Tribuna Globus Brno – závěr projektu

Igor Vlahovič


Zvolil jsem tento prostor z důvodu, aby se všichni ti, co přispěli financemi a pomocí při stavbě tribuny Globus Brno, mohli dozvědět co je hotové, jak se naložilo s penězi a co nás popřípadě čeká. Ostatní se mohou podívat na jmenný seznam všech účastíků projektu.

Pamětní tabule všech účastníků:

Sbírám postupně názory, zda nechat tabuly vyrobit či nikoliv. A to s ohledem na možné poškození či zcičení. Protože je obtížné všechny naráz oslovit, vymyslel jsem náhradní řešení. Na free serveru ic.cz jsem umístil „virtuální pamětní tabuli“, které se nic nestane a navíc se může ještě graficky poupravit. I text jsem navrhl osobně a pokud by byl zájem o jeho změnu či doplnění, je to kdykoliv možné. Odkaz na stránku vede z tohoto portálu. Upoutávka je umístěna pod reklamou fy Reichard po levé straně. Prosím kolegy ze seznamu, aby provedli kontrolu správnosti údajů a předpokládám, že jsem na nikoho nezapomněl. Pokud vás zajímá, jak to zatím vypadá, stačí navštívit tento ODKAZ. Seznam všech zveřejňuji níže i zde.

Tomáš Erdélyi Karel Novosád Karel Kacetl Petr Rovný
Igor Vlahovič Miroslav Procházka Karel Novosád Tonda Pospíchal
Lubomír Vlahovič Pavel Bartoněk Radek Skopal Jindřich Hrouzek
Lenka Vlahovičová Martin Láska Vladimír Pilát Filip Uher
Martin Vlahovič Michal Oppitz Svatopluk Hájek st. Jaromír Sattler
Oldřich Nekuža Kaen Rainwell Martin Novák Jan Vágner
Martin Herzán Petr Baxant Marek Hořanský Jiří Kubát
Pavel Hrbáček Martin Košťál Jiří Lukáš Miloslav Streichsbier
Ladislav Mlčák Reichard modelsport

Vyúčtování financí:

Do 13.6.2010 se přes účet a hotově vybrala částka 5250 Kč. Dosavadní výdaje tvořily tyto položky:

1900 Kč dřevo na podlahu a zábradlí

340 Kč barvy ve spreji

320 Kč odměna hlavnímu svářeči za práci

300 Kč vrtáky, šrouby a drobnosti

Zbývá tedy částka 2390 Kč. Tato částka bude uložena v trezoru fy Reichard a bude se z ní čerpat na údržbu dráhy a tribuny. Pokud by přece jen chtěl ještě někdo přispět na údržbu dráhy, může zajít na prodejnu fy Reichard a tam částku vložit. Po dohodě i jiným způsobem. Firma samotná zaplatila za pronájem prostoru a tak se domnívám, že uložení zbytku peněz a případný výběr je na tomto místě vhodný.

Co se ještě musí udělat ?

Z výše uvedeného zůstatku se zakoupí mořidlo na dřevo a podlaha včetně bočních desek se musí natřít. Jinak bude vše trpět mnohem více. Toto provedu dne 14.6.2010 s kolegou Tomášem Erdélyim.

Nyní nezbývá, než si nové tribuny naplno užívat a v dalším období se pouze starat o její stav. Děkuji všem ještě jednou za spolupráci a naviděnou na dráze.

Dne 14.6.2010 bude na vybrané místo umístěna „tabulka“, která kopíruje tu virtuální. Aspoň něco pro začátek a na zkoušku…