<p>
Dne 5.2.2011 jsem provedl test regulací Robitronic a LRP. Stejných značek byly i motory o počtu závitů 17,5T. Ty jsou předepsány pro kategorii Stock v seriálu <!– separe –>Xray Challenge. Výsledky byly zveřejněny v online reportu, já se rozhodl základní fakta shrnout zde:
</p>
<p>
1. Regulace Robitronic Speedstar 8,5 (regulátor do 8,5 závitu střídavého motoru, 7 závitů stejnosměrného motoru, pokročilé programování), motor Robitronic Speedstar 17,5
</p>
<p>
Nastavení regulace – vše na maximum (rozjezd, křivka plynu, časování na regulaci). Motor měl tovární nastavení, tedy 4° časování
</p>
<p>
Teplota motoru po jízdě – 62°
</p>
<p>
Počet kol – 23
</p>
<p>
Nejrychlejší kolo – 12.825
</p>
<p>
Spotřeba – 1100 mAh za 5 minut jízdy
</p>
<p>
2. Regulace Robitronic Speedstar 8,5, motor LRP X12 17,5 (časován n 0°)
</p>
<p>
Nastavení regulace – křivka plynu agresivní, časování 0, rozjezd agresivní
</p>
<p>
Teplota motoru – 90°
</p>
<p>
Počet kol – 23 (s chybami)
</p>
<p>
Nejrychlejší kolo – 12.651
</p>
<p>
Spotřeba – 1343 mAh za 5 minut jízdy
</p>
<p>
3. Regulace LRP SXX TC Spec, motor LRP X12 17,5 (časován n 0°)
</p>
<p>
Nastavení regulace – 4°akcelerace
</p>
<p>
Teplota motoru – 75°
</p>
<p>
Počet kol – 24
</p>
<p>
Nejrychlejší kolo – 12.350
</p>
<p>
Spotřeba – 1550 mAh za 5 minut jízdy
</p>
<p>
Vše bylo testováno na šasi Tamiya TT-01E s převodovým poměrem 55/28.
</p>