Tento motor jsem zakoupil do modelu Serpent S411 Sport, se kterým jezdím kategorie Hobby. Zde je tento typ motoru předepsán.
Současný motor SP Ultrasportsmann 21.5T neměl dostatečný výkon a měl pouze 1800 ot/V. Navíc měl malý výkon. I s těžším převodem, který jsem testoval jsem neměl šanci soupeřům konkurovat. A to právě v kategorii Hobby.
Tam je předepsaný převodový poměr. Pak zde záleží právě na typu motoru. Buď LRP X12 nebo právě v úvahu připadla tato varianta.
Regulátor musí být v nastavení ZERO BOOST.
Tento motor má možnost časování až na 20°.
Dodává se v kartonové krabičce s návodem a krátkým senzorovým kabelem.
Jinak technické parametry motoru jsou:
Velikost: 540
Počet závitů: 21.5
Otáčky na volt: 2000
Hřídel: 3.175
Napětí: 2 články LiPol, 4 – 8 NiXX
Odběr max: 14A
Rotor: 12.3mm
Typ: senzorový
Tento motor bude umístěn do podvozku Serpent S411 Sport a v nadcházejícím závodě Open Challenge Praha testován.
Nyní mám tedy připraven model na závod a převodový poměr mám přesně nastaven na 6.0. Protože vnitřní převodový poměr má tento podvozek 2, pak 78/26 = 3×2=6 koncový poměr. Baterii mám vemi dobrou, takže je zde předpoklad, že bych měl být konkurence schopný.