Yokomo GT300 – test Slavkov u Brna

Igor Vlahovič


Ano je to tak. Kroužil jsem opět kolem 40. minut na jednu baterii Yokomo 2800 mAh. Jel jsem na hladkém asfaltu, který nebyl však ideálně čistý. Teplota asfaltu byla vyšší. I tak jsem si opět jízdu užíval a ujistil se o velmi dobrých jízdních vlastnostech šasi.

 

A teď k podmínkám testu:

Venkovní teplota: 33°

Teplota asfaltu: 45°

Motor: TEKIN REDLINE 17.5 O časování

Regulátor: bez časování

Obutí: přední medium, zadní soft (obě s molitanoou vložkou)

Nastavení modelu: dle manuálu

Akmulátor: LiPo Yokomo 2S 30C 2800 mAh

Pastorek: 17 zubů

 

Zjištění:

– max rychlost 48,3 km/h (první měření nebylo korektní)

– teplota motoru do 50°

– teplota regulátoru do 40°

– doba jízdy více jak 40 minut

– jízdní vlastnosti výborné, opět mírně nedotáčivý model

– příjemná rychlost i na tak velké trati

– tento podvozek by mohl jet například společně s Tamiya TT-01 v rámci vytrvalostních závodů – podobná rychlost, velikost hodně podobná. Hodnocení pak zvláště

– výdrž pneu viz níže:

 

Stavebnicová kombinace je vynikající. Přední obutí v pohodě i po 2 x 80 minut jízdy. Ovšem zadní soft mají již náznak opotřebení a začíná se dělat na vnitřní straně ojetinka. ALe fakt je ten, že směs je hodně měkká a pneu nemá uvnitř tu klasickou zpevňovací pásku a vložka je molitanová.

Díky malé baterii a tím i váze vydrží o něco déle. Možná by bylo řešení zkusit medium i dozadu. Ale obávám se o ztracení gripu. A nebo to řešit jiným typem vložky. Ale bude se to muset vyzkoušet. Fakt je ten, že v základu to jede skvěle.

Pokud chcete vidět, jak jízda probíhala a její shrnutí, máte možnost: