Team Masters testoval Yokomo GT na 12 hodin Blansko

Igor Vlahovič


Jen připomenu složení týmu: Igor Vlahovič, Adam Černý, David Černý aneb veselá kopa 🙂

Jelo se na dráze Blansko, za horkého podvečera. My jsme si chtěli vyzkoušet model na trati. Jak se chová a aby si ji kluci osahali delší dobu.

Dále nás pak zajímal dojezd na akumulátor LiPo 2S 5000 mAh, teplota motoru a opotřebení kol. To bylo to hlavní. A že jsme se u tohoto testu dost pobavili, o tom není pochyb.

Je to vše na záznamu… tedy snad. Ale raději v souhrnu zde:

 

Model: Yokomo GT 1/12 ET, zadní náhon

Motor: SP Ultrasportsman 21.5T bez možnosti časování

Regulátor: Nosram Matrix Reverse (lineární křivka plynu)

Akumulátor: LiPo 2S 5200 mAh 35C (reálná kapacita je nižší)

Převodový poměr: 2.9:1

Karoserie: Subaru Legacy B4 GT 2011

Pneu: Yokomo (Soft zadek a Medium předek)

 

Zjištění:

Teplota motoru: 58° cca po hodině jízdy při teplotě okolí 32°

Doba jízdy: cca 1 hodina, 10 minut

Stav pneu: naprosto v pohodě po cca 5. hodinách jízdy celkem. Takže na závod plánujeme cca 2 sady zadních a pro jistotu dvě sady předních Yokomo pneu

Teplota regulátoru: neměřena

Výměna baterie: nakonec neproběhla. Nějak se na to zapomělo. Ale každopádně se bude sundávat karoserie kvůli přístupu. Pak již jen brání výměně dvě závlačky a dvě gumičky. Nic těžkého

 

Depo: tým bude mít stan i s bočnicemi. Nabíječe budou stačit dva a budou stačit ca 4 sady akumulátorů od 5000 do 6000 mAh. Náhradní díly Yokomo dodá Mibosport, ale nebudou snad potřeba. Pohoda vládne již nyní a 100°bude vládnout i v den závodu.

Závodu 12 hodin Blansko 2012 ZDAR !!! :-). Užijte si náš záznam