Test komba NOSRAM v podvozku HB Cyclone TC

Igor Vlahovič


Dne 12.5.2011 se konal další den otevřených dveří ve Slavkově u Brna. Toho využili někteří piloti, aby naladili své stroje na sobotní závod Xray Nosram Challenge. Foto účastníků máte v galerii.

Nyní se pojďme věnovat mému modelu, ve kterém již mám kombo Nosram a motorem 9.5T.

Postupně jsem měnil nastravení regulace, podvozku a dokonce doplnil olej v tlumičích, rozdělal a čistil diferenciál atd. Ano, já se věnoval po zimní sezóně svému miláčkovi. Na videu níže máte ilustrativní video z jízdy se ZERO BOOSTEM na regulaci. Ale pak model jel ještě lépe.

Postupně jsem upravil následující parametry a nastavení:

– na regulaci jsem FEEL nastavil na 0, aby byl model klidný na výjezdu

– vypnul jsem automatickou brzdu

– položil jsem zadní tlumiče

– doplnil olej v tlumičích

– vyčistil diferenciál

 

Zde máte výsledky z jízdy, kdy jsem kroužil 5 minut:

– 5 minut jízdy

– převod koncový 5.84

– teplota motoru po jízdě 65,2°

– teplota regulátoru 41,5°

– teplota asfaltu 45°

– spotřeba za 5 minut jízdy 1530 mAh

– baterie LiPo NOSRAM 5900 mAh 50C

Nabíjení:

– nabíjecí proud 7A

– doba nabíjení 19 minut

Teplota pneu po dojezdu – 42,7°

 

Další testy proběhnou ná závodě samotném. Ale podvozek jede velmi pěkně, ale musel jsem na něm cca hodinu pracovat. Kombo se zdá být funkční a je fakt, že akcelerace je mnohem lepší jak s přetaženou 17.5kou motorem. Ńavíc se mi líbí teplota motoru, která bez chlazení nepřesahuje 70°.