Tamiya TT-01E připravena a zimní sezónu 2011/2012

Igor Vlahovič


Tyto informace budou zřejmě zajímavé spíše pro jezdce právě kategorií Hobby a Tamiya Cup. Aby věděli, co konkrétně já sobě mám za nastavení.

 

1. podvozek jsem zkontroloval a vyčistil. Vůle zejména v u zadní části kardanu není

2. na přední nápravě mám kuličkový diferenciál Tamiya, na zadní pak klassický planetový

3. model je osazen kuličkovými ložisky

4. motor pojedu Johnson 540-J. A to i v Hobby. V Tamiya Cup je pevně předepsán

5. převodový poměr pojedu 55/25. Považuji 5/28 za zbytečně těžký převod. Motor sice teplou kolem 100° vydrží, ale proč ho trápit. S tímto převodem to bude lepší a stejně budou rozhodovat klidné ruce a stopa. A také štěstí při větším počtu modelů

6. LiPo mám stále stejnou – Nosram 5900 mAh 50C. Ta už má něco za sebou a kapacitu 5900 už rozhodně nemá

7. regulátor mám LRP TC Competition. Podporuje i stejnosměrné motory a mám n nm nastaven STOCK program

8. jediné, co jsem si dopřál zcela nové, byla sada pneu Take Off 27R. Původní Corally STCC jsou stále OK, ale když mám krásnou novou karoserii, kola musí vypadat. Škoda jen, že se nedají koupit Take Of na paprskovýc ráfcích.

9. servo také stále stejné a obyčejné Hitec HS 311

 

Takže toto je moje nastavení podvozku na první závod Mibosportu. Uvidím, jak to pojede a těším se na konkurenci.