsou Oldové :-).

 

Jiří Rybák je čerstvý čtyřicátník. A tak se mohl hrdě přihlásit do kategorie Mistrů. Co jede za techniku a jak se mu zde líbí ?

""
Jiří Rybák – raybeck Team


Redakce: co tě přivedlo na tento závod ?

Jiří Rybák: no těch 40 let. Na to jsem čekal :-). Já jsem nemohl dočkat, až mě bude 40 a hned jsem vyrazil

Redakce: jak se ti líbí závod ?

Jiří Rybák: zatím dobrý. Mechanik (Roman Bílek) nestíhá, ale zatím dobrý 🙂

Redakce: co jedeš za techniku ?

Jiří Rybák: XRAY podvozek. Motor LRP a Sawox serva

Redakce: chtěl by ses dostat do elitní 10ky ?

Jiří Rybák: to jo. Mám to jak povinnost od mechanika. Musím, já musím 🙂

 

Kolo druhé je úspěšně za námi a opět nastala pauza. Nasazovači se jdou občerstvit. Otto z týmem se o ně stará.

 

V buggy 1/8IC 40+ se v čele nic nezměnilo. Ale třetí místo obsadil Pavel Braun. Otík (Leoš Bulva) je rád i za místo 22té.

1 3 Otto GOTZL 76 1:38, 2:38 [3:]
2 1 Miroslav JURENKA 72 1:36, 2:36 [3:]
3 2 Pavel BRAUN 68 1:34, 2:34 [3:]
4 5 Petr st. JAVOROVSKY 67 2:35, 1:32 [3:]
5 4 Miroslav FEDELES 63 1:35, 2:28 [3:]
6 25 Karel HAJEK 63 1:33, 2:30 [3:]
7 32 Jaroslav VALDER 60 1:31, 2:29 [3:]
8 14 Jiri BENES 59 2:33, 1:26 [3:]
9 6 Vaclav TUREK 59 2:32, 1:27 [3:]
10 26 Martin KOBRLE 57 1:30, 2:27 [3:]
11 33 Ivo st. VIKTORIN 53 2:31, 1:22 [3:]
12 22 Jan BILEK 53 1:29, 2:24 [3:]
13 30 Tomas RAJDUS 51 2:26, 1:25 [3:]
14 9 Martin BENICEK 44 2:23, 1:21 [3:]
15 8 Zdenek ZICHA 41 1:24, 2:17 [3:]
16 10 Jiri NOVOTNY 40 2:21, 1:19 [3:]
17 21 Ales MARICA 39 2:22, 1:17 [3:]
18 23 Petr BRUNCLIK 38 1:23, 2:15 [3:]
19 7 Jan HUJER 36 2:25, 1:11 [3:]
20 27 Frantisek MAZANEC 36 1:20, 2:16 [3:]
21 12 Stepan st. SILHAVY 36 2:20, 1:16 [3:]
22 20 Leos BULVA 36 1:18, 2:18 [3:]
23 31 Jiri RYBAK 35 1:28, 2:7 [3:]
24 13 Petr DVORAK 29 2:19, 1:10 [3:]
25 15 Oldrich GROCH 27 1:15, 2:12 [3:]
26 18 Jaromir st. ROCEN 25 2:13, 1:12 [3:]
27 11 Zdenek KAPICKA 23 2:14, 1:9 [3:]
28 19 Martin RITSCHEL 23 1:14, 2:9 [3:]
29 16 Vaclav SLADEK 21 1:13, 2:8 [3:]
30 29 Milan NOVAK 18 2:10, 1:8 [3:]
31 28 Leon NESEJT 12 1:7, 2:5 [3:]
32 24 Jiri CIRUS 11 2:11, 1:0 [3:]
33 34 Petr ZAK 6 2:6, 1:0 [3:]

 

Buggy 1/8E má jasného vítěze. Bude jím zřejmě Karel Novotný. Tomáš Kapička si drží druhou pozici.

