Tamiya TT01 E – slouží dobře…

Igor Vlahovič


<p>
Co jezdím rekreačně podvozek Tamiya TT-01E, mám již nakrouženo stovky kilometrů. Zatím jezdím
pouze dvě sady pneumatik a to typ Radial a Semi Racing. Typ Radial <!– separe –>jsou měkčí směs a lépe drží
na chladném povrchu, Semi Racing (vzorek s křížky) je tvrdší směs a je na větší teplotu asfaltu.
Druhý typ vydrží i větší opotřebení.
</p>
<p>
Za celou dobu jízd jsem neměnil jediný díl na svém podvozku. Motor mám ještě původní, i když
mám k dispozici střídavý systém Corally BMS a také motor Mig 500.
</p>
<p>
Jediné, co jsem nyní měnil, byl regulátor. TEU 101 BK se po mokré 12ti hodinovce zřejmě zbláznil
a neumožňuje plynulou regulaci otáček a nejde zpětný chod. A tak jsem pořídil vyšší řadu TEU 302
BK, který má již BEC obvod a je parametrově lepší a menší. Limit je do motoru o počtu 23. závitů.
</p>
<p>
Stále jezdím dvě LiPo baterie o kapacitě 3300 a 4000 mAh. 40 minut jízdy mi tyto kapacity zajistí
na 100%.
</p>
<p>
Jediné, co často měním, jsou karoserie. Ale to je moje záliba a tak po karoseriích VW Golf GTI (původně
ve stavebnici), přišly na řadu další: BMW Z4, Porsche 911, BMW 320 SI, Nissan 350Z… V rychlosti
motoru Johnson je jedno, co jedete. Jízdní vlastnosti jsou stejné.
</p>
<p>
Posledním výtvorem v decentní bílé barvě je opět VW Golf GTI. Návrat k evropské značce. Bílá
barva je zvolena strategicky ze dvou důvodů: jednak na ní vyniknou detaily a odřená místa se dobře
brousí a není to pak vidět příliš mnoho – pouze je to opravené místo v matu.
</p>
<p>
Pokud se drží rychlost na „uzdě“, podvozek Tamiya TT-01 poskytuje dostatek zábavy i v pomalé
rychlosti a má opravdu minimální provozní náklady.
</p>