Xray Challenge 2010 Čechy & Morava – online

Igor Vlahovič


<p>
<b>LAST UPDATE: 3.7.2010, 22:05 – korekce v textu provedena, za chyby omluva</b>
</p>
<p>
Pořád mi to nevycházelo a nedařilo se mi navštívit závod seriálu Xray Challenge Serie
Morava 2010. Už to vypadalo, že ani nyní to neklapne, protože jsem měl <!– separe –>odjet na chatu. Ale plány se poněkud změnily a já se na sobotní závod nakonec dostal.
</p>
<p>
Před 8. ranní jsem byl na dráze, protože Vlastimil Švec potřeboval vyvýšení. Zde bohužel není standartně vytvořen bezbariérový přístup a tak se to musí řešit individuálně. Ale povedlo se a Vlastík může startovat.
</p>
<p>
Brzy ráno již podstatná část jezdců na trati. A tréninik za krásného rána již v plném proudu. Protože budete moci sledovat online report a streeming z tohoto závodu podrobně na webu My RCM. Dešní report se pokusím udělat jinak. Zaměřím se spíše na okolí, jedce a budu fotit a natáčet z průběhu.
</p>
<p>
Účast pohodová, pouze ovlivěna nastávajicími dovolenými. Jména jezdců najdete na My RCM, kde uvidíte konkrétní závod. Jinak mám dnes špatné připojení přes wifi a tak pojedu na jistotu text a pokud se zleší situace, pošlu i foto v průběhu dne.
</p>
<p>
Po ránu Jirka Tlustý trénoval tak dravě, až se mu nafoukla LiPo baterie v hardcase obalu. Podobná věc se stala i Markovi Černému. Dnes to vypadá na perný a horký den.
</p>
<p>
Po návštěvě dep, která jsou využitá po obou stranách, jsem prohodil vždy pár slov s kolegy. Také Martin Kořínek kladně hodnotil výkon Zdeňka Hamáka na probíhajícím MS v Německu. Zde vývoj také můžete sledovat online na odkazu, který je uveden na stránkách RCXAUTA.
</p>
<p>
Závod se začne po rozpravě kolem 9:30. Pavel Magda se bude opět starat o časomíru a průběh závodu. Martin Kořínek dnes bude zastřešovat akci, ale bude i závodit a měřit síly s ostatními v kategorii Superstock. Porazit Radka Fleka, Jardu Kopeckého, Marka Černého a další jezdce nebude lehkým úkolem.
</p>
<p>
Pro mne je to dnes report den jako každý jiný s tím, že jsem zvědav, jak se umístím v Superstocku s motorem SPP 13,5, který není načasován. Tedy prozatím ne. Pouze regulace je otevřená naplno. Budu prostě testovat a o tom taky dnešní závod pro mne bude.
</p>
<p>
Zakoupil jsem si i jednu novou sadu Corally Take Off, abych provedl test, jak to bude sedět
na starých a nových. Uvidíme. Každopádně bude model zase vypadat o něco lépe. Navíc ještě
v průběhu načasuji motor na 10 stupňů. Abych zjistil, zda budu na tom lépe. Pokusů tedy bude dost
z mé strany.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/bEWrh4BePWw&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/bEWrh4BePWw&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>
<p>
Volný trénink skončil v 9 hodin a nadešel čas rozpravy. Ta proběhla v poklidu a pohodě. Jak Martin Kořínek, tak i Pavel Magda měli proslov. Na závěr si vzal slovo Dušan Bayer a všechny přivítal na dráze a popřál všem hodně úspěchů. Závod začíná…
</p>
<p>
Bez prodlev se zahájilo první kolo kvalifikací. Kvalifikace se jedou na 6 minut.
