Slavnostní zakončení sezóny Large Scale 2011

Igor Vlahovič


Dnes probíhá slavnostní vyhlášení a zde máte rámcové informace.

Před 19. hodinou se sešli příznivci a hlavně jezdci seriálu závodů MČR Large Scale Onroad 1/5. A to v kategoriích MČR EKO, TC a Porsche Cup.

Dušan Bayer uvítal po 19. hodině přivítal všechny účastníky slavnostní akce a oficiálně začal večerní program.

Prvně se vyhlásí výsledky, pak dojde k osvětlení sezóny 2012 a pak začne raut a volná zábava.

 

19:15 – vyhlášení výsledků a to postupně v MČR EKO, MČR Touring Car a MČR Porsche. Zde máte koncové pořadí po sezóně 2011 (TOP 10):

 

MČR EKO

  1. Jiří Tlustý
  2. Martin Marek
  3. Jiří Těhník
  4. Tomáš Mikulec
  5. Josef Dušánek
  6. Petr Jirků
  7. Dušan Bayer
  8. Ivo Day
  9. Miroslav Jurenka
  10. Erik Margony

 

MČR Touring Car

  1. Martin Marek
  2. Pavel Holub
  3. Dušan Bayer
  4. Jiří Těhník
  5. Tomáš Marek
  6. Tomáš Mikulec
  7. Erik Margony
  8. Jiří Rybák
  9. Josef Kolařík
  10. Miroslav Pfeffer20:12

 

MČR Porsche Cup

  1. Jiří Tlustý
  2. Dušan Bayer
  3. Pavel Holub
  4. Tomáš Mikulec
  5. Miroslav Jurenka
  6. Miroslav Hlavatý
  7. Josef Dušánek
  8. Ivo Day
  9. Zdeněk Hanzlík
  10. Filip Jílek

Celkové pořadí najdete ZDE.

 

V 19:30 si vzal Dušan Bayer. Poděkoval Vladimíru Šeligovi za jeho práci počas sezóny a pak provedl seznámení se sezónou 2012 – pneu, dráhy, pravidla, nastavení modelů atd.

19:38 – Dušan Bayer nyní pozval všechny na raut. A začíná volná zábava. Jdeme fotit aktéry.

20:15 – probíhá volná zábava a je veselo. Raut je opravdu bohatý a k dispozici je i bečka piva. Jezdci mají sebou i doprovody a tak je zábava na úrovni. Ve večerních hodinách bude i video z vyhlášení.

 

Zítra se koná závěrečný vytrvalostní závod na 2 hodiny. Časový harmonogram je následující:

9:00 – otevření tratě

10:30 – rozprava a pak dvě kvalifikace

13:00 – start finále

 

Report bude probíhat ONLINE. Kromě jízdy, kdy pojedu. Mechanika mi bude dělat Aleš Bayer. Auto musím ještě dát ráno dohromady. Ale napájení již mám vyřešenou pomocí LiPo 5900 mAh přes regulátor TEKIN FX-R. To by mělo bez problémů vystačit na celou dobu jízdy.

Zítra naviděnou přátelé. Fotky jsou nahrány všechny.