Serpent S100 připraven na další test

Igor Vlahovič


Kombo LRP včetně serva Futaba jsem z modelu vyjmul a přemýšlel jsem o náhradě. Nakonec jsem se rozhodl použít střídavé kombo z modelu Tamiya F013RM a servo Savox. Baterie je beze změny a jedná se o Nosram 5900 mAh 50C. Do modelu jsem tedy nainstaloval následující kompomenty:

 

Regulátor: LRP Sphere Competition

Motor: Speed Passion Competition 3.0 13.5T

Servo: Savox SH-1257MG

Baterie: Nosram 5900 mAh 50C

Převodový poměr: 96/25, což je koncový převod 3.84

 

Vše ostatní zůstává beze změny. To znamená mechová kola Corally s růžovým (zadní) a fialovým (přední) značením.

Měl jsem štěstí, že kabely k regulátoru a fázové k motoru byly takové délky, že jsem s nimi nemusel nic dělat a prohození sestavy mezi podvozky tak není až takový problém. Kabely mají dostatečnou vůli a neomezují funkčnost zadní klece.

Převodový poměr výše uvedený jsem jel na zapůjčeném kombu LRP (regulátor LRP SXX Stock Spec, motor LRP X12 17.5T). S mírným načasováním jsem byl konkurenčně schopný těm nejrychlejším, ovšem bez rezervy. Nyní mám silnější variantu motoru, na druhé straně ne tak výkonný regulátor. Každopádně motor SP 13.5 snese poměrně těžký převod a tak mám monžosti v převodování níže, popřípadě časování motoru či úpravy na regulaci. Očekávám, že model pojede stejnou, možná i větší rychlostí. Ale to vše zjistím na dalším kobercovém závodě, který se jede 5.11.2011 v Holešově.

Možnost otestovat alespoň chvíli nastavení na asfaltu již nebude zřejmě možné. Kobercový povrch je prostě nenahraditelný.

Na samotném závodě pojedu jednak současné obutí Corally, ale možná vyzkouším i Xceed.

Karoserie budu testovat jednak Sophia GT a také LMP Mulsagne pro srovnání. Prozatím Sophia GT mi vyhovovala.

Výsledky testování budou v rámci reportu.