Xray Nosram Challenge 2011/2012 propozice

Igor Vlahovič


Termíny závodů Čechy/Praha
1.závod 22.října 2011
2.závod 5.listopadu 2011
3.závod 12.listopadu 2011
4.závod 20.listopadu 2011
5.závod 17.prosince 2011
6.závod 15.ledna 2012
7.závod 28.ledna 2012
8.závod (bude doplněno později)
9.závod (bude doplněno později)
10.závod (bude doplněno později)
Přihlášení/info k závodu
●přihlášení k závodu do pátku před závodem do 18.00 hodin
●startovné 300Kč (další kategorie 200Kč)
●počítací čip si lze zapůjčit za 100Kč, avšak je nutné den předem nahlásit pořadateli
●otevření haly v 7.00 hodin, volné tréninky do 9.00 hodin, začátek závodu 9.15 hodin
●3 kvalifikační jízdy na 5 minut (dvě lepší se sčítají) + 3 finálové jízdy na 5 minut (dvě lepší se sčítají)
Hlavní kategorie + technická pravidla

TC NOSRAM STOCK
●podvozky TOURING CAR šíře 190mm s karoserií cestovního vozu o max. šíři 190mm
●NOSRAM Combo (regulace+motor kat.č.N90730)
-povinné nastavení regulace v modu 3 na výkonový profil 0 = „Zero Boost“
-povinné nastavení časování motoru na -10° (tak jak je nastaveno z výroby)
-zákaz jakkoliv upravovat motor a měnit jiný typ rotoru
●nalepené pneumatiky CORALLY STCC
●mazání na pneumatiky XRAY CHALLENGE
●všechny baterie max. 7,4V NiCd, NiMh nebo LiPo v pevném pouzdře
TC NOSRAM MODIFIED
●podvozky TOURING CAR šíře 190mm s karoserií cestovního vozu o max. šíři 190mm
●NOSRAM Combo (regulace+motor kat.č.N90730)
-volné nastavení regulace
-volné nastavení časování motoru
-zákaz jakkoliv upravovat motor a měnit jiný typ rotoru
●nalepené pneumatiky CORALLY STCC
●mazání na pneumatiky XRAY CHALLENGE
●všechny baterie max. 7,4V NiCd, NiMh nebo LiPo v pevném pouzdře
TC OPEN
●podvozky TOURING CAR šíře 190mm s karoserií cestovního vozu o max. šíři 190mm
●volné regulace i motor
●nalepené pneumatiky CORALLY STCC
●mazání na pneumatiky XRAY CHALLENGE
●všechny baterie max. 7,4V NiCd, NiMh nebo LiPo v pevném pouzdře
Poznámka
Kategorie TC NOSRAM MODIFIED a TC OPEN se jede současně, tedy dohromady. NOSRAM MODIFIED je však vyhlašována také samostatně.
Závěr sezóny/konečné pořadí
Z celkových 10 závodů se započítává 7 nejlepších výsledků. Při shodném součtu ze 7 závodů rozhoduje nejlepší výsledek závodu, popřípadě druhý nejlepší výsledek.
Pravidla závodu/povinnosti závodníků
●závodník je povinen dát auto po své odjeté jízdě na technickou kontrolu
●závodník je povinen po své jízdě na určeném místě plnit perfektně roli „nasazovače“, pokud nemůže toto pravidlo naplnit, je povinný najít si za sebe náhradníka
●pokud si závodník ve výjimečných případech zažádá o odložení startu (maximálně 5 minut), bude automaticky startovat z poslední pozice v daném finále
●závodník by neměl rušit ostatní závodníky na tribuně hlasitým pokřikováním
●na finálové jízdy si své místo na tribuně mohou piloti určovat dle lepšího postupového místa z kvalifikace
●počet závodníků ve finále je určen dle závodníků startujících v dané kategorii, avšak většinou rozumně s ohledem na bezproblémové finálové jízdy a také individuálně dle výkonnosti pilotů, základním pravidlem jsou následující rozdělení: 20 = A10,B10. 18 = A10,B8. 16 = A8,B8. 26 = A10,B8,C8. 32 = A10,B10,C6,D6.
Další inforace na stránkách pořadatele. Online přihlášky budou vždy aktuálně na webu MyRCM !!!