</p>
<p>
<b>Co se dělo v prvním kole kvalifikací ?</b>
</p>
<p>
Jízdu komentoval jednak počítač po každé minutě. Ale kromě tohoto se ujal průběžného komentáře
Pavel Magda a Martin Kořínek. <b>Formule</b> začínaly jako první a váhající Jirka Rampula nakonec do závodu nastoupil. Na první start se muselo chvíli čekat na opozdilce, ale pak již průběh jízdy v pořádku. Avšak Jirkovi Grochovi nepočítal AMB čip. Zřejmě si ho nezapojil a také proto neměřil. Jirka Rampula zajel svoji premiérovou jízdu na jedničku. <b>World GT</b> jelo jako druhé v pořadí. Vyrovnaná rychlost modelů Xray X10 dává této kategorii punc zajímavosti. Radek Flek nezklamal a opět začal výborně. Počet jezdců v této kategorii pomalu stoupá. Zajímavá je na této kategorii karoserie, která je typu „placka“. Některé jsou opravdu krásně a realisticky zbarvené. <b>Stock / Stock Standart</b> startoval ihned v zápětí. Tyto dvě kategorie se jdou dohromady, ale hodnoceny jsou zvláště. Motoricky zde můžete jet střídavý motor 17,5 a výše. Taktéž je zde povolen ekvivalent stejnosměrného pohonu a to motory typu MIG 500, Carson CE4, Johnson. Takže zde můžete jet
i tyto motory není nutné kupovat střídavý systém. Když se podíváte na startovní listinu, uvidíte pohodové piloty. A všichni budou chtít uspět ve finále A. Jarda Vala, Tonda Pospíchal, Zdeněk Ajmut ? Nebo snad Karel Kacetl, Jakub Šimurda ? <b>Superstock</b> zakončoval kolo kvalifikace. Nejobsazovanější kategorie seriálu Xray Challenge Serie 2010. 3 kvalifikační skupiny. Pouze 10 jezdců se dostane do finále A. Kdo to bude zde ? Tak Radek Flek, Jarda Kopecký, Martin
Kořínek by tam měli být určitě. Ale víte jak to je. Smůla vás chytně kdykoliv. Přátelský rozhovor s Jirkou Tlustým a kolegou Dominikem v depu zapříčinil, že jsem zapomněl nastoupit na svoji první jízdu. Šel jsem tedy alespoň nasazovat, aby mi nebyl škrtnut nejlepší (zatím žádný) výsledek. A koukám jak skvěle jede Radek Šimurda do doby, než odstoupil z jízdy. I Jirka Tlustý skončil
pro závadu motoru. Poslední skupina uzavřela první kolo jízd. Martin Kořínek jízdu vyhrál.
</p>
<p>
<b>Co se dělo ve druhém kole kvalifikací ?</b>
</p>
<p>
<b>Formule</b> jsem šel vyfotit na dráze. Monopostů je dnes méně než na minulém závodě, kde jel i Tonda Hráček seriál GP Elišky Junkové. Zajímalo mne, zda již Jirka Groch bude mít AMB čip v pořádku zapojen. Světe div se, Jirka odstartoval a měřil. Jiří Rampula opět na tribuně v plné pohotovosti. Milan Peška dnes jako jediný zástupce v této kategorii za tým STS Chvojkovice. Mira Dolanský ho dnes nepodpoří a nebude mu jistit záda. Miroslav Meloun na tribuně nyní chyběl a již na začátku dne se potýkal s rušením. Zdeněk Jánoš jede také monopost a na tribuně diskutoval při jízdě s Jirkou Grochem. Milan Peška stál opodál a rozhovoru se neúčastnil. Nicméně nebaví se, nerozptyluje a jízdu tím pádem vyhrává. <b>World GT</b> jede opět jedna skupina jezdců. To mne minule zmátlo a byl jsem o skupinu pozadu a na základě toho zmeškal svoji jízdu. Tři minuty do startu další jízdy a GTčka jsou již připravená na svoji druhou jízdu. Krásné záběry ze startu těchto strojů
a potom momentky z jednotlivých úseků. Zejména zajímavé budou záběry, kde modely mizí na konci cílové rovinky v horkém oparu. Jako na skutečném závodě GTček. Jízdu vyhrál Radek Flek, ale i Marek Černý nebude pozadu. <b>Stock / Stock Standart</b> tak i zde jsem natočil start modelů. A zároveň pamatoval, že jedu v další skupině. Start opět krásně proveden a stroje opět
mizí postupně v oparu horka. Práce nasazovačů na této dráze je potřeba, protože dvě místa jsou kritická. Zejména obě zadní zatáčky. Skupina byla úspěšná pro Jaroslava Valu. <b>Superstock</b> – jízdu jsem nastoupil, odjel a skončil třetí. Což není zase tak špatný výkon. Pavel Magda zajel nejlépe a je to pro mne pan soupeř. V podtatě 15 kol je zatím TOP v nájezdu této kategorie. Já
se 14. koly se asi kvalifikuji na finále B. Což by mi vyhovovalo lépe. Uvidíme. Zde se na popředí drží Martin Kořínek, Vašek Sauer a Jarda Vala. Ovšem i ostatní piloti mají šanci se do prestižního A finále dostat.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/MlYiqsHIB-c&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/MlYiqsHIB-c&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>
<p>
<b>Co se dělo ve třetím kole kvalifikací ?</b>
</p>
<p>
<b>Formule 1</b> Mira Meloun odstoupil pro technickou závadu. A tak si to zatím moc Mirek neužívá.
Milan Peška, Jirka Groch, Zdeněk Jánoš a Jirka Rampula opět na tribuně. Nemusí se však obávat, všichni jsou v hlavním finále. Kolega Dominik Kohoutek se dnes učí s kamerou a pomáhá mi „s reportem“. Zdeněk Jánoš vyhrál druhou kvalifikaci poté, co Milan skončil v 9. kole. <b>World GT</b> – poslední porada Jardy Kopeckého s mechanikem ohledně možnosti dotažení diferenciálu a vozy jsou na trati. Opět Radek Flek výborně. Pořadí v jízdě hodně podobná. Ostatně si to můžete prohlédnout na My RCM. Roman Hradecký také startuje s krásným reálým modelem v této kategorii.
<b>Stock / Super Stock</b> a já si opět dával pozor na to, abych nezmeškal jízdu. Naštěstí Jirka Tlustý mne upozornil. Tonda Pospíchal jel nyní nádherně a ještě mne u něj čeká někdy brzy nastavení modelů do paměti. Má Spektrum DX3R a neví si s tím nějak rady. Minulou jízdu jsem za 6 minut jízdy vyjel s motorem 13,5, převod 4:57, načasovaný motor a regulátor z baterie 5000 mAh 2082 mAh. Na tuto jízdu jsem ještě nastavil rozjezd naplno. Tedy ostřejší výjezdy ze zatáček. A jízdu jsem si doslova užíval společně s Pavlem Magdou. Vedl jsem před Pavlem celou dobu a pár setinek, ale pak se to Pavlovi povedlo. Vypadá to, že se potkáme v nějakém finále. Pozoroval jsem modely ze svého postu nasazovače a piloti do zatáček, zejména vrácáků brzí. A často dosti intenzívně. I Jirka Tlustý brzdu používal, ale i tak jízdu vyhrál. Ale soupeřil s Jakubem Šimurdou. Ten se dostal na chvíli i před něj. Po jízdě jsem sáhl na motor Jirky a nedal se na něm udržet prst. Na mém motoru chvíli ano. Takže i přes plně otevřený regulátor a načasovaný motor se zdá býti vše v pohodě. Navíc jsem si vylepšil nájezd o cca 4 sekundy. V poslední skupině opět na tribuně „nej“ skupina, ve
které nechybí Filip Uher, Jiří Cigánek, Jarda Kopecký, Dušan Vičánek. Jarda Kopecký skončil dříve pro baterie.
</p>
<p>
Na webu My RCM se podívejte na finálové sorty. Já se umístil na 5. příčku ve finále B. Hezký výsledek. Nyní bude malá obědová přestávka.
</p>
<p>
<b>Co se dělo v prvním finálovém kole ?</b>
</p>
<p>
<b>Formule 1</b> – čtyři piloti na startu a TQ pozice patří Milanu Peškovi. Milan by to neměl mít
obtížné. Milan finále vyhrál s náskokem kola.
</p>
<p>
<b>World GT</b> napínavý souboj od začátku do konce mezi Radkem Flekem a Markem Černým. Oba dojeli za sebou a v čele Radek Flek. Jarda Kopecký i přes drobnou kolizi třetí. Zbytek výsledků na My RCM. Modely na dráze kroužily v těsných rozestupech.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/7dRn7Pp8Yzo&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/7dRn7Pp8Yzo&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Stock / Stock Standart</b> – kolega Dominik si vzal kameru a zkusil natočit start finále Stock. Po startu velmi brzo přerušil jízdu Tonda Pospíchal po nárazech. Komentář na tribuně nechyběl. Ale Tonda byl v právu. Zde jedou kategorie obě dohromady. Zde jede a TQ získal Jaroslav Vala. Ale na startu je i Jirka Pavlovec, který se opět vrátil do měřítka 1/10. Byl to věrný jezdec micro kategorie. Jirka Cigánek st. měl vyboulený bok u modelu a vypadalo to na vysunutou baterii. Jarda Vala využil pozice TQ a první finále vítězí. Vlastimil Švec řídí model s vyvýšené pozice
a i tak jej zvládá velmi dobře. Dojíždí si pro druhé místo. Jirka Groch třetí. Velký úspěch pro tohoto pilota.
