Online report vs dvě kategorie – už zase…

Igor Vlahovič


Když jsem dokončil poslední report z Ostravy, kde jsem jel dvě kategorie a dokonce v nich podal dobrý výkon, jsem si řekl, že psát a k tomu všemu dělat všechno okolo je dosti náročné. A tak další závody budou pouze volbou jedné kategorie, kterou si vyberu k online reportu (ano, kategorie doplňuje reportážní práci a ne naopak).

Proto následující závod, kterým nyní bude Xray Nosram Challenge Morava, měl být o startu v kategorii World GT, ve které jsem již přihlášen. Mělo se jednat tedy o méně náročný závodní den. Ovšem situace se dnešním dnem opět mění k „horšímu“. Hned vám vysvětlím proč.

V současné době se mi líbí podvozky elektro 1/10 se zadním náhonem. A to jak Formule, tak i GT. O něco více se mi líbí GTčka, ale to je tím, že je to pro mne nyní defacto naprosto nové. Ale i testy ve Formule 1 jsou prostě lákavé. A tak v mojí hlavě kolovala stále myšlenka startu i v kategorii Formule 1. Proč ?

Protože k tomu mám dva důvody a to:

1. rozmanitá startovní listina jezdců a navíc s novými jmény (Ladislav Mlčíák, Saša Žvak). A porovnat nastavení podvozku a umění řídit podvozek Tamiya F103RM proti nejlepším v této kategorii (např. Petr Novotný) a na druhé straně celé skupině pilotů seriálu PEJ (Jarda Číp, Jiří Kunz, Tonda Pospíchal atd.). Co dodat. A že startovní listina je opravdu pestrá, se můžete přesvědčit přímo ZDE.

2. po testu na asfaltu jsem hrozně zvědav na to, jaký výsledek dokážu zajet s motorem 21.5z proti ostatním. V modelu nemám HI-TECH elektroniku a slabý motor. Nejlepší komponentou je snad regulace Nosram Pearl V2. A tak se bude spíše jednat o test se vším všudy.

Co se kategorie World GT týká, zde to bude podobné. I zde je startovní listina poměrně pestrá, ale méně obsazená (prozatím). Ale to je jedno. Páni jezdci s mnoha zkušenostmi (Miroslav Dolanský, Petr Rovný, Roman Hradecký, Roman Krejčí a další) jsou pro mne velkou výzvou a to i po úspěchu v Ostravě.

I zde nemám extra elektroniku, kde nejlepším je zde motor SP Competition 3.0 13.5z. Ampéry do něj bude „rvát“ postarší regulace LRP a ani LiPo baterie už není nejlepší (ale není to ještě baterie do lampičky :-)).

Takže i v této kategorii budu tak trochu testovat a i trochu závodit. V obou případech budu opět trochu spoléhat na štěstí o a na moji „klidnou a přesnou ruku“.

Ještě si to pořád mohu rozmyslet a potvrdit účast jen v GT kategorii. Ale jak to tak vypadá, opět si toho naložím poněkud více.

No nic, uvidíme se 5.11.2011 v Holešově, kde už to přece jen nějak dopadne.