A je to tady. Závěrečný vytrvalostní závod modelů Large Scale Onroad v délce 2. hodin.
Areál již v tuto dobu zaplněn. Týmy se připravují a já muím svoje Porsche také dát dohromady. Nemám složenou zadní nápravu.
Čekám taky na svého mechanika Aleše Bayera, který mi bude pomáhat ladit a pak při samotném závodě tankovat palivo atd. Ale včera byla bujará oslava, tak má zpoždění.
Start ostrého závod je dnes přesně ve 13:00.
Jdu montovat a pak se zase přihlásím.
10:41 – já mám auto hromadě. Po delší montáži jsm vyjel na dráhu a opatrně jsem jezdil. Nastavil jsem si brzdu a další drobnosti. Vypadá to, že auto jede jako nové :-).
V dalších depech se také pilně pracuje. Zatím proběhla registrace s to včetně mého teamu Mastrers.
Děkuji Dušanovi Bayerovi za pomoc při montáži vozu. Dokonce jsem dostal jeho osobní palivo. které je prý vítězné.
Jdu nafotit fotky z rozpravy a depa.
Omlouvám se za strohé inmformace, ale jinak to nejde. Mám hdně práce s modelem.
10:52 – rozprava proběhla. Mně je vše jasné a čekají mne dvě kvalifikace. A zde máte seznam týmů:
1. | TEAM BOURACI Tlusty, Svoboda | CZE | |
2. | TEAM CERTINA Hlavaty, Kulhanek | CZE | |
3. | TEAM J-H Jilek, Hosek D. | CZE | |
4. | TEAM LAMA Dusanek, Jirku | CZE | |
5. | TEAM MAHO Macejik, Hosek M. | CZE | |
6. | TEAM MASTERS Vlahovic Igor | CZE | |
7. | TEAM PROFICI Kolarik, Mikulec | CZE | |
8. | TEAM SCHERYNA Augustynek V.+P. |
Jinak jsem jediný, kdo jede sám. Ostatní týmy mají dva jezdce.
Kvalifikace se jede 2 x 10 minut a postavení na startu určí počet kol a dojezd.
V galerii máte další foto.
Sledovat vývoj závodu můžete i na webu My RCM.
11:18 – první kvalifikace za námi. Masters team zajel třetí pozici. Postupně se pilot Igor Vlahovič dostává po roční pauze do tempa. Podrobné výsledky máte zde:
1 | TEAM BOURACI Tlusty, Svoboda | 10:07.107 | 28.166 | |
35 | TEAM MAHO Macejik, Hosek M. | 10:21.688 | 28.699 | |
11 | TEAM MASTERS Vlahovic Igor | 10:02.979 | 28.634 | |
5 | TEAM J-H Jilek, Hosek D. | 10:04.603 | 28.228 | |
8 | TEAM SCHERYNA Augustynek V.+P. | 10:20.549 | 28.874 | |
6 | TEAM LAMA Dusanek, Jirku | 10:33.678 | 29.353 | |
4 | TEAM CERTINA Hlavaty, Kulhanek | 7:24.591 | 31.275 | |
7 | TEAM PROFICI Kolarik, Mikulec | 3:20.967 | 32.232 |
Skvěle jel v teamu Bouráci Jirka Tlustý a pak Josef Macejík v teamu Maho.
11:35 – taktika týmů bude různá. Tankování bude povoleno časomírou v daném intervalu. Pokud vám dojde palivo dříve, musítre čekat na otevření boxu.
Team Masters má taktiku jasnou, protože jede pouze jeden pilot – jet v klidu, nebrzdit, nepřehřívat pneu. A dojet do cíle. K dispozici bude opět barová židlička, kde bude pilot opět posedávat. Jako na závodě 12 hodin Blansko 2011.
12:00 – tak druhá kvalifikace proběhla úspěšně a Masters team najel 21 okruhů a postaví se na druhou pozici na startu za team Bouráci.