1 1 Karel NOVOTNY 40 2:20, 1:20 [3:]
2 2 Tomas KAPICKA 36 1:18, 2:18 [3:]
3 3 Jiri DVORAK 34 1:17, 2:17 [3:]
4 13 Lukas RESETAR 29 2:15, 1:14 [3:]
5 8 Jan HORACEK 28 2:16, 1:12 [3:]
6 6 Roman BILEK 28 1:16, 2:12 [3:]
7 5 Martin BENICEK 26 1:15, 2:11 [3:]
8 15 Jaroslav VALDER 26 1:13, 2:13 [3:]
9 9 Stefan LUTKA 20 2:14, 1:6 [3:]
10 7 Stanislav DREJSL 19 2:10, 1:9 [3:]
11 4 Tomas CHALOUPKA 18 1:10, 2:8 [3:]
12 10 Adrian LUTKA 16 1:11, 2:5 [3:]
13 11 Marek ORNST 16 2:9, 1:7 [3:]
14 12 Petr PRCHAL 15 1:8, 2:7 [3:]
15 16 Ivo ml. VIKTORIN 6 2:6, 1:0 [3:]

 

Karel Novotný jede vloženou kategorii. Pokud se nic nezměnilo, stále jezdí za Team Durango. Ale optáme se jej raději osobně.

""
Karel Novotný

 

Redakce: co tě přivedlo na tento závod ? Měljsi ho v plánu a nebo byla i jiná možnost ?

Karel Novotný: už dlouho dopředu jsem si ho vybral, strašně jsem se na něj těšil. Už loni tu to bylo perfektní a atmosféra je tu skvělá. Takže jsem se sem určitě těšil

Redakce: asi špatná otázka Kájo. Stále Team Durango ?

Karel Novotný: jo jo jo samozřejmě 🙂

Redakce: co model ? Nastavení ok ? Mechanik ?

Karel Novotný: podvozek a mechanik jsou super, není co dodat

Redakce: co soupeři ? Jsi dominantní. Výsledek kvalifikací byl jasný pro tebe

Karel Novotný: určitě Tomáš Kapička je rychlej a Jirka Dvořák taky. Takže se uvidí

 

Celé kvalifikace byly naprosto v klidu. Emoce neexistují, pouze pozitivní nálada. V bufetu je plno a vaří tam skvěle.

A zde je konečné pořadí po třech kvalifikacích:

 

Buggy 1/8IC:

1 3 Otto GOTZL 76 1:38, 2:38 [3:0]
2 1 Miroslav JURENKA 74 3:38, 1:36 [2:36]
3 4 Miroslav FEDELES 71 3:36, 1:35 [2:28]
4 5 Petr st. JAVOROVSKY 70 2:35, 3:35 [1:32]
5 2 Pavel BRAUN 68 1:34, 2:34 [3:34]
6 25 Karel HAJEK 66 1:33, 3:33 [2:30]
7 14 Jiri BENES 64 2:33, 3:31 [1:26]
8 32 Jaroslav VALDER 63 3:32, 1:31 [2:29]
9 6 Vaclav TUREK 61 2:32, 3:29 [1:27]
10 33 Ivo st. VIKTORIN 59 2:31, 3:28 [1:22]
11 26 Martin KOBRLE 57 1:30, 2:27 [3:27]
12 22 Jan BILEK 54 1:29, 3:25 [2:24]
13 9 Martin BENICEK 53 3:30, 2:23 [1:21]
14 7 Jan HUJER 51 3:26, 2:25 [1:11]
15 30 Tomas RAJDUS 51 2:26, 1:25 [3:24]
16 31 Jiri RYBAK 49 1:28, 3:21 [2:7]
17 8 Zdenek ZICHA 46 1:24, 3:22 [2:17]
18 13 Petr DVORAK 42 3:23, 2:19 [1:10]
19 21 Ales MARICA 42 2:22, 3:20 [1:17]
20 10 Jiri NOVOTNY 40 2:21, 3:19 [1:19]
21 23 Petr BRUNCLIK 39 1:23, 3:16 [2:15]
22 27 Frantisek MAZANEC 36 1:20, 2:16 [3:13]
23 12 Stepan st. SILHAVY 36 2:20, 1:16 [3:8]
24 20 Leos BULVA 36 3:18, 1:18 [2:18]
25 11 Zdenek KAPICKA 31 3:17, 2:14 [1:9]
26 15 Oldrich GROCH 29 1:15, 3:14 [2:12]
27 29 Milan NOVAK 25 3:15, 2:10 [1:8]
28 19 Martin RITSCHEL 25 1:14, 3:11 [2:9]
29 18 Jaromir st. ROCEN 25 2:13, 1:12 [3:7]
30 16 Vaclav SLADEK 25 1:13, 3:12 [2:8]
31 24 Jiri CIRUS 17 2:11, 3:6 [1:0]
32 28 Leon NESEJT 17 3:10, 1:7 [2:5]
33 34 Petr ZAK 15 3:9, 2:6 [1:0]

