Test Durango DEX210 na asflatu

Igor Vlahovič


Že na stavu pneumatik a to zejména zadních jsem se přesvědčil nejen na kobercové dráze v hale, na umělém trévníku venkovní tratě Mibosport arény, na hlídně atp.

Vzal jsem podvozek Durango DEX210 na asfalt a otestoval tři kombinace pneu:

– originál Durango pneu z RTR setu, kde zadní již jsou typu SLICK

– dboots s částečným vzorkem vs přední Durango penu

– dboots s částečným vzorkem vs přední Schumacher bez vložek

 

Potvrdil se fakt, že na stavu zadních pneu opravdu záleží. A to nejen v terénu, ale i na asfaltu.

Jízda s buggy na asfaltu je možná, model seděl a byl klidný. Ale brzy přijdete o vzorek.

Nastavení modelu je stále stejné – tedy z RTR.

Měkká vložka v zadních pneu způsobuje klouzavost a vyšší opotřebení vzorku. S tvrdší vložkou by možná model seděl i na SLICK variantě. Tuto možnost jsem však neměl k dispozici otestovat.

V každém případě jsem vše natočil na záznam: