Nedalo mi to a dal jsem si práci s montáží nejslabšího stejnosměrného motoru Johnson 540-J do podvozku Serpent S100.
Že toto šasi jede skvěle není pochyb. Na MČR ET 1/10 v Holešově ukázal, že jede bravurně i s motorem SP 13.5T. Nyní jsem byl tedy zvědav na jeho jízdní vlastnosti se slabým motorem, těžkým převodem a na prašném asfaltu.
Vše se testovalo na dráze Globus. Ta je po zimě opravdu hodně znečištěná. Nicméně jsem byl překvapen tak solidní adhezí a příjemnou rychlostí. Než se dostanu k výsledku a pocitu z jízdy, kerá trvala více jak 15 minut, dejme si konfiguraci:
Šasi: Serpent S100
Motor: Johnson 540-J
Regulátor: Tekin FX-R
Akku: LiPo Nosram 5600 mAh 50C
Pneu: mechy kobercové Corally (R), Xceed (F)
Karoserie: LMP Mulsanne
Tak a nyní ke zjištění:
– jízda je velmi příjemná, klidná a když bude model vyladěn na asfalt, bude to parádní svezení
– doba jízdy na tuto kapacitu bude dlouhá
– motor byl vlažný po jízdě
– maximální rychlost činila 52.8 km/h !!! (tak podobně mi jel Xray T2R s motorem Tekin 17.5 s převodem 4.4 na okruhu Brno při One Lap akci)
– světlost podvozku byla cca 5 mm
– při jízdě jsem natáčel chvíli onboard viz záznam
– byla natočena jízda z tribuny kolegu Olinem Nekužou (ten pak řídil růžové BMW)
– při této rychlosti by i mechová kola vydržela déle jak s ostrým motorem
– další test této kombinace proběhne v rámci závodu Open Challenge na koberci 7.4. 2012