 

Buggy 1/8E:

1 1 Karel NOVOTNY 40 2:20, 1:20 [3:20] CZ
2 2 Tomas KAPICKA 36 1:18, 3:18 [2:18] CZ
3 3 Jiri DVORAK 34 1:17, 2:17 [3:17] CZ
4 6 Roman BILEK 31 1:16, 3:15 [2:12] CZ
5 13 Lukas RESETAR 31 3:16, 2:15 [1:14] CZ
6 8 Jan HORACEK 28 2:16, 1:12 [3:12] CZ
7 9 Stefan LUTKA 27 2:14, 3:13 [1:6] SK
8 5 Martin BENICEK 26 1:15, 2:11 [3:10] CZ
9 15 Jaroslav VALDER 26 1:13, 2:13 [3:0] CZ
10 7 Stanislav DREJSL 24 3:14, 2:10 [1:9] CZ
11 10 Adrian LUTKA 20 1:11, 3:9 [2:5] SK
12 11 Marek ORNST 20 3:11, 2:9 [1:7] CZ
13 4 Tomas CHALOUPKA 18 1:10, 2:8 [3:6] CZ
14 12 Petr PRCHAL 15 1:8, 3:7 [2:7] CZ
15 16 Ivo ml. VIKTORIN 14 3:8, 2:6 [1:0] CZ

 

Nastal čas oběda a klidu. Ale hned potom začínají finálové jízdy.

""
Finálové jízdy započaly

 

V B finále elekter byl Jarda Valder pronásledován ke konci Markem Ornstem. Ale Jardasi místo udržel.

""
Únava se dostaví na každého

 

V A finále dominoval Karel Novotný. Velmi dobře jel i Roman Bílek, který dělá mechanika Jiřímu Rybákovi. I Tomáš Kapička si na něj musí dávat pozor a také. Prostě Bílek, Kapička a Svořák = jisté souboje do dalších kol.

Finále buggy 1/8IC budou také napínavá. A nebude se jednat jen o hlavní, 45 minut dlouhé finále.

1/4 finále B a pouze 6 pilotů postupuje dále. Zde zvítězil Petr Dvořák. Poslední postupující je Leoš Bulva. A měl připomínky k tankování. „Ten motor nemá vyrovnané tlakové poloměry“ tak toto zahlásil Leošek Bulva mechanikovi.

 

Zatím jsem vyzpovídal vítěze prvního finále B elekter Jardy Valdera:

""
Jarda Valder jede obě kategorie

 

Redakce: jak to vypadalo ve finále elekter ?

Jarda: já jsem samozřejmě ve finále B, protože jsem jednu kvalifikaci pokazil. Ale ve finále B fungovalo auto luxusně. Taky jsem ho těsně vyhrál

Redakce: a jak to vidíš ve spalovácích ?

Jarda: zde pojedu semifinále a budu startovat že 4 pozice, takže dobrý

Redakce: a spalovák funguje ?

Jarda: technika teď funguje perfektně

 

Bohužel, kdo nedojede do šesté pozice ve spalovácích nyní, končí v tomto závodě. Někteří jezdci se sice vrátí do závodu, ale většinou už ztrátu nestáhnou.

1/4 finále ovládl Zdeněk Zicha. Postoupil napříkla Milan Novák v tomto finále a poslední postupující zde byl Štěpán Šilhavý  st.

Před námi je druhé kolo elekter.

Ještě před startem se kontrolují pozice nasazovačů. Jinak se nestrtuje. Jízda se jede na 7 minut.

Když je auto připraveno, pak se jezdcu zastaví u druhého na kus řeči. Jde tedy i přátelské setkání a ne jen o závod.

