Durango DEX210 RTR – stav po 6. závodech

Igor Vlahovič


6 závodů s ostrým závodním nasazením, venkovní testy – to už je poměrně slušná prověrka tohoto buggy s pohonem zadní nápravy a na elektrický pohon.

 

Provedl jsem 4 testy venku odjel tyto závody:

1. Olomoucký pohár

2. Xray Challenge Czech Holešov

3. Mibosport Cup

4. Open Challenge Praha – dva závody

5 Lestr Cup

 

Za tuto dobu jsem vyměnil jedno přední rameno (na první závodě Open Challege Praha) a potom držák zadního ramene. A ještě jsem měnil kryt pastorků a pohonného kola. Jinak jsem si pro jistotu pořídil několik základních náhradních dílů.

Jak venku, tak na závodech jsem model vůbec nešetřil. Model byl nejčastěji na střeše, kdy v tomto případě trpělo lexanové přítlačné křídlo. Ale stačilo jej zpevnit skelnou páskou.

Jinak model létal s dělal přemety přes všechny nápravy a tvrdě (v mnoha případech) dopadal na kola. A ne pokaždé na všechny čtyři kola. Takže nápor byl vždy na každou část nápravy.

Olejové tlumiče drží velmi dobře a planetový diferenciál jede stále lehce. O něj jsem se doposud vůběc nestaral.

Kuličková ložiska jsem také nečistil. I když jsem na koberci sbíral hodně chlupů, ložiska jsou dobře chráněná.

 

Zkoumal jsem tedy stav šasi a nafotil detaily opotřebení.

– obroušené přední parohy

– namáhaná přední ramena

– opotřebení pneumatik dboots po 3. závodech

– zpevněné zadní lexanové přítlačné křídlo

– ocelové unverzální kardany jsou stále ve 100% stavu

 

Takže když to shrnu, je to model o který se člověk nemusí vůbec starat. RTR tedy v pravém slova smyslu.