Xray Challenge Holešov 5.2.2011 online

Igor Vlahovič


<p>
<b>LAST UPDATE: 21:00 – video záznamy, report kompletní</b>
</p>
<p>
Máme 5.2.2011 a já jsem s kolegy z Brna přijel na další závod národního šampionátu
Xray Challenge do Holešova. Nejsem tu poprvé, ale tentokráte jsme přijeli <!– separe –>hodně
brzy, abychom měli dobré místo s výhledem na trať. Pro mě to bude také dobré, protože
uvidím vše, co se bude dít na trati.
</p>
<p>
Online bylo přihlášeno kolem 98 závodníků a od skutečnosti se to příliš asi lišit nebude.
Promluvit do počtu by mohla chřipková epidemie. Ostatně ani já osobně z toho nejsem úplně venku.
Ale abstinence ze Želechovic a nachystaný nový systém v autě mě přesvědčil, abych na tento
závod jel.
</p>
<p>
Koberec po ránu poměrně málo nagripovaný,a tak modely spíše klouzaly. I můj podvozek neoplýval
adhezí. Ale to se v průběhu dne zlepší. Vždy to tak je.
</p>
<p>
Před půl osmou už se hala pomalu plnila. Opět bude po celý den k dispozici wifi pro sdílení výsledků, občerstvení. Takže klasika beze změn. Kategorie taktéž a opět bude hodně obsazená F1. Ta si drží stále vysoký počet startujících.
</p>
<p>
U časomíry bude opět Pavel Magda z RC klubu Blansko. Tento člověk v dnešní době spíše více měří jak jezdí. Ale dělá tuto činnost dobře. Jinak dnes budete mít pouze úvodní fotku s tratí a zbytek fotogalerií až po závodě.
</p>
<p>
Online výsledky můžete sledovat přirozeně na serveru My RCM.
</p>
<p>
Porovnával jsem v tréninku rychlost mého modelu oproti kolegům z kategorie Stock Standard. Prvně to byl Petr Zvejška a pak Toník Pospíchal. Petr byl rychlejší na rovince o něco, ale v zatáčkách jsem měl lepší stopu, a tak jsem mu prozatím ujížděl. Tonda to měl vyladěno lépe a byl už pro mě větší oříšek. Ale když jsem jel perfektní stopu, i jeho jsem se celkem držel. Chce to více gripu, stále mi model klouzal. Ale svezení parádní. Motor po dojezdu teplý, ale nikoliv horký.
</p>
<p>
Měřený trénink hned po ránu spuštěn nebyl, ale nyní už ho Pavel Magda zapnul. Aby na dráze nebylo přelidněno. Kategorie F1 a GT mají svůj volný trénink zvláště.
</p>
<p>
Postupně jsem obešel depa a pozdravil s piloty svým super „chraplákem“. Dnes raději budu více psát než něco mluvit… Následovalo pár fotek po ránu a pak očista modelu. Po 5ti minutovém tréninku jsem měl hromadu chlupů z koberce. Až nezvykle mnoho.
</p>
<p>
Ještě jedno srovnání – klouzalo nám to všem. Ale cítil jsem rozdíl hlavně mezi mnou a Tondou Pospíchalem v průjezdu zatáčkami. On byl schopen to rychleji „zaříznout“, já jel větším obloukem. A to je způsobeno jeho podvozkem a nastavením. Mně pomůže snad vyšší adheze později. Uvidíme.
</p>
<p>
Dostal jsem údaj z nabíječe – za 5 minut jízdy jsem vyjel 1050 mAh. S motorem Robitronic 17,5 a převodem 55/28. Velmi slušná spotřeba. Přitom jsem pozoroval jízdu Oldy Grocha, který pro mne bude také soupeřem v kategorii Stock Standard. Připadalo mi, že není o moc rychlejší jako já. Porovnání s kolegy z této kategorie bude dnes mým úkolem.
</p>
<p>
Ještě jsem studoval přes programátor nastavení mého regulátoru. Vše jsem znova projel a opravdu po jízdě jsem zjistil teplotu regulátoru, maximální rychlost a i průměrnou. Měl jsem však špatně nastavený převodový poměr a průměr kol,a tak údaje byly špatné. Ale při nastavení správných parametrů mohu tyto údaje sledovat.
</p>
<p>
Martin Kořínek opět i při tréninku kontroloval stav dráhy a jistě na to bude dohlížet po celý den. Mezi tím piloti stále kroužili a ladili svoje stroje. Trať je postavena přirozeně a její úseky na sebe příjemně navazují – toto je můj osobní názor. Ale zaslechl jsem toto i od několika dalších lidí.
</p>
<p>
Tak prezentace byla ukončena a Pavel Magda dal na nástěnku rozepsané skupiny. Za malou chvíli proběhne rozprava.
</p>
<p>
Na displeji mého notebooku se objevila první kvalifikační skupina formulí a Pavel Magda byl připraven odstartovat první jízdu dne. Ale to vše až po úvodním slovním zahájení. Ostatně časový harmonogram je zde pevně dán. Rozprava v 9 hodin a před půl desátou již start závodu.
</p>
<p>
Pořadí skupin je také beze změn: F1, Modified, GT, Stock a na závěr Superstock. Na serveru My RCM se můžete podívat na skupiny podrobněji. Uvidíte tam také online jízdu a podrobné výsledky jezdců. Takže si tím doplníte tento report.
</p>
<p>
Za malou chvíli startujeme.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace 1</b>
</p>
<p>
F1 – první skupina vyrazila na trať a byly k vidění první zásahy nasazovačů. Antonín Hráček, Karel Novosád, Milan Cendelín, Milan Gardavský. Zdá se mi, že na startovní listině se objevila nová jména. Určitě mezi ně patří právě Milan Gardavský. Moje pozice je pro sledování opravdu dobrá. Zatímco sleduji jízdu, mohl jsem poslouchat rozhovor kolegů ohledně motorizace pro letní sezónu. Mezi tím Karel Novosád ovládl svoji jízdou skupinu a jako první dnes vítězí. Piloti formulí se musí opravdu snažit jezdit bez vzájemného kontaktu. Protože ten je pak trestán kolizí a monoposty létají vzduchem. A společně s nimi i nasazovači. Jedním z pilotů, kteří odstoupili z jízdy byl i Miroslav Křížek. Opět zde startuje kompletní sestava STS Chvojkovice. Já pořád studoval zkratku STS a nakonec jsem zjistil, že se jedná o strojní traktorovou stanici. Dobře zajel i Petr Novotný.
</p>
<p>
Modified – tato kategorie je tvořena zpravidla jednou skupinou. Ale má své stálé jezdce. Jarda Kopecký ji jede místo GT. Igor Lipták, Adam Janovič či David Němček jsou již skoro inventářem. Dnes jim budou konkurovat Petr Hruška, Dušan Vičánek, Robert Žák či Marek Černý. Zde se po první jízdě ujal vedení Adam Janovič. Naopak předčasně skončil Igor Lipták, který inkasoval hned tři rány.
</p>
<p>
GT – v této kategorii jsem dnes nezpozoroval nové tváře. Někteří ji jedou jako hlavní kategorii, jiní jako druhou – doplňkovou. Předepsaný je podvozek Xray X10, motor 17,5. Nejvíce používanou karoserií je Mulsagne od Protoformu. Ale je zde vidět i BPA karoserie. O rychlosti modelu pak rozhoduje regulátor a baterie. V první skupině zajel dobře Petr Hruška. Ve druhé pak Michal Abrahámek, který je ikonou této kategorie.
</p>
<p>
Stock – tři skupiny jezdců. V první jeli tři piloti v jednom kole – Matyáš Hruška, Petr Zvejška a Igor Vlahovič (23 kol). Další jezdci z kategorie Stock Standard najeli většinou také 23 kol. Antonín Pospíchal najel 24 okruhů (také jede standard). Takže Igor Vlahovič s modelem Tamiya TT-01E nezajel špatně a jízdní vlastnosti modelu jsou velmi dobré. Bronislav Vykutil zvítězil ve druhé skupině a v první pak Jakub Šimurda. Ten je ostatně také v této kategorii (Stock) velmi dobrým jezdcem.
</p>
<p>
Superstock – i zde Jakub Šimurda startuje a dojel první ve své skupině. Na startu se objevil Roman Kořínek, kterému se ale první jízda nevyvedla. Zato Tomáš Kubica zajel nejlepší výsledek společně s Ludvíkem Kurečkou a Markem Černým. Dnes nestartuje Radek Flek.
</p>
<p>
Na závod se přijeli podívat i diváci. To je také zajímavostí pro tento den.
</p>
<p>
<b>Kvalifikace 2</b>
</p>
<p>
F1 – Zdeněk Jánoš naladil svůj monpost dobře, protože ve své skupině zajel nejlépe. Luděk Maléř v jízdě vedl, ale byl upozorněn na jízdu při návratu do stopy. Fanán Stodola je tu dnes sám (bez Fanánka) a opět řídí model celým tělem. A co více, nestojí na trinuně s ostatními, ale na místě určeném pro vozíčkáře. Možná je v tom nějaký smysl. Některým pilotům po dojezdu chybělo část pneu. Bude to na foto. A pořád se dá jet. V první skupině se naháněli Petr Novotný, Martin Bábovský a Ríša Granát. Finále bude určitě velmi zajímavé. Piloti jeli doslova na sobě přilepení.
</p>
<p>
Modified – před startem této kategorie jsem byl pozván Ludvíkem Kurečko st. na vynikající guláš. Díky, pane kolego, opravdu stál za to. Vzal jsem si ho nahoru do depa a pozoroval jízdu. Prvních 5 pilotů bylo v jednom kole a bylo to opravdu vyrovnané. Adam Janovič opět vítězí a drží v této kategorii best lap.
</p>
<p>
GT – nejrychlejší kolo zde zatím má Michal Abrahámek. Petr Jeremejko ještě dobíhal na poslední chvíli na start kvalifikace. Ale časomíru si spouští sám a tak může v klidu jízdu dokončit. Karel Martinec mě zase pozval na čaj (aby mi pomohl vyléčit nemocný krk). Takže se mám dnes opravdu královsky. Minulou jídzu Petr Hruška nejel, ale nyní všem ukázal „záda“. Jednoznačně dominoval před Milanem Peškou, Petrem Sekulou a ostatními ve skupině. Před jízdou Michala Abrahámka za mnou přišel Fanán Stodola a bavili jsme se o tom, kdy přijedu na ZVK a jak funguje Robitronic. Ale s mým slabým hlasem to byl pro mě výkon. Mezi tím Michal vyhrál druhé kolo kvalifikací. V této skupině jede i Petr Rovný, který si tuto kategorii také oblíbil. Ale nyní musel do depa. Roman Hradecký šel s výkonem také nahoru společně s Miroslavem Dolanským či Michalem Jurčím.
</p>
<p>
Stock – Igor Vlahovič poladil regulaci na nejvyšší stupeň. Všechny křivky byly nyní nastaveny na maximální hodnotu. Po dojezdu, který si Igor vylepšil o 2 sekundy měl jeho motor cca 62°. Naproti tomu Petr Zvejška měl na motoru teplotu přes 110°. A to už není asi dobré. Nicméně si on i Honza Hruška vylepšili nájezd na 24 kol. Takže počet pilotů s nájezdem 24 kol se ve stocku standard zvýšil. Igor nyní jede se systémem Robitronic maximum. Jak převodově, tak i nastavením regulace. Ale i v té nejtěžší formaci je vše na normálu. A spotřeba ? Cca 1100 mAh. Jakub Šimurda nenechal nikoho na pochybách – vyhrál jízdu a najel 26 kol. Vypadá to, že bude opět dnes na stupních vítězů.
</p>
<p>
Superstock – Olda Groch dnes také jede dvě kategorie, a to jak Stock Standard, tak i Superstock. Matěj Bábovský jel velmi vyrovnanou partii ve své skupině právě s Oldou. V Luďkem Maléřem, Liborem Vévodou ml. a Pavlem Novotným jel v jednom kole. Já mezi tím dostal nápad…
</p>
<p>
<b>Kvalifikace 3</b>
</p>
<p>
F1 – zatímco dojížděla kategorie Superstock svoji druhou jízdu a začalo nové kolo s touto kategorií, pořídil jsem na otestování motor LRP X12 17,5. Abych vyzkoušel, jak jede tento motor s časováním na 0 oproti motoru Robitronic. A tak za pomoci Petra Rovného jsem namístě oba motory prohodil. Regulátor jsem nechal nastaven stejně a ani převod jsem neměnil. Mezi tím jezdily formule a já zbystřil u poslední skupiny, kdy jsem měl vše připraveno. Petr Novotný v čele před kolegou Martinem Bábovským a Milanem Peškou. V podtatě první místa ovládl RC klub Zín a STS Chvojkovice Brod.
