Serpent S100 Pan Car první test

Igor Vlahovič


Dnes se mi podařilo zprovoznit tento podvozek. Po úvodním představení se blíží první ostrý závod, který mne čeká již 22.10.2011 v Ostravě.

Ale měl jsem potřebu podvozek chvíli projet a zjistit, zda je vše funkční. Kobercový povrch není k dispozici a tak jsem se spokojil se studeným asfaltem.

Podmínky pro jízdu byly opravdu sparťanské. Asfalt nebyl jednak čistý, úplně hladký a navíc měl jen 10°. Toto vše mělo vliv a styl jízdy a celkovou opatrnost.

Zapůjčený podvozek jsem dostal naladěný na koberec a tak diferenciál byl hodně dotažen. To znemožňovalo ostře akcelerovat i při nastavení základních parametrů na regulátoru.

 

Jel jsem toto nastavení a elektroniku:

Regulátor: LRP SXX Stock Spec v nastavení ZERO BOOST a časování a 1

Motor: LRP X12 17.5 (načasován)

Pneu: Corally mechová kola

Baterie: LiPo Nosram 5900 mAh 50C

Karoserie: Sophia GT

 

Jízda byla možná s omezením na reglátoru, nastavením EXPO na plynu 30% a také jsem omezil výchylky řízení (EXPO 20% na řízení). Pak jsem mohl vyrazit na asfalt a to s největší opatrností. Nicméně kromě akcelerace, která musela být citová se model řídil v tomto nastavení přjemně. I v těchto podmínkách se model při nájezdu do zatáčky v rychlosti nepřetočil.

Na kobercovém povrchu bude grip 100% a provedu další testy. A upravím nastavení elektroniky. Níže máte záznam z této jízdy.