TECH: Mustang GT 66 – úprava zadních blatníků

Igor Vlahovič


<p>
Pořád se mi nezdál výřez zadních blatníků u karoserie Ford Mustang od fy HPI, kterou
jsem pořídil nedávno. Napasoval jsem sice karoserii na <!– separe –>podvozek Tamiya TT-01 a to na
klasický rozvor 257 mm.
</p>
<p>
Blatníky jsem vyřízl těsně kolem kol a nedržel jsem se naznačení. Takto jsem vyjel, ale
pořád to nebylo ono. A tak jsem provedl úpravu na podvozku samotném…
</p>
<p>
Otočil jsem zadní ramena u podvozku TT-01 na kratší rozvor, který se používá u karoserií typu Porsche, BMW Z4 atd. Znova nasadil karoserii Mustang a zjistil jsem, že
naznačení zadních blatníků přesně pasuje na zkrácený rozvor podvozku. Stačilo pouze přesně
vystřihnout zbytek lexanu a výsledek se dostavil v podobě mnohem lepšího vzhledu.
</p>
<p>
Navíc dle originálu byly blatníky u těchto Muscle Car vždy více vybrané a kola v nich vypadala
utopená. Ale na modelu to nyní vypadá dobře.
</p>
<p>
Proto si pořádně vyměřte rozměry každé karoserie (nejen HPI) vůči podvozku a to se netýká jen TT-01. Jak se
říká: „Dvakrát měř a jednou řež…“
</p>
<p>
Níže máte vše zdokumentováno. Posuďte sami rozdíl oproti minulé variantě.
</p>