</p>
<p>
Modified – tato jízda se nebude líbit Milanovi Šubíkovi, který po kolizi sbíral části modelu z dráhy. Tentokráte David Němček před Adamem Janovičem. Ale po jízdě opět první Adam. Skvěle zajel Jarda Kopecký – třetí pozici.
</p>
<p>
GT – v této jízdě jsem se podíval na časový rozpis Pavla Magdy a ten řídí závod tak, že je nyní cca. 12 minut v předstihu oproti harmonogramu. Petr Hruška měl v této jízdě slušný náskok před soupeři Alexandrem Kukanem, Milanem Peškou a dalšími ve skupině. Vypadá to prozatím na vítězství Michala Abrahámka v této kategorii. Zatím všechny jízdy dokázal vyhrát. Uvidíme, jak se mu bude dařit ve finále.
</p>
<p>
Stock – Petr Zvejška opět soupeřil s Honzou Hruškou. Igor Vlahovič dokázal s motorem LRP X12 zajet nejrychlejší kolo 12.651. Dříve to bylo 12,825. S motorem LRP dokázal pravidelně zajíždět kola pod 13 sekund (viz foto později nebo výsledky na webu My RCM). Model byl ostřejší na výjezdu a byl by i lepší nájezd, kdyby Igor nechyboval. Ale zase velký rozdíl oproti Robitronicu osobně nepociťuji. Teplota motoru byla přes 90°, vyjel jsem 1343 mAh. Takže LRP má vyšší spotřebu, teplotu, jede o něco více. Ale oproti motoru Johnson posun v pořadí kupředu samozřejmě je. V druhé skupině dojeli jezdci v tomto pořadí: Jakub Šimurda, Jiří Opl, Vlastimil Švec.
</p>
<p>
Superstock – v dnešním startovním poli nesmí chybět Filip Uher, Milan Šubík, Micahl Vévoda či Tomáš Juřica. Sešli se v kvalifikacích navíc ve stejné skupině. A zde kraloval Kuba Šimurda. Petr Zvejška jede Stock Standard a i tuto kategorii. Je opravdu hodně pilotů, kteří jedou více jak jednu kategorii. V A finále, kde se určitě kvalifikují, se sejdou Tomáš Kubica, Ludvík Kurečka, Jarda Kopecký, Marek Černý a i například Roman Kořínek. Tomáš dokázal najet 28 kol.
</p>
<p>
Kvalifikace máme úspěšně za sebou a můžeme přejít k finálovým jízdám. Byl jsem požádán o natočení nějaké finálové jízdy a tak vyhovím. Prozatím jsem pouze fotil.
</p>
<p>
<b>Finále 1</b>
</p>
<p>
F1 – a máme tu další test v tomto dni. Petr Rovný byl ochoten zapůjčit regulátor LRP SXX TC Spec. Opět převodový poměr byl ponechán, motor v O° časování. Na regulátoru byl dán ostrý rozjezd. A tak jsem promeškal jízdy C, B a vy se na výsledky podívejte online na web MX RCM. A finále už jsem registroval. V čele Petr Novotný následován Mirou Dolanským (opět černá formule s diodou) a Martinem Bábovským. Nakonec se dojelo v tomto pořadí: Novotný, Dolanský, Bábovský.
</p>
<p>
Modified – zde rychlé stroje vyrazily do závodu a prvním vítězem se stal David Němček před Adamem Janovičem a Jardou Kopeckým. Po jízdě si půjčil na malou chvíli model Igora Liptáka Marek Černý
s jeho vlastnostmi byl spokojen.
</p>
<p>
GT – Petrovi Rovnému ušlo finále A o malinko = jedna nedojetá jízda. A tak startoval z první pozice v B finále. A vyhrál jej. A finále plné skvělých pilotů (to ne, že v B finále nejsou také). Ale přeci jen je to dnes elitní desítka. Roman Kořínek vedl před Michalem Abrahámkem. Ale pořadí se měnilo. Na druhém místě se objevil Alexandr Kukan. Na třetím Petr Hruška. A modely i narážely. A trpěly. Finále však bylo velmi vyrovnané. Pořadí si podrobně můžete prohlédnout online na webu My RCM a pořadí bylo: Abrahámek, Kukan, Dolanský.
