Test jsem provedl já a posléze jsem model půjčil dvěma kolegům – Adamovi Černému a Oldřichu Nekužovi.
Testovali jsme model Yokomo GT500 v krabicové verzi s regulátorem LRP SXX Stock Spec V2 v nastavení ZERO Boost, motorem SP Competition 17.5T, akumulátorem LiPo 2S 5000 mAh 40C. Kola základní, převodový poměr nastaven na cca 4.1.
Jízdní vlastnosti ?
– mírně nedotáčivý model
– i na částečně sjetých zadních pneumatikách seděl dobře
– teplota motoru, regulátoru naprosto v pohodě
– délka jízdy s malými přestávkami cca hodinu
– max rychlost na dráze 46 km/h
– TOP SPEED pak 53 km/h
– najeli jsme 21 km celkově
– s menším akumulátorem budou méně namáhané pneumatiky (model bude lehčí)
– názory uslyšíte na záznamu
A moje plusy:
– jednoduché šasi
– příjemná rychlost
– realistické karoserie s detaily
– dlouhá doba jízdy
– sedělo to i na hrubém asfaltu na horších pneumatikách
V další části redakce Masters připravuje stavbu modelu na kameru.