Speed Passion Challenge 31.7.2010 – online

Igor Vlahovič


<p>
<b>LAST UPDATE: 31.7.2010, 16:55 – text a foto</b>
</p>
<p>
Máme 31.7.2010, 9:00 a já jsem v tuto dobu na dráze Blansko. Koná se zde závod
seriálu Speed Passion Challenge / Mibosport Cup. Společně s kolegou Tomášem Erdélyim
jsme si depo vytvořili u kamaráda <!– separe –>Miroslava Křížka.
</p>
<p>
Zatím zataženo, ale neprší a ani by nemělo. Očekává se pěkné počasí. Uvidíme. Já dnes
pojedu dvě kategorie a to Hobby a také Modified. V Hobby bude úkol potrápit kolegy s
modelem Tamiya TT-01 E v základu. V Modified pak otestovat jízdu modelu Tamiya TRF 416X
s nově nahraným softwarem v regulátoru SP LPF GT 2.0. Naštěstí mám dvě nabíječky a dva zdroje.
Nemám však druhý čip a snad nezapomenu AMBčko přehazovat mezi modely. Pokud ano, upozorní
mě na to Pavel Magda…
</p>
<p>
Ovšem problém vznikl po ránu, kdy byl nedostatek čipů. Zájem byl větší, než poptávka. Takže pokud
bude nadále větší zájem, bude se muset tento problém řešit. A jezdci, kteří uvažují o trvalé účasti
na závodech, by měli o koupi AMB čipu uvažovat. To je však jen můj osobní pohled na věc.
</p>
<p>
Ozkoušel jsem TRF, zjistil, že mi TT-01 jede dobře a stejně rychle jako kolegům z kategorie Hobby. Přihlásil jsem se a nyní sedím u laptopu. Jako obvykle.
</p>
<p>
Na dráze nyní menší počet závodníků. Dokonce u bufetu je prázdno. Jede e opačným směrem, což je změna a tak piloti ladí stroje a učí se kroužit naopak. Díky RC klubu Blansko a wifi budu posílat foto aktuálně a možná i video.
</p>
<p>
Rozprava proběhla pod vedením Pavla Magdy. Ten zdůraznil některé důležité
věci ohledně areálu. Posléze jsme se dozvěděli, že se jedou 4 kvalifikační
jízdy a 3 finále. Jinak vše při starém.
</p>
<p>
Dnes se jedou 3 kategorie – Hobby, Modified a Stock.
</p>
<p>
Startovní listinu a online přenos výsledků sledujte na tomto odkazu přímo
<a href=“http://www.myrcm.ch/main?dId[E]=4034″ target=“_blank“>ZDE</a>. Startuje za malou chvíli
kategorie Hobby, kde jede i Toník Pospíchal.
</p>
<p>
Opět se při přenosu dat při pomalém připojení ztatila část textu. Že se neuloží současný, to pochopím. Ale že se ztratí i text napsán a uložen dříve, to mi nejde do hlavy. Jako ten jev z oživenou LiPo baterií. Technika je prostě technika. Takže foto máte a navečer bude text doplněn a proveden souhrn z celého dne. Můžete se těšit na článek o regulátoru SP Cirtix Stock Club Race, který jsem zakoupil. Omlouvám se za dnešní výpadky a kusové zprávy. Video už vůbec nestíhám.
</p>
<p>
Hobby – Tonda Pospíchal vyhrál dvě finálové jízdy. A tak se stal i vítězm kategorie. Ovšem souboje Pavla Bartoňka, Petra Baxanta a dalších byly těsné a vyrovnané. Igor Vlahovič se občas koulel a tak
zůstal vzadu startovního pole. V této kategorii bylo nakonec pořadí na prvních místech: Tonda Pospíchal, Pavel Bartoněk, Petr Baxant. Na stupni vítězů byly dvě karoserie Ferrari 430. Jel ji Tonda a Petr. Igor měl model na rovince pomalejší a bude muset řešit asi motor. Už něco pamatuje.
</p>
<p>
Modified – zde byl od začátku finalistou Michal Bok. Jak v kvalifikacích, tak i ve finále neměl soupeře. Vyhrál všechny jízdy. Michal Blahovský jel také vyrovnaně a i on zajel dobře. Ve výsledném pořadí skončil druhý před třetím Matějem Řehákem. Jarda Vala se musel spokojit s místem čtvrtým. V A finále se držel a nakonec skončil celkově na 7. pozici Igor Vlahovič, pro něhož byl start v Modified dnes posledním. Ovšem podařilo se mu potápit kolegy a nechat některé i za sebou. A to s motorem SP 13,5. Igor na dalším závodě už pojede Stock. B finále vyhrál Radoslav Ďurana. Za ním pak Slávo Doubek a třetí v B finále Daniel Žak.
</p>
<p>
Stock – velmi vyrovnané od začátku do konce. Všichni v A finále a zde potom jsme mohli sledovat těsné a čestné souboje mezi Vojtou Novickým / Tono Slobodou a Matějem Řehákem / Oskarem Malatinským. A to zejména v druhé a třetí finálové jízdě. Občas někdo udělal drobnou chybu a ta ho stála většinou pořadí. Ale osobní názor je, že tato kategorie je velmi vyrovnaná. Takže pořadí zde na prvních třech místech – Vojta Novický, Tono Sloboda, Matěj Řehák.
</p>
<p>
Vyhlášení vítězů proběhlo ihned po závodě. Postupně si pro poháry přišli tři nejlepší piloti všech kategorií. Osobně jsem si dnes zajezdil až nad hlavu. Ale jet dvě kategorie při malém počtu lidí s tím, že člověk bude dělat report online je nerealizovatelné. Vypadá to v budoucnu na výběr jedné kategorie na každém závodě a střídat to. Ovšem tím pádem nepojedu na celkové pořadí.
</p>
<p>
Počasí na výbornou, atmosféra na pohodu. Dnes večer se těším na seznámení s novým regulátorem, ze kterého bude článek, foto a video z nastavení a seznámení. Zatím naschle…
</p>