Stage 4 – test kalibrované telemetrie, zapojení akumulátorů

Igor Vlahovič


V dnešním testu jsem se s kolegy opět hodně dozvěděl a to na základě testování. O co šlo nyní ? Vezmu to tedy stručně, protože zbytek bude na záznamu:

Na kameru jsem ukázal zapojení sériové a paralelní u 3S LiPo a 6S LiPo (vždy dvě sady)

Poté jsme zkalibrovali Traxxas Link s RC soupravou a modelem. Zapnuli Holux GPSPort 245 a odkroužili pár kol. Zaznamenali opět průběh jízdy i na Traxxas Link a posléze vyhodnotili maximální rychlost. A výsledek ?

– přesnější je GPS

– Traxxas Link je sice krásný na pohled, ale když se vám protočí kola ve vzduchu nebo prohrábnou, ihned se vám „natočí“ vyšší rychlost (více na záznamu)

 

Dále jsme zjistili, že:

– pokud si na Ipodu (Phonu) jednou nastavíte RC soupravu a odpojíte zařízení, nastavení vám zůstane uloženo !!!

– s otupeným řízením a brzdou se lépe jezdí a model je více klidnější

– zkusili jsme na parkovišti lehce rozjezd a akceleraci. Zde bude určitě potřeba nastavit minimálně na přední nápravě rozbíhavost cca 1,5°. Nyní jsou kola rovně a doslova jsem model „lovil“ po rovince. I přes pomalou jízdu mi GPS ukázala 70 km/h…

– na karoserii jsou další sponzoři a to Etrafika.cz a Astra s.r.o. Zbývá dolepit TEDOKA s.r.o a FREE ZONE Brno

 

Už vím co budu ladit v další fázi: geometrii šasi a asi mnoho dalšího.

 

Otázkou zůstávají akumulátory. Vydrží proudový odběr ? Mám obavy.