Hláška Leoška Bulvy: „ten motor jede jak švýcarský hodinky, to snad ani líp jít už ani nemůže“.

Vítězem buggy 1/8 elekter pro rok 2015 se stal Karel Novotný, protože zvítězil i ve druhé jízdě. Tomáš Kapička tuto jízdu nedokončil.

Nyní je před námi první 1/2 finále spolováků na 20 minut. Jede 14 modelů pohromadě. Tak jako ve 1/4 finále se tankuje palivo. S první pozice nyní jede Miroslav Jurenka.

 

Vítězem 1/2 finále B se stal Karel Hájek. A to před vynikajícím Miroslavem Jurenkou. A co on po finále ?

""
Karel Hájek

 

Redakce: model fungoval ?

Karel Hájek:fungoval dobře. Uvidíme, jak to půjde ve finále

Redakce: mechanik spolehlivý ?

Karel Hájek: naprosto, lepší neexistuje

Redakce: současnmé vítězství bylo s rezervou a nebo to bylo natěsno ?

Karel Hájek: já myslím, že se s rezervou, ale uvidíme ve finále na 45 minut

 

Nyní tedy postoupilo těchto 7 pilotů do hlavního finále. Na dalších 7 se čeká po 1/2 finále A.

1 3 25 Karel HAJEK 32 20:18.385 35.379 38.409
2 1 1 Miroslav JURENKA 32 20:29.579 36.077 38.826
3 7 7 Jan HUJER 31 20:07.691 36.366 39.243
4 4 32 Jaroslav VALDER 31 20:16.934 37.385 39.603
5 9 13 Petr DVORAK 31 20:32.984 36.822 39.968
6 2 5 Petr st. JAVOROVSKY 30 20:21.802 36.173 41.202
7 5 33 Ivo st. VIKTORIN 29 20:10.920 36.797 42.180

Velmi těsně uteklo finále Jiřímu Rybákovi, který jezdil i na postupové pozici číslo 7.

""
Souboje na trati jsou velmi těsné

 

1/2 finále A zvítězil nakonec po těsném souboji Miroslav Fedeles. A zde je dalších 7 postupujících.

1 2 4 Miroslav FEDELES 32 20:24.979 35.783 38.648
2 1 3 Otto GOTZL 32 20:39.287 35.076 39.145
3 3 2 Pavel BRAUN 31 20:13.077 36.451 39.500
4 5 6 Vaclav TUREK 31 20:22.802 36.697 39.827
5 4 14 Jiri BENES 31 20:29.190 36.975 39.983
6 7 9 Martin BENICEK 30 20:16.838 37.432 40.749
7 9 8 Zdenek ZICHA 29 20:14.616 38.454 42.280

 

„Teď jedou Bčkaři. Lidé z mého vrhu„, praví Leoš Bulva. Bude chtít postoupit do A finále na 15. pozici. Ale nejprve se ještě jede finále C !!!

Finále B se jelo na 10 minut a zvítězil v něm Jiří Rybák. Má tak možnost postoupit z B finále do A.

Nyní přišla přeháňka, která zvlažila dráhu a již se tolik nepráší. Nyní jedou poslední jízdu elektry 1/8. Zde však je vítěz znám.

Finále B jelo 15 pilotů. A pouze jeden postoupil do hlavního finále. Ovšem zde již hrálo emoce hlavní roli. Ale rozhodčí je krotil. Každopádně pozorovat tankování, kdy se na PIT LINE hrne i několik modelů současně. Mechanici rychle tankují, pak se zkouší, zda model nezhasl a pak se hodí na rošt a jezdec opět vyjíždí na trať. Prostě je to něco jiného než sprint elekter 1/10 například. Tady hraje roli i taktika.

Na závěr finále B byl v čele Tomáš Rajdus a tuto pozici udržel. Mechanikem mu byl syn Filip. A co na to říká Tomáš po skončení finále ?

""
Tomáš Rajdus se raduje z postupu do A finále

 

A jeho pocity po jízdě jsou zde:

Tomáš: No spadl mi kámen ze srdce. Měl jsem 4 mechaniky. To je díky mechanikům. Takže jsem spokojený. Jsem v Ačku, takže jedu !!!