</p>
<p>
<b>Super Stock</b> – C finále dopadlo dobře pro Zdeňka Zikmunda. B finále se skoro povedlo bez kolizí. Ale při jízdě se pořadí z prvními třemi měnilo. Na čelo se dostal Filip Uher a udržel ho až do konce. Druhý Jarda Vala za sebou udržel Igora Vlahoviče. Ovšem místa potom byla stále
ve změně. Martina Csonková soupeřila s Richardem Gránátem a ostatními. Do toho mluvil Dušan Vičánek i Milan Šubík. Ten zajel čtvrtou pozici. A finále bylo jasným vítězstvím Martina Kořínka, který klidnou a přesnou jízdou vítězí. Ovšem pastva pro oči bylo trio Marek Černý, Vášek Sauer a Radek Flek. Vašek sice měl i druhou pozici, ale chyboval. A tak Marek podržel druhou pozici před třetím Vaškem. První tři v pořadí jsou nyní podvozky XRAY.
</p>
<p>
<b>Co se dělo ve druhém finálovém kole ?</b>
</p>
<p>
<b>Formule 1</b> – kdyby bylo na startu více formulí, bylo by to určitě zajímavější. Ale kroužení
4. modelů na tak velké trati se prostě ztratí a o souboje je nouze. Po startu se dalo očekávat vítězství Milana Pešky. A stalo se tak. A s velkým náskokem. Ovšem Zdeňka Jánoše nyní nechal za sebou Jirka Groch a tak poslední jízda ukáže další pořadí – krom prvního.
</p>
<p>
<b>World GT</b> – opět finále doprovázen komentářem Pavla Magdy a napomenutí za narážení zezadu. Pavlovi nic neunikne. Podrobnější výsledky prosím studujte na My RCM.
</p>
<p>
<b>Stock / Stock Standart</b> – Jarda Vala opět ve vedení a za ním Vlastík Švec. Zdeněk Ajmut kroužil na pohodu a ani mu nevadilo, že za malou chvíli uhýbal vedoucí dvojici. Tonda Pospíchal nyní dojel bez problémů až do konce a nebylo vzrušení na tribuně. Ale přece jen ještě Vlastík zabojoval a Martin Kořínek ho ohlásil vítězem druhého finále.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/Pg5d9Wp34YU&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/Pg5d9Wp34YU&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>
<p>
<b>Super Stock</b> – C finále bylo také zdokumentováno. Do čela se dostal Jan Štrof a udržel první místo před Oldou Grochem. Jeden model po nárazu do betonu odstoupil z jízdy. A tak na dráze jen tři jezdci a stroje. B finále po startu opět bez kolize. Toť zázrak. A tak se vytvořila vedoucí trojice – Filip Uher, Vévoda a Igor Vlahovič. Martin Kořínek komentoval celou jízdu
a tomuto triu také věnoval pozornost. Igor tlačil z třetí pozice a když si vyměnili pozice Filip a Michal, Igor se opět pomalu přiblížil. V posledním kole dokonce Igor předjel Michala. Ale těsně před smyčkou ho pustil, neb si nebyl jistý čistotou manévru. Pořadatel to ohodnostil jako fair play gesto (ostatně to bude na záznamu). Dušan Vičánek vybojoval z té další skupiny čtvrtou pozici. A finále – Martin Kořínek opět start – cíl. Vašek Sauer sice kroužil druhý před Markem Černým, ale nakonec udělal chybu a aby neohrozil Marka, počkal a pustil Marka před sebe. Ale zde se nic moc nedělo. Jen mladý Šimurda po nárazu odstoupil. Ale je to rychlík junior.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/nTr_m-O0cow&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/nTr_m-O0cow&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/Z0QVkG3cdNI&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/Z0QVkG3cdNI&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Co se dělo ve třetím finálovém kole ?</b>
</p>
<p>
<b>Formule 1</b> – tak zde se nic nedělo a vítězem nyní Jirka Groch před Jirkou Rampulou. Milan
na jízdu nenastoupil.
