Dnes jsem si připravil modely na předposlední závod Open Challenge Praha. Pojedu jako naposledy kategorie Hobby v onroad a buggy 2WD v offroad.
Zároveň jsem změřil maximální rychlosti modelů v daném nastavení. Zjistil jsem, že model pro Hobby kategorii jede rychleji s novým motorem Speed Passion 21.5T. A zde jsou konfigurace modelů a výsledky rychlostí:
Durango DEX210 – buggy 1/10 2WD E
Převodový poměr: 81/29 = 2.6 koncový převodový poměr
Motor: SP 3.0 6.5R (0°časování)
Regulátor: SP Reventor R (ZERO BOOST)
Pneu: dboots pin na obou nápravách. Tvdší vložky
Aku: Dualsky 5200 mAh 60C (slabší akumulátor)
Maximální rychlost modelu: 73,8 km/h
Serpent S411 Sport – 4WD šasi E 1/10
Převodový poměr: 87/26 = 3 x 2,0 = 6.1 koncový převodový poměr
Motor: SP 3.0 21.5R (20°časování)
Regulátor: Nosram Matrix Reverse (bez možnosti časování motoru)
Pneu: mechy GRP
Aku: Dualsky 6200 mAh 70C
Maximální rychlost modelu: 32,5 km/h
Buggy má příjemný nástup plynu, protože akumulátor nedá takový výkon. Což je pro mne lepší. Na kobercovou halu stejně budu výkon snižovat.
U Serpentu se rychlost zvýšila o cca 6 km/h. Přes 30 km/h jsem se se starým typem motoru SP Ultrasportsmann 21.5T nedostal. Takže na závodě na tom budu lépe a to včetně přesně daného převodu 6.1.
Na závod jsem tedy připraven. V galerii máte i foto modelu pro porovnání. Měřítko obou modelů je 1/10.