Zkráceně řečeno velmi krátké. Provedl jsem jen pár úkonů, abych se ujistil, že budu připraven na tento závod. A protože budu psát opět online report, o model se budu starat minimálně. Pouze dám na závodě nové zadní pneu a jinak budu pouze nabíjet akumulátor. A co jsem tedy provedl ?
– zkontroloval dotažení všech šroubků
– opravil popraskané části zadního křídla, které je stále původní
– nabil akumulátor LiPo 2S Dualsky 6900 mAh 70C
– zkontroloval jsem kabely a kontakty
– regulace je SP Reventon R v ZERO BOOST nastavení
– motor je SP Competition 6,5R v továrním nastavení
– převod je stavebnicový, jde o RTR variantu modelu
– karoserie samotná je bez závad
– náhradní díly mám k dispozici
Mám připravené tři typy předních pneu, zadní jsou předepsány dboots.
Bude to můj první venkovní závod na umělém trávníku a vůbec nevím, na co se mám připravit a jak model bude fungovat. Ale právě proto se na závod těším. Nejedu tam zvítězit, ale získat zkušenosti a hlavně se pobavit.
Do současné doby jsem s modelem neměl jediný problém. Jednou jsem měnil rameno přední po nárazu a měnil blok ramena. Jinak vše zatím funguje na 100%. Model je opravdu dobře konstruován. Alespoň na koberci jsem si jízdu užíval a učil se nechybovat na skocích.
Venkovní dráha bude jiná a to je pro mne výzva.