Durango DEX210 RTR – třetí venkovní test

Igor Vlahovič


Nahrál jsem do regulace Speed Passion Reventon R program Stock. Zkusil jsem nastavit časování, ale rychlost se nezvýšila. Rychlost byla nižší a model dokonce ztratil výkon. A už vím asi proč…

POZOR !!! po přihlášení do programu Reventon jsem zjistil, že jsem jel typ programu STOCK ZERO. Zvýšil jsem tedy pouze agresivitu odezvy plynu. Ale proč ztratil model výkon ? Možná vadný akumulátor. Při použití druhého akumulátoru jsem se opět dostal na hranici 77 km/h.

Nicméně jsem pak vzal model na trochu větší skok a otestoval, zda opět obstojí. Zde model obstál. A skok nebyl zrovna nejmenší.

Jinak jsem následující den provedl test výdrže akumulátoru LiPo2S Dualsky 6900 mAh 70C. Jezdil jsem po travnatém terénu celou dobu na plný výkon. Měl jsem nastaveno vypnutí modelu při 3,4V na článek. Model jezdil 45 minut a pak regulátor bezpečně model odstavil. Jel jsem motor 6.5 a regulaci ve Stock ZERO.