9.5.2010 – první testovací jízda Tamiya TRF 416X

Igor Vlahovič


<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/mhhYxZr0Jao&hl=cs_CZ&fs=1&“></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/mhhYxZr0Jao&hl=cs_CZ&fs=1&“ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>
<p>
Dne 9.5.2010 proběhla na okruhu ARC Slavkov u Brna první zkušební jízda se závodním
speciálem Tamia TRF 416X. První dojmy uslyšíte v <!– separe –>krátkém záznamu, který jsem provedl
díky Jirkovi Lukášovi v přestávce mezi kvalifikacemi modelů Large Scale.
</p>
<p>
Jen ve stručnosti k parametrům modelu:
</p>
<p>
Podvozek – Tamiya TRF416X
</p>
<p>
Karoserie – Protoform LTC-R
</p>
<p>
Pneu a ráfky – Xenon Racing (použité na ETS v Hrotovicích)
</p>
<p>
Převod – 105/35 (6.16:1)
</p>
<p>
Combo – Speed Passion. Motor 13.5, regulátor GT 2.0 LPF
</p>
<p>
Baterie – LiPo 5000 mAh
</p>
<p>
Nastavení podvozku – setup dle továrny (tedy dle návodu)
</p>
<p>
Další jízda proběhla ješte téhož dne u Globusu. Zde jsem na baterii nabitou
na cca 90% kroužil cca 20 minut čistého času. V obou případech se mi jevila rychlost
velmi příjemná. Zbytek viz záznam.
</p>