Tamiya TT-01 vytrvalostní závody – první termíny známé

Igor Vlahovič


Sezóna 2013 je před nám. Pravidla jsou stejná jako u závěrečného závodu, který se jezdí ve  Slavkově u Brna. Seriál je uspořádán ve spolupráci s Tora Team Šenov.

 

Pořadatelé vytrvalostních závodů s modely Tamiya TT-01:

Igor Vlahovič (masters.cz), TORA Team

 

Termíny a místa konání závodů:

Termíny – budou stanoveny nejpozději do 14 dnů ve spoluráci s Tora Team. Určitě se pojede závod pokaždé na jiné trati a to: Otrokovice, Brno Bosonohy a Blansko. Jeden závod v jiný měsíc. Termíny se nyní musí dohodnou :

 

Otrokovice – 26.5.2013

Blansko – 18.8.2013

 

Ještě se jedná o termínu na Brno.

 

Jak to bude vypadat v den závodu:

V den závodu – od 7:00 do 9:15 volný trénink, prezentace

9:30 – rozprava

9:45 – měřená kvalifikacepro postavení na start

Start závodu – 10:00 (start bude pravděpodobně upraven dle potřeby)

Konec závodu – po uplynutí času. 6 hodin, závěrečný závod se jede na 10 hodin

Počet týmů – max 15

Počet lidí v týmu – max. 5

 

Technická pravidla:

Podvozek – Tamiya TT-01, 01E., R.  Povolen pouze jeden podvozek do závodu. Na něm se mohou provádět opravy v průběhu závodu. Doporučuji mít jeden podvozek sebou navíce. Vše se může měnit kromě hlavní vany podvozku TT-01. Vana podvozku bude před závodem označena. Náhon bude 4WD tak, jak je ve stavebnici. Pokud budete měnit podvozek před dalším závodem, opět bude vana označena.

Tuning – povolen dostupný tuning pro podvozky TT-01

Motor – Johnosn 540-J. Motor bude dodán na prvním závodě v rámci startovného a dodavatelem bude TORA Team.  Další týmy si jej budou moci na dalších závodech zakoupit u TORA Team. Převodový poměr je volný. Maximální převod je 55/28. Motor se po závodě odevzdává pořadateli do úschovy

Baterie – 6 článků NiXX, LiPo 2S.

Karoserie – Tamiya, HPI apod. Karoserie musí být realistická tvarem. Protoform a podobné nejsou povoleny, typ Lola není povolen. Šířka karoserie do 200mm

Pneu – jakékoliv a to i mechová kola

Mazání – není povoleno

 

Průběh závodu:

Výměna akumulátorů – bude prováděna mimo PIT STOP.

Výměna pilotů – probíhat bude vždy v depu. Výměna na okruhu není možná. Je na týmu, kterého pilota do jízdy nasadí jako prvního. Pravidlená výměna by měla být samozřejmostí. Nebudou se zbytečně protěžovat velmi dobří piloti.

Podvozek – bude před závodem označen (vana). Tým musí dokončit závod s jedním podvozkem. Na něm jsou možné jakékoliv opravy

Motor – pokud se zničí motor, u pořadatele se zakoupí nový. Ten bude opět označen. Volba Johnson je jistotou výdrže počas sezóny 2013

Baterie – jedná se o vytrvalostní závody. Týmy nemusí mít nové akumulátory s co největší kapacitou. Pokud budou dva piloti v týmu – mění se také pravidelně. Pokud je jeden pilot a mechanik (týká se například týmu Mipek Racing), zde je možné jet samostatně

 

Startovné, měření atd.:

Startovné – stanoveno 500 Kč / tým / závod. V prvním statovném bude zahrnut i nový motor na prvním závodě. Výše startovného se může mírně změnit a to v závilslosti na počtu účastníků a po dohodě s daným klubem

Měření – bude se měřit AMB časomírou. Tým si musí zajistit svůj personální AMB čip !!! Zařízení poskytne RC Car Clan Brno a to na závěrečnou 10ti hodinovku. V případě nemožnosti obstarání vlastního AMB čipu mne kontaktujte !!!

Ocenění – tři nejlepší týmy budou oceněny pohárem a drobnostmi

Sponzoring – Masters.cz, Tora Team, zúčastněné kluby. Ke změně může dojít.  Další podpora vítána

 

Výsledky závodů se budou sčítat a celkové výsledky se budou vyhlašovat na závěrečném závodě 10 hodin ve Slavkově. Počítají se výsledky všech tří závodů. Závěrečný závod na 10 hodin se do konečného pořadí nepočítá.

 

Bodování: 1. místo 99 bodů, druhí místo 98 bodů atd. Všechny tři závody se počítají do konečného výsledku !!!

Přihlášky na možný první závod seriálu můžete zasílat do redakce masters.cz. Další podrobnosti budou včas zveřejněny.

Prosíme o předběžné přihlášky na závody na e-mail ajgor.vlahovic@gmail.com. Ať víme, s kolika týmy máme v průběhu sezóny počítat.

 

Další detaily:

Počasí: závod se v případě deště nepřerušuje a je na týmu, jakou taktiku zvolí. Je tedy potřeba se připravit i na mokrý závod