TECH: Chevrolet Camaro SS

Igor Vlahovič


<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/taxL-p1BIwk&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/taxL-p1BIwk&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>
<p>
<b>Aktualizováno: 9.4.2010 – jízda modelu Camaro SS</b>
</p>
<p>
Na letní sezónu kategorie Hobby v rámci Speed Passion Challenge jsem uvažoval
o závodní karoserii. Navíc světla za denního světla příliš nejsou <!– separe –>vidět. A tak
po návštěvě prodejny LESTR MODELS jsem si domů odnesl karoserii HPI a to
Chevrolet Camaro SS.
</p>
<p>
Od této firmy jsem měl už Chevrolet Stingray a Ford Mustang GT 66. Tato bouda
je opět se všemi detaily a součástí jsou i zpětná zrcátka.
</p>
<p>
Dodáno včetně krytí oken, archem samolepek a dvěma přítlačnými křídly. Jedno je civilní
(mám na voze) a druhé racing. Pozor ochranná fólie !!! Nutno sundat před aplikací samolepek. Jak
u křídel, tak i u samotné karoserie.
</p>
<p>
Karoserie je šíře 200 mm a tak jsem použil na klasické unašeče ráfky HPI s offsetem 9 mm.
A vše krásně licuje s hranou karoserie. Navíc bílá barva elektronů ladí k celkovému designu
vozu.
</p>
<p>
Když přičteme černé linky zvýrazňující obrysy a sadu decentních polepů, pak jsem se hodně
přiblížil reálu. Pravda, toto Camaro jezdilo v červené nebo černé barvě.
</p>
<p>
Ještě poznámka: karoserie má kratší rozvor a na modelu Tamiya TT-01 bylo potřeba přehodit pozici
zadních ramen.
</p>