Vítězný model Karla Novotného níže na foto:

""

""

""
Karel Novotný


Redakce: tvé dojmy po závodě Kájo

Karel: auto fungovalo skvěle, 3x vítězství. Takže super závod. Soupeři super, nedošlo tam vlastně k žádným vážným kontaktům. Myslím, že všichni jsou spokojení. Celková úroveň závodu byla skvělá, na jedničku

 

Finále A startuje za 20 minut.

Nyní však došlo k dešti a tak se start posunuje o cca 20 minut. Souhlasili všichni piloti.

Před startem ještě lehce krápalo. Ale Vladimír Šeliga závod odstartoval. 45 minut zábavy. Z finále bude sestřih video solo.

Dráha navlhla, klouzala na asfaltové části. Extra podmínky. Finále však bylo napínavé až do konce. Nasazovači měli hodně práce, mechanici běhali po trati. Komentář nechyběl. Startovní číslo 1 a 25 jeli ve stejném kole až do konce !!!

Vítězem seniorského Mistrovsví se stal po 45 minutách Karel Hájek (25)

 

Celkové pořadí:

 

Buggy 1/8E:

1 1 A Karel NOVOTNY 2 3:1, 1:1 [2:1]
2 2 A Tomas KAPICKA 4 1:2, 3:2 [2:8]
3 3 A Jiri DVORAK 5 2:2, 1:3 [3:3]
4 13 A Lukas RESETAR 8 2:3, 1:5 [3:5]
5 6 A Roman BILEK 8 3:4, 1:4 [2:5]
6 8 A Jan HORACEK 10 2:4, 3:6 [1:8]
7 9 A Stefan LUTKA 12 1:6, 2:6 [3:8]
8 5 A Martin BENICEK 14 3:7, 1:7 [2:7]
9 15 B Jaroslav VALDER 2 1:1, 3:1 [2:1]
10 11 B Marek ORNST 5 1:2, 3:3 [2:3]
11 7 B Stanislav DREJSL 5 3:2, 1:3 [2:4]
12 10 B Adrian LUTKA 6 2:2, 1:4 [3:5]
13 16 B Ivo ml. VIKTORIN 10 1:5, 2:5 [3:6]
14 4 B Tomas CHALOUPKA 11 3:4, 2:7 [1:7]
15 12 B Petr PRCHAL 12 2:6, 1:6 [3:7]

 

Buggy 1/8IC 40+:

1 1 25 Karel HAJEK 74 45:32.706 34.468 36.925
2 3 1 Miroslav JURENKA 73 45:19.388 35.266 37.367
3 12 5 Petr st. JAVOROVSKY 71 45:14.624 35.076 38.230
4 9 14 Jiri BENES 71 45:31.554 35.228 38.499
5 5 7 Jan HUJER 70 45:26.777 35.274 39.083
6 15 30 Tomas RAJDUS 69 45:18.317 35.954 39.333
7 6 2 Pavel BRAUN 69 45:18.952 35.365 39.391
8 2 4 Miroslav FEDELES 68 44:56.634 34.528 39.859
9 13 33 Ivo st. VIKTORIN 68 45:17.505 35.767 39.928
10 7 32 Jaroslav VALDER 68 45:29.199 36.511 40.167
11 14 8 Zdenek ZICHA 67 45:05.271 36.499 40.400
12 10 13 Petr DVORAK 67 45:27.419 36.231 40.799
13 11 9 Martin BENICEK 66 45:19.663 35.720 41.281
14 8 6 Vaclav TUREK 55 45:31.886 36.335 49.981
15 4 3 Otto GOTZL 10 6:36.544 35.459 39.660

 

Nyní se jde vyhlašovat, předávat ceny. Závod se opět vydařil na 100% dle mého názoru. Pořadatelsky velmi dobře zvládnuto. Chování jezdců a mechaniků na úrovni. Atmosféra na výbornou. Dobrá práce odvedena.

Již příští víkend budu na MČR buggy 1/10 a 1/8 ve Velkých Opatovicích. Pocelý víkend. Offroad party bude pokračovat a tím i online reporty z těchto kategorií.

Budou dva video záznamy. Asi zítra. Jeden z průběhu a vyhlášení a jeden solo přímo z A finále.

 

Video z finále A