Test Tamiya TT-01 v kat. Stock Standard

Igor Vlahovič


<p>
30.10.2010 se koná první kobercový závod Xray Challenge 2010/2011 moravské části a to na dráze v Holešově. Redakce masters.cz nebude u této premiéry chybět a pokusí <!– separe –>se zachytit prostředí haly, průběh závodu samotného a reakce závodníků.
</p>
<p>
Redaktor uvažoval, do které kategorie se na tento seriál přihlásit, pokud jeho závodní nářadí tvoří podvozek Tamiya TT-01E. Volba však byla hned o začátku jasná &#8211; kategorie Stock Standard. V této kategorii jezdí spíše pomalejší jezdci a proto s modelem TT-01 nebude redaktor až tak brzdit ostatní.
</p>
<p>
Po konzultaci s panem Martinem Kořínkem jsem podvozek osadil střídavým regulátorem Speed Passion Cirtix Club Stock Race, který je v této kategorii povolen. Motor by mohl být i 17,5T, ale model TT-01 se při vyšších rychlostech na koberci může převracet. A tak volba i zde byla jednoduchá &#8211; motor Robitronic 21,5T.
</p>
<p>
Převodový poměr bude 55/26, což zajistí modelu příjemnou pohodovou rychlost, srovnatelnou s motorem Johnson 540-J.
</p>
<p>
A protože na závod pojede určitě i kolega Petr Rovný také s TT-01, bude o zábavu postaráno.
Samozřejmě s podvozkem Tamiya TT-01 a výše zvoleným osazením toto není &#8222;výherní kombinace&#8220;, ale pokud jedete na závod hlavně napsat report a relaxovat u jízdy, pak je toto opravdu pohodová volba.
</p>
<p>
V každém případě půjde i o srovnání s ostatními jezdci a jejich modely. Prakticky se uvidí, jak si obstojí jezdec s lowend podvozkem v té nejnižší kategorii Stock.
</p>
<p>
Takže v sobotu budou moci ti, co na závodě přímo nebudou, sledovat vývoj online. Pokud bude k dispozici wifi spojení, pak budou i foto ihned k dispozici, Pokud nikoliv, bude přenášen text a zbytek až v podvečer.
</p>