1 | TEAM BOURACI Tlusty, Svoboda | 10:11.852 | 28.366 | |
11 | TEAM MASTERS Vlahovic Igor | 10:14.452 | 28.499 | |
4 | TEAM CERTINA Hlavaty, Kulhanek | 10:01.124 | 28.658 | |
5 | TEAM J-H Jilek, Hosek D. | 10:01.165 | 29.156 | |
8 | TEAM SCHERYNA Augustynek V.+P. | 10:16.846 | 29.611 | |
35 | TEAM MAHO Macejik, Hosek M. | 10:19.858 | 29.714 | |
6 | TEAM LAMA Dusanek, Jirku | 10:15.294 | 29.063 | |
7 | TEAM PROFICI Kolarik, Mikulec | 3:02.428 | 29.041 |
Celkové pořadí máte na start níže:
1 | TEAM BOURACI Tlusty, Svoboda | 21 | ||
11 | TEAM MASTERS Vlahovic Igor | 21 | ||
35 | TEAM MAHO Macejik, Hosek M. | 21 | ||
4 | TEAM CERTINA Hlavaty, Kulhanek | 20 | ||
5 | TEAM J-H Jilek, Hosek D. | 20 | ||
8 | TEAM SCHERYNA Augustynek V.+P. | 20 | ||
6 | TEAM LAMA Dusanek, Jirku | 20 | ||
7 | TEAM PROFICI Kolarik, Mikulec | 6 |
Nyní je čas na oběd, oživení baterií atd.
12:24 – team Masters má po obědě a jde relaxovat. Auto je připraveno, mechanik Ale Bayer dorazil. Taktika bude taková: první půlhodinu bude pilot stát a po natankování bude půl hodiny sedět na barové stoličce. Pak opět stát a tak pořád dokola. Aleš Bayer bude hlídat model na trati, tankovat. Snad se nic nepokazí přímo v autě, prootže se pojede na jistotu.
Baterie LiPo Nosram 5900 mAh je zárukou napájení serv po celou dobu bez nutnosti výměny baterie. Ve vysílači je napětí 5V. Což také postačí. Náhradní články jsou připraveny.
Ve 13:00 startujeme !!!
Finálová jízda z pohledu Masters v bodech:
– start z druhé pozice vynikající
– Masters se dostal do vedení a po zájezdu týmu Bouráci se ujal vedení
– i po natankování měl cca 3 kola náskok před druhým týmrm Profíci
– po druhém tankování stále ve vedení s náskokem 2,5 kola
– pak před tasnkováním náhled auto neřiditelné a upadává zadní pravé kolo
– oprava v depu s stání
– pak opět návrat do depa. Oprava modelu (nedal jsem tam dva šroubky v oblasti držáku ramen) a auto kleslo a drhlo
– opět oprava a výjezd na trať. Ztráta a Masters je nyní na 4. pozici
– pak vybruje kolo a závit vyhloubil rameno a to bylo konečnou v ostré jízdě
– zbytek závodu cca 15 minut jsem jel pomalu, aby to rameno, které bylo nasazené na závit udrželo pozici
– stejně jsem musel ještě jednou do depa za Alešem
Závod dokončily všechny týmy. A i team Masters.
Team Masters vedl skoro hodinu a 10 minut a mohl vyhrát, kdyby se nepodcenila příprava na začátku. Ale Igor Vlahovič je spíše ten elektro jezdec a s pětkou je to o něco horší :-). Také to schytal do Dušana Bayera. Ale to je závod a osud.
Nicméně Igor závod nejen dokonči, ale dokázal se soustředit 2 hodiny na jízdu. A má další osobní rekord na svém kontě.
Tak a na závěr máte konečné pořadí po finále:
1 | 5 | TEAM J-H Jilek, Hosek D. | 232 | 2:00:10.200 | |
2 | 6 | TEAM LAMA Dusanek, Jirku | 225 | 2:00:10.717 | |
3 | 8 | TEAM SCHERYNA Augustynek V.+P. | 217 | 2:00:11.853 | |
4 | 7 | TEAM PROFICI Kolarik, Mikulec | 213 | 2:00:18.007 | |
5 | 1 | TEAM BOURACI Tlusty, Svoboda | 208 | 2:00:19.699 | |
6 | 11 | TEAM MASTERS Vlahovic Igor | 200 | 2:00:04.223 | |
7 | 4 | TEAM CERTINA Hlavaty, Kulhanek | 194 | 2:00:19.190 | |
8 | 35 | TEAM MAHO Macejik, Hosek M. | 193 | 2:00:27.452 |
Foto máte v galerii. Já osobně děkuji Dušanovi Bayerovi na závěr z pomoc, Alešovi Bayerovi za perfektního mechanika. Kdy nepojedu příští sezónu MČR LS, dvouhodinvoku si určitě nenechám ujít.