Tamiya TT-01 v Hobby zpět k základu

Igor Vlahovič


<p>
Na diskusním fóru Masters proběhla diskuse, kde někteří účastníci kategorie Hobby nastínili svoje představy o pravidlech této kategorie. Pak se diskuse ubírala i <!– separe –>poněkud jiným směrem. Pak padlo konečné rozhudnutí od pořadatele, že se pravidla měnit nebudou a bylo vše v podstatě vyřešeno. Můžeme být rádi, že pořadatel Hobby podporuje.
</p>
<p>
Nyní už to je na dohodě mezi pravidelnými účastníky této kategorie mezi sebou a to jak majitelů TT-01 tak i majitelů ostatních šasi. Jak jsem pochopil z diskuse, nelze kombinovat moje jezdecké umění s kvalitní elektronikou, která má za následek jisté výhody oproti ostatním. Navíc by to pro některé mohlo znamenat další investice. Přitom smyslem této kategorie je ji držet co nejlblíže základu (alespoň co se šasi Tamyia TT-01 týče) a v levném směru.
</p>
<p>
A tak jsem se rozhodl pro návrat k základnímu nastavení TT-01, nebo alespoň se k tomu přiblížit. Takže pokud tam přijde majitel krabicového auta, bude mít vůči mně větší pocit rovnocennosti. Následující osazení modelu Tamiya TT-01E pojedu na nejbližším závodě Speed Passion Challenge v Hobby:
</p>
<p>
Podvozek – základní geometrie, ALU kardan, olejové tlumiče
</p>
<p>
Motor – předepsaný Johnson 540-J
</p>
<p>
Převodový poměr – stavebnicový 61/19. Na tento převod nebude nutné chlazení (ponechám tam pouze pasivní chladič). Tento převod je ve stavebnici a není pro nově příchozí kupovat tuningová kola či pastorky
</p>
<p>
Baterie – ponechám současné LiPo o kapacitě 5000 mAh 40C. Není však problém použít slabší variantu, pokud bude potřeba. Ale alepsoň to bude s touto baterií živější na akceleraci
</p>
<p>
Regulátor – základní regulátor Tamiya 101BK
</p>
<p>
Pneu – použitá sada závodních kol
</p>
<p>
Karoserie – Arta Garaiya
</p>
<p>
V každém případě se ulehčí motoru, který nebude pracovat ve vysoké tepoltě, sníží se kapacita spotřeby baterie. Také se uvidí především rychlostní rozdíl oproti ostatním, kteří tam budou mít převodové kolo 55.
</p>
<p>
Má-li se držet Hobby co nejblíže základu při minimálních nákladech, pak je to potřeba vyzkoušet. Začínal jsem na tom, vracím se tam.
</p>
<p>

</p>