Xray T2R nastaven Stock – test

Igor Vlahovič


Jednalo se v podstatě o duplicitu testu únorového, kdy jsem připravoval tento podvozek pro ONE LAP. Tehdy byl mráz a v podstatě stejné nastavení (jen regulátor byl dnes zcela v nastavení 0).

Dnes bylo 26°, asfalt rozehřátý a foukal silný vítr, který na dráhu nanášel nečistoty. Dráha Globus pak mění jízdní vlastnosti pokaždé. Dnes proto model více klouzal, ale to nic nezměnilo na proběhnutí testu samotného.

Model, jak uvidíte i na záznamu, byl nastaven takto:

 

Regulátor: LRP SPX Stock Spec (nastavení regulace zrychlení a výkonu na 1)

Motor: Tekin Redline 17.5 (Bez časování)

Převod: 4.4

Akku: LiPo Nosram 2S 5600 mAh 50C (reálná kapacita je již ale nižší)

Pneu: Take Off CS27R

Karoserie: Ferrari 599XX

 

Kroužil jsem vytrvale (dnes mi zima nebyla :-)) až do vypnutí regulátoru při poklesu napětí na akku. Vyzkoušel jsem přitom, jak natáčí Mini DV80 kamerka umístěna na mém čele. A povozil jsem se skvěle a výsledkem:

Doba jízdy: 41 minut

Max. rychlost: 46,4 km/h

Ujetá vzdálenost: 15,76 km

Teplota motoru a regulátoru: v normě, ale motor měl určitě k 70°

Kvalita natáčení: kamerka Mini DV80 při slunečném počasí točí hezky. Jen poloha umístění na čele nebyla ideální – některá část dráhy nabyla pokryta

 

Závěrem ?

I při vyšší teplotě a těžkém převodu je teplota komponentů v normě. Pokud se však použije například motor LRP X12 17.5 a načasuje se, bude motor vřelý, zkrátí se doba jízdy a teplejší bude i regulátor. S motorem LRP v časování by doba jízdy nebyla 30 minut ostrým tempem.

I moje konfigurace je pouze na pohodové svezení a není to volba na vítězství a to včetně karoserie.

 

Video je s komentářem