Ferrari 599XX vs Honda NSX

Igor Vlahovič


Karoserie jsou v šíři 190mm a rozvorem 257mm. Obě jsou krásně zpracované a pokud neletíte více jak 60 km/h, pak mají i solidní jízdní vlastnosti. Tedy já jsem spokojen, protože oba podvozky – Xray T2R a Tamyia TT-01E ejdou do 50 km/h. A zde jsem zjistil, že to prostě funguje.

Ale hlavně, v obou případech oba modely vypadají věrohodně. Pokud nejedete na závod jenom soutěžit o první místa a chcete se i kochat věrnost či reálností modelu, pak není žádný problém.

 

Honda NSX Raybrig

Tuto karoserii mám na podvozku Tamiya TT-01E. Černé ráfky kontrastují s bílým provedením karoserie. Tmavá okna doplňují celkový design vozu. Na vytrvalostních závodech to bude ojedinělá karoserie týmu Masters 1. Model je poháněn buď motorem HPI Saturn 20 nebo SP 21,5T. S těžkým převodem naprostá pohoda. Vychutnáváte si každou zatáčku.

 

Ferrari 599XX

Ultimátní supersportovní Ferrari. Pouze pro okruhy bez homologace na silnice. Karoserie umístěna na podvozku Xray T2R. Model doplněn šedými paprskovými ráfky. Černá střecha kontrastuje s červným Ferrari odstínem. Motor v modelu je Tekin Redline 17,5T. Opět pomalejší jízda stylu Stock.

 

Mezi oběma modely se motory přehazují, ale vždy je jízda naprosto pohodová. Ani TEKIN Redline 17,5 není žádná střela. Srovnání karoserií máte v galerii. Vše je zde pro vaši inspiraci.

Já osobně hledím na krásu modelu celkově. Auto na dráze prostě musí vypadat. A startovní pole jak pak rozmanité.