EBBRO 350R – Team Nova

Igor Vlahovič


<p>
<b>Aktualizováno dne 19.5.2010 – video záznam z první jízdy</b>
</p>
<p>
<b>Něco z historie:</b>
</p>
<p>
„Závodní tým NOVA vstoupil v roce 2007 do soutěže Japan Super GT se závodním
prototypem VEMAC 350R. Tento závodní speciál s elegantními <!– separe –>tvary byl vyroben firmou
R&D Sports. Prototyp byl osazen motorem s těmito parametry: 3900 cc, V8 a disponuje
výkonem více jak 400 koňských sil. Tento závodní speciál pilotovalo duo Tetsuya Tanaka
a Shinsuke Yamazaki. Tento stroj patřil do závodní kategorie GT 300. Exoticky vypadající
stroj mohl jezdit v závodní kategorii C než v dané GT 300.“
</p>
<p>
Japonská firma Tamiya tuto karoserii vyrobila i v měřítku 1/10 z polykarbonátu a standartně
je dodávána v kitu s podvozkem Tamiya TA05 IFS nebo TB03. Tyto podvozky mají
jinak řešené zavěšení předních tlumičů a to umožňuje umístit karoserii tvaru Le Mans co nejníže.
</p>
Ovšem i tento tvar karoserie se mi podařilo osadit na podvozek Tamiya TRF 416X. Jen bylo potřeba
opět blatníky vystřihnout až po nasazení na podvozek. Pravdou je, že při bližším prozkoumání
vůči reálu jsou blatníky vpředu i vzadu vyšší. Ale nejedná se o rušivý element a karoserie je i
celkově zpevněna.
</p>
<p>
Jak moje práce dopadla máte na foto níže. Ještě k tomuto článku bude doplněn záznam z jízdy, kdy se bude
testovat jízdní vlastnost této karoserie na podvozku TRF 416X. O aktualizaci budete informováni.
</p>
<p>
EBBRO 350R je svým vzhledem a provedením zcela jinou závodní karoserií, která zajistí to, že se budete
odlišovat od zbytku startovního pole.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/Cf2GvhYZ6mw&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/Cf2GvhYZ6mw&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>