</p>
<p>
Stock – v C finále pouze 3 jezdci. Tomáš Kovařík, Zdeněk Ajmut a Zdeněk Svoboda. A junior Tomáš všem ukázal, jak se jezdí. B finále již bylo v počtu 10ti. Pavel Martinec zvítězil před svými kolegy Matyášem Hruškou a Lubomírem Španělem. Má dobře rozjeto. Igor Vlahovič dokázal v novém testu najet 24 kol, best lap 12,350 a teplota motoru byla 75°. Spotřeba činila 1552 mAh. Nyní jsem měl
v modelu „nejvýkonnější“ sestavu. Musím konstatovat, že motor LRP X12 17,5 je silnější než Robitronic Speedstar 17,5. A taktéž regulátor LRP SXX TC Spec je výkonější jak Robitronic Speedstar 8,5. A to mám ještě možnosti časování motoru. Ale chci udržet teplotu v rozumných mezích. Jízda
s Tamiya TT-01 je pořád krásným požitkem. Tak a teď k finále A. Vedl sice Jakub Šimurda, ale nako-
nec po chybě první Vlastimil Švec a za ním ještě Jiří Opl. Jakub až třetí. Ale hezké finále a bylo na vše dohlíženo ze strany pořadatele.
</p>
<p>
Superstock – C finále jsem propásl, tak se koukněte na výsledky online. B finále potvrdil vítězstvím Tomáš Juřica. Pole uzavřel Filip Uher. A finále komentoval Martin Kořínek tak jako B. Tomáš Kubica vedl a nejtěsnější souboj byl mezi Markem Černým a Jardou Kopeckým. A Martin Kořínek to hlídal. Ludvík Kurečka druhý za Tomášem. Nakonec pořadí skončilo takto: Tomáš Kubica, Ludvík Kurečka, Marek Černý.
</p>
<p>
<b>Finále 2</b>
</p>
<p>
F1 – C finále: Vojta Jeremejko pokořil Tondu Hráčka a kolegy a já z této jízdy natočil krátký záznam. B finále jsem pozoroval a vítězem se stal Petr Jeremejko. A finále bylo mezi 10ti nejlepšími piloty v čele s Petrem Novotným. Ten nakonec zvítězil podruhé před Mirou Dolanským a Martinem Bábovským. Opravdu s monopostem se musí jet bez chyby a kolizí a pak je to záruka úspěchu.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/5HJF4-JTZPU?hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/5HJF4-JTZPU?hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/3cy2k3W35xA?hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/3cy2k3W35xA?hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Modified – 9 jezdců na trati. Marek Černý bohužel skončil v 7. kole. Ostatní pokračovali. Opět souboje mezi Adamem Janovičem, Davidem Němčekem a Jardou Kopeckým. K tomu ještě zezadu Dušan Vičánek a je tu našlapáno. Na konci jízdy se mohl pochválit vítěz – Adam Janovič.
</p>
<p>
GT – B finále si opět vychutnal Petr Rovný. A finále bylo v hledáčku kamery. Celé jsem ho pro vás natočil. Michal Abrahámek se ptal, kdy bude natočeno, a tak jsem mu udělal radost. A možná i ostatním. Uvidí se, jak si mohl dojet pro vítězství. Ale kolize s jezdci o kolo, jeho Stop and Go a zničení závěsu… No uvidíte to vše live. Pořadí nakonec Roman Kořínek, Alexander Kukan a Mira Dolanský.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/3QdZ0qL64PU?hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/3QdZ0qL64PU?hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Stock – C finále opět skvěle maldičký Tomáš Kovařík. B finále bylo natočeno – krátký záznam z jízdy s modelem Tamyia TT-01. Aby bylo vidět, jak se s tím dá jet. Výsledkem všeho bylo toto pořadí: Matyáš Hruška, Pavel Martinec, Igor Vlahovič (pouhé dvě sekundy za Pavlem). Bylo natočeno Karlem Martincem pro vaši představu. A finále jsem také stačil natočit zase já. Měnilo se pořadí
s výsledkem Vlastik Švec, Jakub Šimurda, Jirka Opl. Krása.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/S1CY89FKFpA?hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/S1CY89FKFpA?hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/jHD7OSy6lV8?hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/jHD7OSy6lV8?hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Superstock – já se po zpracování video souborů koukl na Cčko, kde Luděk Maléř si dojel pro své vítězství. Kamil Vachtařík mu s Pavlem Novotným nestačili. B finále v šesti pilotech jako C. Pořadí jsem propásl, protože jsem se bavil s kolegou o kategorii Hobby a o mých dnešních testech střídavých systémů v podvozku TT-01. Až A finále jsem se opět podíval na dráhu a jízda byla v plném proudu. Tomáši Kubicovi se podařilo vyhrát podruhé a první míto mu již nikdo nevezme. Dušan Vičánek utrápil motor ve 14. kole. Marek Černý nenastoupil. Ludvík Kurečka druhý, Jarda Kopecký třetí.
