YOKOMO GT v základu vs ZVK

Fanán Stodola


Určitě tuto kategorii pochválíte, ale na druhé straně řeknete, „je to drahé“. Samozřejmě, tak jak je nastavená tato kategorie, máte všichni pravdu. Model, servo, regl v nastavení ZERO BOOST, předepsaný motor X12/17,5z, baterie pro tento model a jste na 10000 Kč.Ten, kdo by si toto auto chtěl pořídit jako první, tak si musí připočítat k ceně i RC soupravu s nabíječkou a nějaký vercajk a věci co k závodění patří a je hnedle na 15 tisících. Závody YOKOM se jezdí výhradě jen na Mibosportu.

Přemýšlím, jak to „zlevnit“ a napadá mne myšlenka jezdit tento model v základu i s dodávaným stejnosměrným motorem. Servo standardní, jakékoliv velikosti, stejnosměrný regulátor má snad doma každý, pokud ne, dá se sehnat za pár stovek.

Nabízím ještě jedno řešení a to kde tuto kategorii jezdit. V Pozděchově!

Koberec o rozměrech 10 x 21 metrů. Rovinka široká dva metry, ostatní šířka trati minimálně dva a půl metru. Samozřejmě soutěžní pravidla shodná s 1:18 ZVK, či-li dvě rozjížďky po 5 minutách pro postavení modelů na finálové jízdy na roštu. Pak čtyři finálovky na 10 minut. Stačí? A stavební pravidla? Jednoduché!

Auto poskládané z krabice tak, jak ho koupíte, či-li i ten stejnosměrný motor a pastorek 17 zubů, co stavebnice obsahuje. Tuning veškerý žádný, alespoň pro začátek.

Obutí? Výhradně originál bezdušáky, vepředu Medium, zadky Soft.

Karoserie – jen orginál YOKOMO 300/500

Baterie NiMh nebo LiPo o jmenovitém max. napětí 7,4V

Náhr.díly – jen originál YOKOMO GT 300/500

A to je vše. Líbí se vám to nebo máte k tomu výhrady? Napište na vlákno zřízené k této kategorii.

Předpokládaný první závod leden 2013. Zbývají tam ještě tři závody o poháry za první tři místa.

K tomuto článku a návrhu je možné diskutovat na vytvořeném vlákně. Nebo můžete osobně psát na e-mail rcfanan@seznam.cz.

 

P.S. Předešlý článek o motokáře a autobusech je pro vás k zamyšlení, co by se dalo ještě jezdit. Vždyť ty tři tisíce nejsou zase tak mnoho.