Masters.cz informuje o MČR ET 1/10 zimní části

Igor Vlahovič


Dneším dnem končí online přihlášky na víkendový závod MČR ET 1/10, které se koná ve Rtyni v Podkrkonoší. Celé závodní klání má na starosti klub RCA Trutnov ve spulopráci s RC AČR. Závod je připraven dobře a nebude mu nic chybět. Navíc hala je výborně zařízená a to se vším všudy. Mně se tam na OPEN Tour moc líbilo.

Podrobné informace najdete na portále RC Magazine, kde jsou startovní listiny, pravidla a další podrobnosti. Ty byly duplicitně zveřejňovány i zde na základě spolupráce mezi oběma portály. Takže nic podstatného vám neuniklo.

Já si jen nyní dovolím ze své strany informovat o průběhu závodu a zejména co se týče časového harmonogramu online reportu na tomto portálu.

Přihlásil jsem se na tento závod mezi prvními piloty a to do kategorie Stock. Vlastním licenci a jsem člen klubu ARC Slavkov, takže budu počítán do celkového pořadí šampionátu MČR zimní části. Na tento závod jsem chtěl jet prvně s podvozkem Tamiya TT-01, který bych osadil předepsanou elektronikou. Šlo mi v první řadě o tvorbu ONLINE reportáže, na kterou se mnoho čtenářů Masters zřejmě těší.

Ale díky rozšířenému autoparku v podobě podvozku HB TC jsem se rozhodl poměřit síly s TOP jezdci Stock kategorie v rámci MČR právě s tímto závodním šasi. Navíc jsem již dvakráte uspěl na jiných závodech a tak MČR je další metou v mém srovnání oproti špičce.

Abych se přiblížil výbavou těm nejlepším, pořídil jsem regulaci LRP SXX Stock Spec (ne však tu nejnovější). Nejde o výkřik techniky od LRP, kterou verze2 jistě je, ale pořád na tom výkonnostně budu lépe jak s regulací SXX TC spec. Motor LRP X12 17,5T je zánovní a nebyl doposud přetěžován. Baterie IP 5000 mAH 40C nejsou nejnovější, ale poslouží.

Jsem si vědom, že mám k dispozici regulaci, která mi dá více „výkonu“. Motor mohu také časovat, protože jej mám nyní na časování 0°. Ale nejsem ten typ člověka, co vše nastaví na maximální hodnoty, abych zajel „THE BEST“. Rád bych, aby mi jak regulátor tak motor vydržel nějakou dobu a nemusel jedno z toho měnit díky přetěžování v brzké době. I když bych na to třeba měl i finance a nemusel si lámat hlavu s tím, zda mi motor vydrží závod nebo dva. Takže vyladím vše v podvozku tak, abych nepřekročil teplotu motoru 90° a i regulaci budu hlídat. Ostatní zajistí ruce :-).

I za těchto mnou stanovených podmínek bych se rád probojoval do A finále. Jednoduché to nebude, protože listina jezdců obsahuje mnoho velmi dobrých závodníků. Ale pokud se mi Ačko zadaří, bude to životní úspěch. Ale vše nechám na závod samotný. Navíc ladit nebudu, protože hodně času spolkne online report, takže…

No a nyní k časovému harmonogramu Masters.cz:

– do Rtyně přijedu již v pátek večer a ubytuji se opět ve vynikajícím apartmánu Tereza. Tam budu společně s kolegou Luďkem Szostkem a jeho dětmi. Již v pátek večer zpracuji rámcové informace včetně odkazu na online kamer z haly atd. Takže onilne report v podstatě začne již v pátek večer

– sobota bude věnována volným tréninkům a kvalifikacím. Takže ráno kolem 9:00 bude report opět pokračovat. Tentokráte spojím texty z pátečního večera ze sobotním obsahem. Budu vás informovat o dění na dráze, v depech a protože výsledky budou online na MY RCM, pak bude vše dokonale přehledné. Foto bude ihned a vypadá to, že i videa by mohla projít

– neděle jsou finálové jízdy. Tento den bude mít zvlášť článek a bude provázán ze sobotou linkem. I zde nebude chybět text, foto a video (to asi pak nahraji až večer z domu)

Takže jak jsem se připravil na kategorii STOCK, jak se v ní budu chovat znáte. Časový harmonogram jsem vám sdělil. Takže začínáme v pátek večer přátelé.