</p>
<p>
<b>World GT</b> – Zde se měnilo pořadí na prvních pozicích. Nakonec Marek Černý dokázal za sebou udržet Jardu Kopeckého i třetího Romana Hradeckého. Bavil jsem se i s Martinem Olmou a sdělil mi, že se dívá na záznamy z jeho kateogorie a sleduje svůj styl a chyby. Takže to některým asi i pomůže při zdokonalování se. I on jede tuto kategorii.
</p>
<p>
<b>Stock / Stock Standart</b> – nasazovači z předchozí jízdy rychle na své posty, kontrola od Pavla Magdy a start byl úspěšný. Po startu se probojoval Karel Kacetl na třetí pozici a Jarda Vala jel před Vlastou Švecem. Jiří Pavlovec po nárazu problémy s vozem. A pneumatiky na modelech pískají v zatáčkách a i zde jezdci brzdí. Já nikoliv. Nikdy jsem to nedělal a mám pocit, že neztrácím. Chyboval Vlastík i Jarda drobně, ale pořadí v půlce jízdy stejné. Karla pak odsunul na čtvrtou pozici Kuba Šimurda. Pořadí se již nezmněnilo.
</p>
<p>
<b>Super Stock</b> – C finále bylo ve znamení souboje Jana Štrofa a Michala Kubiny. B finále bylo opět zážitkem a úspěchem pro Igora Vlahoviče, který dokázal opět s výrazně pomalejším strojem dojet na třetí pozici a nechat za sebou i jméno Jarda Vala, Michal Vévoda, Ríša Granát a další. Igor jel především čistou defenzivní stopu a ta se mu vyplatila. Filip Uher bojoval na první pozici s Dušanem Vičánkem. A finále bylo zajímavé ve čtveřici Martin Kořínek, Radek Flek, Marek Černý a Vašek Sauer. Všichni pěkně pohromadě a kdo z koho. Jarda Kopecký ztratil po startu a stal se obětí kolizí. Pravda, bylo jich několik po startu a i při jízdě. Ale nakonec z této míchanice vyšel jako vítěz Radek Flek. Martin coby vítěz předchozích dvou jízd dojel v klidu druhý a třetí Marek Černý.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/NpvBpbrqbyU&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/NpvBpbrqbyU&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Následuje vyhlášení výsledků tohoto závodu a posléze si kolega Dominik půjčí můj model, aby věděl do čeho jde. Počkejme si tedy na slavnostní vyhlášení vítězů. Ještě vám přinesu na konci článku moje osobní nastavení podvozku a pocity z akce celkově.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/7CqZEyptiMY&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/7CqZEyptiMY&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/D329r-f5pv8&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/D329r-f5pv8&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Já osobně jsem si užil tento závodní den na 110%. Byl to můj druhý závod s podvozkem Tamiya TRF 416X
a dnes jsem se ve finále B perfektně svezl a poměřil síly s kolegy. Dokonce se mi to dnes líbilo více, jak start v kategorii OPEN na SPPCH ve Svitavách. Zde jsem byl schopen potrápit jezdce, kteří byli rychlejší a to v nastavení, které jsem v podstatě neměnil.
</p>
<p>
Jel jsem od začátku nová kola Corally a po 5. jízdách naprosto použitelné na další závod. Regulátor SP LPF 2,0 jsem jel v základním software a jak akceleraci, tak i časování jsem měl otevřeno naplno. Motor SP 13,5 jsem načasoval na maximum a vylepšil si nájezd o cca 4 sekundy na těch 6 minut jízdy. Převod jsem jel 96/44, což je převod pod 5. Motor po dojezdu byl dost teplý, ale udržel jsem na něm prsty cca 3 sekundy. Takže i tato nálož mu v tom horku nebrala dech. Jel jsem tovární nastavení šasi a základní pružiny. V jízdě jsem nebyl na střeše a měl minimum kontaktů. Opravdu jsem si to dnes užil.
</p>
<p>
Myslím si, že i ostatní účastníci byli spokojeni s průběhem a úrovní závodu celkově. Když přičtu připravenost areálu, super bufet s řízkem, který byl větší než plato mého podvozku, tak asi opravdu vydařená akce. A můžeme se zde těšit ještě na jeden závod tohoto seriálu. A možná se pojede naopak…
</p>