Yokomo GT vs pastorek 33 zubů

Igor Vlahovič


Tak jsem se rozhodl vyzkoušet, jak velký pastorek lze použít na modelu Yokomo GT. Nevím, zda už jsem to nezkoušel při rychlostním testu. Ale já tam dnes použil pastorek o počtu zubů 33.

A je to ta nejvyšší možná varianta. Dále již nejde posunout motor. Tímto krokem jsem docílil koncového převodu 2.2 !!!

 

Co to znamená v praxi ?

– TOP SPEED, který je srovnatelný s podvozky Pan Car 1/10 s motorem 10.5

– na hrubším afaltu horší adheze při akceleraci

– vyšší teplota motoru i při časování -10°

– vyšší spotřeba z akumulátoru

 

Pokusil jsem se tedy model projet v tomto nastavení a s pneu předepsaným na Mibosportu (MEDIUM a SOFT) na asflatu dráhy Globus.

Než jsem přišel na to, že s plynem musím velmi opatrně, že se pohybuji jen v první čtvrtině a plný plyn nelze dát nikde, pokud má model zůstat pohromadě, přetáčel jsem se a jízdu si neužíval.

Potom jsem šel na velké parkoviště a zkusil TOP SPPED. Neměříl jsem to GPSkou, ale bylo to na tento model dost. Stíhal bych Pan Car 1/10 se silným motorem (např. 10.5)

Po návratu na dráhu jsem již měl i zajetá nová kola a v klidu modelu řídil. Ale bylo to opravdu o citu.

Více napoví toto video z testu:

 

Yokomo GT je tedy připraveno na hladký a čistý asfalt dráhy Otrokovice, kde model otestuji v rámci seriálu LMS serie. A moje nastavení ?

 

Regulace: SP Cirtix Club Stock Race

Motor: LRP X12 17.5T -10°

Pneu: Yokomo Medium (P), SOFT (Z)

Karoserie: Nismo GT-R

Akumulátor: Yokomo 2700 mAh 30C

Převod: 2.2 koncový