</p>
<p>
<b>Finále 3</b>
</p>
<p>
F1 – protože jsem toho už opět napsal dost, třetí kolo si dáme výsledkově a budu se věnovat ještě natáčení některých jízd. Ať máte na co koukat večer místo televize. Třeba zde jsem ještě netočil A finále. Takže: V C finále dojel první Vojta Jeremejko. Před startem B finále jsem se dozvěděl, že Michal Abrahámek bude v létě jezdit spalovací model 1/10 za tým Xray. Mezi tím si dojel pro vítězství Petr Jeremejko. A finále budiž na záznamu. Petr Novotný taky trochu testoval a jízdu „projel“. A tak budete moci sledovat souboj Martina Bábovského a Miry Dolanského. Hezké to bylo. A ty komentáře na tribuně.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/lVqPzjFH-e4?hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/lVqPzjFH-e4?hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Modified – zde jsem zpracovával záznam A finále F1. Pořadí po jízdě, kdy zabojoval Jarda Kopecký – Adam Janovič, Jarda Kopecký, Igor Lipták.
</p>
<p>
GT – Petr Rovný se sice těšil na Ačko, ale vítězství v B finále je taky solidní výkon. Michal Abrahámek se modlil před jízdou, aby zase nedostal Stop and Go, když bude předjíždět jezdce o kolo. A jak to dopadlo ? Michal jízdu vyhrál… Roman Hradecký urazil zadní kolo a jízdu nedokončil. Stejně na tom byl Libor Vévoda. Druhý Petr Hruška, třetí Mira Dolanský.
</p>
<p>
Stock – C finále ve třech pilotech není ten pravý adrenalin asi. Ale výkon juniora Tomáše Kovaříka stojí za to. Vyhrál všechny tři finálové jízdy. B finále si naposledy vychutnal Igor Vlahovič, kdy dorazil do cíle na krásném třetím místě s nájezdem 24 kol. Vyhrál Matyáš Hruška před druhým Pavlem Martincem. Ačko bylo v pořadí Jakub Šimurda, Jirka Opl, Honza Červený.
</p>
<p>
Superstock – C finále bylo v režiji Luďka Maléře. B finále potom ovládl naposledy Tomáš Juřica. A finále jsem natočil. Vítězem do třetice Tomáš Kubica před Ludvíkem Kurečkou a Jardou Kopeckým.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/FtIw-dWxP-U?hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/FtIw-dWxP-U?hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Závod je za úspěšně za námi. Co dodat ? Skončili jsem s cca 12ti minutovým předstihem oproti plánu, Žádné prodlevy. Až na pár emocí na tribuně klidná atmosféra. Nějaké to napomenutí padlo, tak jako STOP and GO. Vyhlášení vítězů je zdokumentováno. Podrobné výsledky na My RCM nebo pak na rcxauta.cz.
</p>
<p>
Osobně jsem dnes provedl testy a zjistil, že kombo LRP (SXX TC + motor X12) je závodní varianta oproti systému Robitronic Speedstar 8.5 s motorem 17,5. TO je výkonostně slabší. Ale musíme vzít v úvahu cenovou relaci obou variant. LRP varianta je podstatně dražší. Tímto jsem zároveň provedl poslední část testu Robitronic komba.
</p>
<p>
Foto a video budou nahrány co nejdříve…
</p>