Při kobercovém závodě samotném je také potřeba kontrolovat především stav ložisek a to v předních kolech. Zde je potřeba, aby vše šlo lehce.
Po závodě si dávám práci a celý podvozek projde kontrolou a údržbou. Dělám to v několika krocích a to:
– „odchlupení“ celého šasi
– rozdělám zadní osu a i zde vyčistím a promažu ložiska v blocích
– kontrola diferenciálu a jeho chod
– kontrola předních ložisek, promazání
– doplnění oleje do tlumičů
– dotažení šroubků
– kontrola stavu kol. Přilepení hran a jejich následné zpevnění
Na další závod jsem připravil na test přední kola Xceed Medium. Oblepil jsem jejich hrany sekundovým lepidlem. To by mělo pomoci proti zakusování podvozku a jeho převracení.
Uvedený postup údržby se samozřejmě dá aplikovat i na ostatní podvozky. Ale u tohoto typu podvozku je to poměrně jednoduché.