Test NANDA s motorem 300 a LiPo

Igor Vlahovič


<p>
A je to tady. Po motoru 180 v kombinaci s 5ti články jsem do podvozku NANDA NRX – full umístil motor 300 a napasoval netradičním způsobem LiPo FlyghtPower.
Karoserie pro pokus byla Mazda 6, převod 40/15. Mechy přední MEDIUM, zadní SOFT. Nastavení tlumičů vpředu i vzadu na prostřední poloze. Základní pružiny bez dalšího přitvrzení. Test proběhl v domečku 3. 4. 2008 na koberci. Model jel svižně, na jednu
stranu se mírně občas zaseknul ( neprojel ladně ). Ale to bylo způsobeno použitím MEDIUM mechových kol na přední nápravě. Prostě HARD směs
funguje vždy spolehlivě. Ale na videu, které jsem bohužel omylem smazal, bylo vidět, že se s modelem v této rychlosti jede dobře. Jel jsem
naprosto vyrovananou partii s modelelm XRAY M18 PRO, který byl osazen střídavým motorem 5400 a převodem 42/13 tuším. Krásná jízda.
</p>
<p>
Naprosto stejné nastavení podvozku, jen s LiPo YUNTONG 1250, stejným převodem 40/15 byl proveden test na asfaltu u Globusu v Brně. Na bezdušovém
pneu se jízda nekonala – byl defekt. Ale použil jsem mechová kola. Na nich se model choval klidně, vyrovnaně a požitek z jízdy byl pohodový. Rychlost přiměřená,
grip na teplotu asfaltu cca 7 stupňů přiměřený. Z tohoto pokusu se již video zadařilo a máte jej <a href=“ http://www.mediafire.com/?y9r2jm2zm4v“ target=“_blank“>zde </a>
</p>
<p>
Dalším krokem bude použití střídavého motoru Mamba 6800 v kombinaci s baterii LiPo. Ale to až v dalším příspěvku. Fotografie jsou jak s koberce tak i
z asfaltové dráhy.
</p>